• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר תגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    יהונתן ל 613 0
    15
    42
    1615
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6
      613 0 נערך לאחרונה על ידי 613 0

      @יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
      יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
      מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
      ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
      ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
      בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקולי

      כדי לשפר את זה יותר
      ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
      וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
      יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכת

      no_ringing=yes
      
      י יהונתן ל מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • י
        יהודה הוצלר 0 @613 0 נערך לאחרונה על ידי

        @613-0
        לפי מה ש @יוסף-ח אמר לפני כמה שבועות שזה לא חוקי לעשות את זה אם זה לא משמיע הנכם מועברים לתא הקולי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש
          שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

          זה לא חוקי לחברות התקשורת, אני לא חושב שהחוק חל על כל אחד
          בכל אופן זה ודאי עניין פרטי של כל אחד, ולא של חברת ימות המשיח

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • יהונתן ל
            יהונתן ל מורחק נערך לאחרונה על ידי

            @613-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):

            @יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
            יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
            מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
            ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
            ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
            בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקולי

            כדי לשפר את זה יותר
            ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
            וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
            יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכת

            no_ringing=yes
            

            קיבלתי את הארה, סידרתי את זה פה!!!

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ש
              שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

              ראה כאן לדוגמא עמ' 79

              לעניין ס"ק זה, הניקרא - לרבות תא קולי.
              "תא קולי" – מתקן או התקן שהוא חלק מרשת בזק ציבורית, שנועד לאפשר למנוי הקורא להשאיר
              הודעה קולית לניקרא.
              )ב( לעניין התקשרות המועברת לתא קולי, ישמיע בעל הרישיון למנוי הקורא הודעה קולית מקדימה,
              שמשכה 2 שניות לפחות )בס"ק זה - "הודעה"( ויאפשר לו, לפי בחירתו, לנתק את ההתקשרות
              ללא חיוב, במהלך ההודעה, או בתוך זמן סביר שלא יפחת משנייה אחת לאחר סיומה )"הזמן
              הסביר"(. במקרה זה יראו את עיתוי מימוש ההתקשרות עם הניקרא, כמשמעותו בס"ק )א( לעיל,
              כחל עם תום הזמן הסביר.

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ח
                חדר 1 @יהונתן ל נערך לאחרונה על ידי

                @יהונתן-ל אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):

                @613-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):

                @יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
                יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
                מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
                ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
                ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
                בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקולי

                כדי לשפר את זה יותר
                ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
                וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
                יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכת

                no_ringing=yes
                

                קיבלתי את הארה, סידרתי את זה פה!!!

                מאוד יפה, השתמשתי ועזר לי מאוד.
                רק כדאי להעלות קבצים יותר איכותיים כי שומעים באיכות הקלטה. אולי אני יישלח / אעלה כאן בעז"ה

                יהונתן ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • יהונתן ל
                  יהונתן ל מורחק @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי יהונתן ל

                  @חדר-1 אדרבא תעלה פה את ההקלטות, ואני יעלה את זה בשירשור👍

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יהונתן ל
                    יהונתן ל מורחק @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                    @613-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):

                    @יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
                    יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
                    מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
                    ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
                    ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
                    בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקולי

                    כדי לשפר את זה יותר
                    ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
                    וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
                    יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכת

                    no_ringing=yes
                    

                    אגב אני רואה שפתחת נושא על המדריך שעשיתי, אז כתבתי שם לתגובות לחצו "כאן".

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ
                      משה כהן 2 @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                      @613-0 בגולן אי אפשר לעשות הפנית שיחה אם אין מענה זה בתשלום נוסף

                      י 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        יהודה הוצלר 0 @משה כהן 2 נערך לאחרונה על ידי

                        @משה-כהן-2
                        נראה לי שבהגדרות בפלפון יש אפשרות לשנות את מספר התא הקולי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 6
                          613 0 @משה כהן 2 נערך לאחרונה על ידי 613 0

                          @משה-כהן-2 באתר יש אפשרות עקוב אחרי לטלפון
                          Screenshot_20210927-075311~2.png
                          בחינם וגם דרך שירות הלקוחות
                          עובדה אני בגולן וזה עובד בחינם

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • י
                            יהודה הוצלר 0 @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                            @613-0
                            לא עדיף לעשות את זה בפלאפון?

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש
                              שמואל ש. @יהודה הוצלר 0 נערך לאחרונה על ידי

                              @יהודה-הוצלר-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):

                              @613-0
                              לא עדיף לעשות את זה בפלאפון?

                              בגולן א"א לעשות במכשיר-רק באתר

                              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • 6
                                613 0 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי 613 0

                                במכשיר זה כותב לך "תקלה" "לא הסתיים" ולא עושה כלום כמו ש @שמואל-ש. אמר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ש
                                  שור שנגח נערך לאחרונה על ידי

                                  m1452.wav
                                  , ונשנה את ההודעת מערכת לM1452.
                                  לא מצליח להוריד את ההודעה הזו תוצאה: שגיאה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • צ
                                    צבי 10 @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמחה-זו-הסיסמא אני רוצה להיות יותר רגוע.
                                    כשמשמיע "השיחה מועברת" הוא כבר עבר למערכת תוכן, או שעדיין לא? ועל מה חל החוק, לפני העברה או אחרי.
                                    כי אני יכול שבכניסה לשלוחה להשמיע
                                    M000 השיחה מוברת לתא הקולי

                                    זה חוקי?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                                      חשוב לציין
                                      שרות עקוב אחרי והפניית שיחות לקו בימות
                                      אפשרי רק בגולן טלקום פרטנר סלקום.

                                      יהונתן ל א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • יהונתן ל
                                        יהונתן ל מורחק @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                                        @שרות-פלוס-ivr אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                                        בגולן טלקום

                                        בחבילה של גולן אפשרי אך ורק עם תוספת תשלום, ולא בחבילה הרגילה !

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש
                                          שרות פלוס IVR @יהונתן ל נערך לאחרונה על ידי שרות פלוס IVR

                                          @יהונתן-ל לא נכון
                                          צריך פשוט לעשות עקוב אחרי
                                          במקום תא קולי שזה אכן בתשלום.

                                          יהונתן ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • יהונתן ל
                                            יהונתן ל מורחק @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                                            @שרות-פלוס-ivr אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                                            צריך פשוט לעשות עקוב אחרי

                                            איפה אפשר לעשות את זה ?

                                            ש 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון