חדש!!! מבית קול הקווים פילטר שמות!!
-
חדש מבית קול הקווים
פילטר שמות
מה לא הבנת? פילטר! שאם שמו של המאזין נמצא בתקייה
enterIDאז אומר שלום לך XX וממשיך לשלוחה שאתה רוצה ואם לא אז יגיד "שמך אינו מוגדר במערכת" ועובר לשלוחה אחרת
את השמות צריך לכתוב בקובץEnterIDname.ini
באופן כזה:0773137770=ימות המשיחבשורה הרביעית כותבים לאן יעבור אם שמו קיים ובשורה החמשית אם לא קיים
ההגדרותtype=api title=שם המאזין api_link=https://meirbenzaqeb.000webhostapp.com/name2.php api_add_0=go_to_folder_yes=/1 api_add_1=go_to_folder_no=/2 enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no say_name=no login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=/EnterIDתודה רבה ל @מאיר-2000 שעזר לנו לבנות את המודל!!!
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-הסברים מסודרים ממשתמשים ב-
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-ניהול ב-
-
מ מתנסה php api התייחס לנושא זה ב
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
