הגבלת זמן שיחה יוצאת
- 
					
					
					
					
כיצד מגבילים זמן שיחה בשיחות יוצאות?

 - 
					
					
					
					
 - 
					
					
					
					
@שאול אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
routing_end_time=20כאן זמן ההמתנה יהיה 20 שניות
זה כמה זמן יחייג לנציג
הוא רצה להגביל את אורך השיחה אחרי שהנציג עונה - 
					
					
					
					
לכאורה הגדרת טיימר בשלוחה אמור לעבוד גם בשלוחת ראוטינג תכניס בתוך השלוחה את ההגדרה הבאה
limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=180 - 
					
					
					
					
ב-180 זה כמות השניות שלאחר שהמאזין בתוך השלוחה השיחה תנותק תגדיר איך שבא לך בשניות
 - 
					
					
					
					
@QWERTY אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
לכאורה הגדרת טיימר בשלוחה אמור לעבוד גם בשלוחת ראוטינג תכניס בתוך השלוחה את ההגדרה הבאה
limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=180כבר לא
ימות הגבילו את השימוש בו שאי אפשר להשתמש בו במודול ראוטינג - 
					
					
					
					
אוקיי תודה על העידכון!!
 - 
					
					
					
					
@שאול אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
@QWERTY אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
לכאורה הגדרת טיימר בשלוחה אמור לעבוד גם בשלוחת ראוטינג תכניס בתוך השלוחה את ההגדרה הבאה
limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=180כבר לא
ימות הגבילו את השימוש בו שאי אפשר להשתמש בו במודול ראוטינגניסיתי - ואומרים לא ניתן... הגדירו זמן שיחה.-מה הכוונה?
ואולי אפשר גם לעשות שיעבור בשלוחת טיימר נפרדת ובתוכה לשים את שלוחת הניתוב
אני בודק - 
					
					
					
					
לא עבד גם כששמתי בתפריט
 - 
					
					
					
					
תכלס, מה עושים? יש פתרון?
הנציגים שוכחים את עצמם לפעמים והיחידות מתבזבזות.