תורים-queue - שליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בתור
-
שליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בתור
המערכת תשלח מיד לאחר יציאת לקוח מהתור את כל הפרטים שהיה בתור
אותם פרטים שנמצאים בקובץ LogQueueAll.ymgr LogQueueAll.htmlערכי חובה
queue_api_send=yes queue_api_link=abc.co.ilברירת מחדל get ניתן לשנות שליחה לpost
queue_api_url_post=yesבמידה ועניתם בהצלחה
יצטרף לדוח LogQueueAll.ymgr LogQueueAll.html
התשובה שעניתם מהשרת על שליחת כל הפרטים (מקסימום 5 אותיות לצירוף לדו"ח)הערך בדוח יהיה
ApiSandAnswer=תשובת שרתעודכן גם בשרשור
https://f2.freeivr.co.il/post/65577 -
@מנחם
למישהו זה עובד?
ניסיתי להשתמש עם זה אני רואה שהמערכת
נכנסה לאתר שלי אבל לא מצורף תוכן
עריכה זה כן עובד רק שלא הוסבר במפורט איך מקבלים את התוכן לשרת בדקתי ואני מקבל את זה ככה:https:/xxxx.xxxx?Folder=5&Phone=055&Date=17%2F08%2F2021&Time=22%3A01%3A10&HebrewDate=%D7%99%D7%B3%20%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%9C%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%B4%D7%90&Module=queue&QueueStatus=CONTINUE&QueueTotalSeconds=24&QueueTotalTime=0%3A0%3A24&QueueWaitingSeconds=5&QueueWaitingTime=0%3A0%3A5&AnswerSeconds=19&AnswerTime=0%3A0%3A19&AnswerNumber=055&AnswerSeconds=&AnswerTime=%3A%3A&AnswerNumber=
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות