איך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??
-
https://f2.freeivr.co.il/topic/4/הקלטת-הודעות-מערכת-בשלוחה?_=1622921805501
במודל זה, איך אני מגדיר שרק אם אישרו את ההודעה יעברו לשלוחה מסויימת??
יישר כח למסייעים! -
יש לך הכל כאן https://f2.freeivr.co.il/post/51792
-
@הליכוד פשוט לא קראת את השאלה
אז בפעם הבאה קודם כל תקרא היטב את השאלה, ואם אתה לא יודע עליה תשובה...פשוט אל תגיב -
@שאול למה אתה מתעצבן בסך הכל בן אדם רצה לעזור לך!
-
אבל אולי זה יעזור לך https://f2.freeivr.co.il/topic/2590/שלוחת-הקלטות/1
-
-
-
@הליכוד - השאלה שלי היא אודות המודול להקלטת הודעות מערכת M0000 וכדו'
עיין בקישור, ואז תענה..
יישר כח למסייעים!
אך השאלה עדיין בתקפה.. -
@הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
אבל אולי זה יעזור לך https://f2.freeivr.co.il/topic/2590/שלוחת-הקלטות/1
@הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
@הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
בפעם הבאה תכתוב את כל הקישורים בפוסט אחד, ואם אח"כ אתה רוצה לכתוב עוד - פשוט תערוך את הפוסט.
-
@נץ-החמה אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
@הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
אבל אולי זה יעזור לך https://f2.freeivr.co.il/topic/2590/שלוחת-הקלטות/1
@הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
@הליכוד אמר באיך להגדיר מעבר לשלוחה רק באישור ההקלטה??:
בפעם הבאה תכתוב את כל הקישורים בפוסט אחד, ואם אח"כ אתה רוצה לכתוב עוד - פשוט תערוך את הפוסט.
מה שתגיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות