הקראת טקסט ומעבר למערכת בימות המשיח
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-פרווה אמר בהקראת טקסט ומעבר למערכת בימות המשיח:
איך אני עושה מעבר למערכת בימות המשיח אחרי הפקודה הזאת:
<?php print "id_list_message=t-מספר המערכת שלנו הוא.d-0773137770.t-שימו לב המספר חסום לקומה הכשרה ניתן לקבל מספר אישי בשלוחה .n-11&"<?php print "id_list_message=t-מספר המערכת שלנו הוא.d-0773137770.t-שימו לב המספר חסום לקומה הכשרה ניתן לקבל מספר אישי בשלוחה .n-11&routing_yemot=0773137770&" -
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח
זכרת לשים תגית סוגרת??? -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח
אז ככה בPHPתמיד חייב להיות סיומת לפקודה ככה ; וסיומת לתגית כלומר בסוף הדף כזה <? -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
תודה, לימדתני -
@קנקן-חדש-מלא-ישן אמר בהקראת טקסט ומעבר למערכת בימות המשיח:
@יוסף-ח
אז ככה בPHPתמיד חייב להיות סיומת לפקודה ככה ; וסיומת לתגית כלומר בסוף הדף כזה <?וואלה לא שמתי לב שהוא לא עשה את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות