• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודל מכירות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    33 פוסטים 7 כותבים 2.2k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 7 מנותק
      772221111 @מנסה
      נערך לאחרונה על ידי

      הכנסתי את ההגדרה לשלוחה:
      enter_id=yes
      enter_id_type=list
      enter_id_list_folder=EnterID
      enter_id_read_say=yes
      delete_id_exit=yes
      login_add_val_name=yes
      record_name=no
      say_name=no
      ובתיקיה EnterID
      בקובץ EnterIDList.ini הכנסתי מספרים
      אך שנכנסים ו מקישים את המספר אומר שגוי
      מה יכול להיות?????............
      תודדדדדדדדדדדדדדדדדה

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מנסה @772221111
        נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

        @772221111 אמר במודל מכירות:

        enter_id_list_folder=/EnterID
        

        זה חסר כנראה /

        7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 7 מנותק
          772221111 @מנסה
          נערך לאחרונה על ידי

          אכן
          תודה

          7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 7 מנותק
            772221111 @772221111
            נערך לאחרונה על ידי

            @772221111
            מקווה שאני לא מטריד
            איך אני גורם שירשום לי בנתונים את השם מרשימת EnterIDList.ini
            זה לא רושם

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מנסה @772221111
              נערך לאחרונה על ידי

              @772221111

              זה לא מהקובץ הזה אלא מקובץ אחר

              תכניס את ההגדרה הזאת

              login_add_val_name=yes
              login_add_val_name_folder=/EnterID
              

              ותעלה קובץ לתיקייה EnterID בשם

              EnterIDValName.ini
              

              ותכני סבפנים שורות לפי הדוגמא הזאת

              123456=יעקב לוי
              089493770=נחייג ונשמע
              
              
              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ח מנותק
                חדר 1 @מנסה
                נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה אמר במודל מכירות:

                @772221111

                זה לא מהקובץ הזה אלא מקובץ אחר

                תכניס את ההגדרה הזאת

                login_add_val_name=yes
                login_add_val_name_folder=/EnterID
                

                ותעלה קובץ לתיקייה EnterID בשם

                EnterIDValName.ini
                

                ותכני סבפנים שורות לפי הדוגמא הזאת

                123456=יעקב לוי
                089493770=נחייג ונשמע
                
                

                קרדיט ל @יעקב-ישראל

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מנסה @חדר 1
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @חדר-1

                  לא הבנתי מה אתה רוצה???

                  לקחתי את ההגדרות מהגדרות כלליות במערכת, לא שמעתי אף פעם שנותנים קרדיטים על זה...

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח מנותק
                    חדר 1 @מנסה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה אמר במודל מכירות:

                    @חדר-1

                    לא הבנתי מה אתה רוצה???

                    לקחתי את ההגדרות מהגדרות כלליות במערכת, לא שמעתי אף פעם שנותנים קרדיטים על זה...

                    הוא כתב את הפוסט

                    7 מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 7 מנותק
                      772221111 @חדר 1
                      נערך לאחרונה על ידי

                      מוגדר לי כך בשלוחה אך לא מראה בנתונים את השם,למה??

                      @חדר-1 type=menu
                      title=
                      enter_id=yes
                      enter_id_type=list
                      enter_id_read_say=yes
                      delete_id_exit=yes

                      record_name=no
                      say_name=no
                      enter_id_list_folder=/EnterID
                      login_add_val_name=yes
                      login_add_val_name_folder=/EnterID

                      מ 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מנסה @772221111
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @772221111

                        איזה נתונים, אתה בשלוחת תפריט...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מנסה @חדר 1
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @חדר-1 אמר במודל מכירות:

                          הוא כתב את הפוסט

                          נכון אבל רוב ההגדרות בכל המערכות הם משם, וזה לא פוסט שהועתק מילה אחרי מילה

                          לא ראיתי עדיין אף אחד [לא זכור לי לפחות] שנותן למנהלים קרדיט אם זה לא משהו מיוחד ופרטי [כמו מודולים API שלפעמים הם מעלים או עוזרים בהם]

                          זה כמו שבכל שלוחה במערכת שלך תכניס קרדיט לימות המשיח, הרי הם בנו את זה...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 6 מנותק
                            613 0 @772221111
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @772221111 סתם שתדע הרבה יותר כל להבין עם תדגיש את ההגדרות

                            ככה
                            

                            ולא
                            ככה
                            כדי להפוך את הטקסט כמודגש - להעתקה אתה לוחץ על האפשרות החמישית מעל כתיבת פוסט
                            Screenshot 2021-07-14 071733.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון