בדיקה| הפניה לפי שעות וימים
-
הערך שחובה להגדיר
type=go_to_folder_timeדוגמאות לניתוב
go_to_folder_time_1=/1/1.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun go_to_folder_time_2=/1/2.*.*.1-20.jun go_to_folder_time_3=/1/3 go_to_folder_time_4=/1/4.*.*.*.*סדר הנתונים הוא: תיקיה לניתוב- שעות - ימים בשבוע - ימים בחודש - חודשים.
ניתן להכניס ערך, או * לכלל האפשרויות.
אין חובה להכניס את כל הערכים, רק חשוב לשמור על הסדר.
כך למשל בדוגמה המצורפת:לתיקיה 1>1 השיחה תועבר רק בין 9 בבוקר ל5 אחה"צ בימים שני עד שישי, מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
לתיקיה 1>2 השיחה תועבר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
לתיקיה 1>3 השיחה תועבר תמיד, כי אם אין הגדרות, אז משתמשים בכל ההגדרות.
גם לתיקיה 1>4 השיחה תועבר תמיד - כי הכניסו בתנאי * - שזה אומר כל האפשרויות.רשימת הימים:
"sun" | "mon" | "tue" | "wed" | "thu" | "fri" | "sat"
רשימת החודשים
"jan" | "feb" | "mar" | "apr" | "may" | "jun" | "jul" | "aug" | "sep" | "oct" | "nov" | "dec"הגדרתי ככה
type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=1.15:00-19:00.sun-thu go_to_folder_time_2=2.19:01-14:59.sat-wed go_to_folder_time_3=3.08:00-20:00.fri go_to_folder_time_4=2.19:01-07:59.thuואני מעונייין לדעת אם הגדרתי נכון מי שמוכן לומר לי מה כתבתי פה ואני אדע אם צדקתי
(אני התכוונתי שבימים א-ה עובר ל1 בין 15:00-19:00
וביום ו עובר ל1 בין 08:00-20:00
ובכל שאר השעות והימים עובר ל2) -
@אבוב אמר בבדיקה| הפניה לפי שעות וימים:
go_to_folder_time_3=3.08:00-20:00.fri
אתה צריך לכתוב מ - עד גם כשמדובר באותו יו
go_to_folder_time_3=3.08:00-20:00.fri-friואגב מוגדר כאן שעובר לשלוחה 1 מתוך השלוחה הנוכחית ולא מהשלוחה הראשית
אחרת אתה צריך לשים/לפניgo_to_folder_time_3=/3.08:00-20:00.fri-fri -
@33064325 אמר בבדיקה| הפניה לפי שעות וימים:
@אבוב אמר בבדיקה| הפניה לפי שעות וימים:
ואגב מוגדר כאן שעובר לשלוחה 1 מתוך השלוחה הנוכחית ולא מהשלוחה הראשית
אחרת אתה צריך לשים/לפניgo_to_folder_time_3=/3.08:00-20:00.fri-friנכון, זה בכוונה
-
@33064325 אמר בבדיקה| הפניה לפי שעות וימים:
@אבוב אמר בבדיקה| הפניה לפי שעות וימים:
go_to_folder_time_3=3.08:00-20:00.fri
אתה צריך לכתוב מ - עד גם כשמדובר באותו יו
go_to_folder_time_3=3.08:00-20:00.fri-friתכל'ס מה אני צריך לרשום אם אני רוצה שיעבור הימים א,ב,ג,ד,ה, בין השעות 15:00-19:00 לשלוחה 1
וביום ו בין השעות 08:00-20:00 ג"כ לשלוחה 1
ובכל שאר השעות יעבור לשלוחה 2 -
@אבוב תגדיר
type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=1.15:00-19:00.sun-thu go_to_folder_time_2=3.08:00-20:00.fri-fri go_to_folder_time_error_goto=2 -
@33064325 אמר בבדיקה| הפניה לפי שעות וימים:
@אבוב תגדיר
type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=1.15:00-19:00.sun-thu go_to_folder_time_2=3.08:00-20:00.fri-fri go_to_folder_time_error_goto=2מטטטטטורף,
איך לא שמתי לב להגדרה הזאת.
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות