קבצי INI
-
מישהו יודע איך פותחים קובץ
ini בשם Did_Go_To -
@0733516220
אם אתה עובד באתר הישן
תוכל לשנות שם של קובץ קיים (הכי קל לקחת קובץ ext משלוחה חדשה)שים לב שלא צריך לכתוב את ה
ini
או דרך האתר החדש > העלה קובץ > סוג קובץ > צור קובץ ini -
@0733516220
אם אתה עובד באתר הישן
תוכל לשנות שם של קובץ קיים (הכי קל לקחת קובץ ext משלוחה חדשה)שים לב שלא צריך לכתוב את ה
ini
או דרך האתר החדש > העלה קובץ > סוג קובץ > צור קובץ ini
אני פשוט רושם בקובץ Did_Go_To -
@0733516220 ???
-
@33064325
לא הבנתי איך אני פותח קובץ בשלוחה הראשית בשם - ini בשם Did_Go_To -
@0733516220 אמר בקבצי INI:
@33064325
לא הבנתי איך אני פותח קובץ בשלוחה הראשית בשם - ini בשם Did_Go_Toבאתר החדש אתה נכנס לשלוחה

-
@0733516220 באתר הישן, אין כזה קובץ.
לוקחים קובץ עם סיומת INI
משנים לו את השם ל Did_Go_To
מעתיקים אותו לשלוחה הרצויה.
ואל תשכח למחוק את התוכן של הקובץ, ולהחליפו, בהגדרות החדשות... -
@yonatan
אוקי תודה ראיתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות