הקלדת טקסט למערכת דרך המחשב
-
תגובה: מודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט)
יש לי מערכת אני נכנס דרך האתר פותח את השלוחה ורוצה להקליד לוט הודעה לתוך איה קובץ אני מכניס את זה ???????? -
-
@מאיר-גלוזמן הקישור שאתה הבאת זה ששמים את ההגדרה במערכת ובתוך המערכת אפשר להקליד על ידי המקשים.
אם אתה רוצה יש תוכנה שדרכה מקלידים במחשב וזה ממיר לקובץ דיבור
ואז ניתן להעלות אותה למערכת לשלוחה שתרצה
הקישור הוא: לחץ כאן -
@613-0 איך אני מפעיל את זה|?
-
@מאיר-גלוזמן הקישור לוקח אותך לפוסט בפוסט יש לך קישור להורדת תוכנה יש לך שם תמונה איך מגיעים למקום הנכון בתוכנה
ואז יש לך אפשרות אחרי שכתבת ושמעת שזה נכון "דבר לקובץ" אתה לוחץ וזה מוריד את הקובץ למחשב -
@613-0 זה הקישור הישיר להתקנה אבל המחשב לא נותן לי להתקין
wrar602he.exe -
@מאיר-גלוזמן
בכלל לא צריך להתקין את זה (אולי כשאתה פותח את הקובץ זה פותח לך חלונית ואז אתה לא יודע מה לכתוב שם?) -
@מאיר-גלוזמן תבדוק במחשב בתיקית הורדות אם זה נמצא שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות