האלפון של המוקד החרדי הפסיק לעבוד
-
מישהו יודע על צפי לתיקון (אם בכלל הולכים לתקן את זה) ?
-
@שלמה1155
תשאל את @המוקד-החרדי -
@יוסף-ח
צודק.
@המוקד-החרדי מה אתה אומר? -
@יוסף-ח
הבעיה שהוא נראה ממש לאחרונה...

-
אני שאלתי במייל את המוקד החרדי, הם נתנו לי איזה קישור חדש, עדיין לא בדיוק הסתדרתי, אך עדיין לא חזרו אלי בשנית, זה נראה שהם פשוט עובדים על זה.
-
@בסייעתא-דשמיא-0
מה הקישור החדש ? -
@בסייעתא-דשמיא-0 אמר בהאלפון של המוקד החרדי הפסיק לעבוד:
אני שאלתי במייל את המוקד החרדי, הם נתנו לי איזה קישור חדש, עדיין לא בדיוק הסתדרתי, אך עדיין לא חזרו אלי בשנית, זה נראה שהם פשוט עובדים על זה
אה הם עוד פעם שינו את האתר תביא את הקישור החדש צריך להחליף אותו
-
שלום לכולם, הבאג כבר תוקן והאלפונים חזרו לעבוד כרגיל. הצלחה מרובה.
-
@בסייעתא-דשמיא-0 כתב בהאלפון של המוקד החרדי הפסיק לעבוד:
שלום לכולם, הבאג כבר תוקן והאלפונים חזרו לעבוד כרגיל. הצלחה מרובה.
שלום.
האם אפשר לפתח באלפון הנ"ל שישלח צינתוק עם המספר שהוא משמיע עכשיו.
כמו שיש במערכת 'פרימיום'? -
@מלל
נוהגים שלא להקפיץ נושאים
ונראה לי שדובר מזה כאן בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות