מודל שליחת פקס בשרת פריווט
-
מתי יהיה את המודל החדש בפריווט.
או לחלופין האם אפשר להעביר מערכת מפריווט לרגיל? @שמואל -
@ישראל10 אמר במודל שליחת פקס בשרת פריווט:
או לחלופין האם אפשר להעביר מערכת מפריווט לרגיל? @שמואל
שאלו את זה כאן.
@ישראל10 אמר במודל שליחת פקס בשרת פריווט:
מתי יהיה את המודל החדש בפריווט.
איזה מודול חדש?
-
@נץ-החמה אמר במודל שליחת פקס בשרת פריווט:
@ישראל10 אמר במודל שליחת פקס בשרת פריווט:
או לחלופין האם אפשר להעביר מערכת מפריווט לרגיל? @שמואל
שאלו את זה כאן.
לא, שם השואל סתם ניסה לקבל דקות חינם ו @שמואל נפנף אותו, אני לא מדבר על ה10 יחידות, אני מדבר בגלל מודול שליחת הפקס החדש שלא עובד בפרייווט אלא רק ברגיל
@ישראל10 אמר במודל שליחת פקס בשרת פריווט:
מתי יהיה את המודל החדש בפריווט.
איזה מודול חדש?
https://f2.freeivr.co.il/topic/3240/מודול-שליחת-פקסים-חדש?_=1620819509722
וכמו שכתוב שם, שימו לב! לע"ע המודול לא עובד בשרתי הפריווט
השאלה היא מתי זה יעבדו, או לחלופין האם אפשר להחליף שרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות