• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מודול ראוטינג - מעבר לנציג הבא

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    10
    488
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חיבור נערך לאחרונה על ידי

      אודה לעזרתכם.
      אני מעוניין להגדיר במודול ראוטינג שזה מנותב למספר של נציג 1, ואם הוא לא עונה אחרי 30 שניות זה יעבור לנציג 2, ואם הוא לא עונה, זה יעבור לשלוחה אחרת.
      בשרשור של ההגדרות אני רואה שיש אופציה להעברה לפי סדר רק במידה ויוגדר כמות שיחות מופנות לנציג הספציפי.
      כאן אני מעוניין להגדיר שזה יעבור לפי הגבלת זמן.
      קיים כזה דבר?

      עד היום עשיתי את זה במשחק של במידה ואין מענה מועבר לשלוחת ניתוב נוספת. הבעיה היא שזה מוציא 2 דוחות לוג - אחד לכל שלוחה - ואז זה מבלבל למי ענו ולמי לא.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • D
        davd נערך לאחרונה על ידי

        במודול תור יש כזה דבר.

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח
          חיבור @davd נערך לאחרונה על ידי חיבור

          @davd במודול תור זה מתקשר לכולם יחד. לא אחד אחרי השני. אני טועה?
          מה שכן יש זה מעגל.
          אבל כאן אני צריך שתמיד זה ינתב לנציג 1 ואחרי x המתנה יעבור לנציג הבא

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            הלאה-תמיכה בילודה. נערך לאחרונה על ידי

            במודל תור, לא מצלצל לכןלם יחד, זה מולטי,אבל מה שקיבלתי תשובה מהמערכת -להשתמש במודל תור.https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-כל-הסוגים/4?_=1589987006752

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ח
              חיבור @הלאה-תמיכה בילודה. נערך לאחרונה על ידי

              @הלאה-תמיכה-בילודה אמר במודול ראוטינג - מעבר לנציג הבא:

              במודל תור, לא מצלצל לכןלם יחד, זה מולטי,אבל מה שקיבלתי תשובה מהמערכת -להשתמש במודל תור.https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-כל-הסוגים/4?_=1589987006752

              לא הבנתי מה כתבת. תוכל להסביר לי ?

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                הלאה-תמיכה בילודה. @חיבור נערך לאחרונה על ידי

                מצלצל לכולם ביחד-זה מולטי.
                מעבר לנציג הבא רק במודל תור. שלחתי קישור.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ח
                  חיבור @הלאה-תמיכה בילודה. נערך לאחרונה על ידי

                  @הלאה-תמיכה-בילודה אמר במודול ראוטינג - מעבר לנציג הבא:

                  -זה מולטי.
                  מעבר לנציג הבא רק במודל תור. שלחתי קישור.

                  לא יודע למה, אבל לא קלטתי מה ענית. 😞
                  שאלתי אם יש אופציה להגדרה מודול ניתוב שיחה שיעביר קודם לנציג אחד, ואם לא עונה, שיעביר לנציג השני. יש לך תשובה על זה?

                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ר
                    רבי יצחק @חיבור נערך לאחרונה על ידי

                    @חיבור למיטב ידיעתי רק כמו שעשית עם 2 שלוחות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ה
                      הלאה-תמיכה בילודה. נערך לאחרונה על ידי

                      רק במודל תור יש מעבר מנציג לנציג. ויש כמה אסטרטגיות. ברירת מחדל מצלצל לכולם יחד, אבל יש אסטרטגיות נוספות, בהמשך (קישור למעלה) אני מנסה להגדיר למי להתקשר ראשון לפי סדר העדיפות שלי ולא מצליח בנתיים.
                      אשמח לרעיון.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח
                        חיובי נערך לאחרונה על ידי

                        תעשה כמו שאמרת שיעבור משלוחה לשלוחה
                        באם אין מענה! זאת אומרת בשלוחת המענה אחרון תעשה מודל אישורים ותחליף הודעות האישור, ומס' אישור, נרשמתם בהצלחה, לשקט
                        כך ישלח אילך במייל את מס הטלפון ובנוסף שמירת לוג בשלוחה שמי שלא ענו
                        בהצלחה

                        type=approval_number
                        say_approval_number=say_approval_no_number
                        approval_number_type=always
                        email_send=yes
                        email_address=מייל@gmail.com
                        email_name=לא ענו לשיחה הזאת נא לחזור 
                        approval_number_end_goto=/לאן לעבר בסיום
                        approval_number_log.ini
                        
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון