נפתר תגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית
-
@613-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):
@יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקוליכדי לשפר את זה יותר
ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכתno_ringing=yes
קיבלתי את הארה, סידרתי את זה פה!!!
-
ראה כאן לדוגמא עמ' 79
לעניין ס"ק זה, הניקרא - לרבות תא קולי.
"תא קולי" – מתקן או התקן שהוא חלק מרשת בזק ציבורית, שנועד לאפשר למנוי הקורא להשאיר
הודעה קולית לניקרא.
)ב( לעניין התקשרות המועברת לתא קולי, ישמיע בעל הרישיון למנוי הקורא הודעה קולית מקדימה,
שמשכה 2 שניות לפחות )בס"ק זה - "הודעה"( ויאפשר לו, לפי בחירתו, לנתק את ההתקשרות
ללא חיוב, במהלך ההודעה, או בתוך זמן סביר שלא יפחת משנייה אחת לאחר סיומה )"הזמן
הסביר"(. במקרה זה יראו את עיתוי מימוש ההתקשרות עם הניקרא, כמשמעותו בס"ק )א( לעיל,
כחל עם תום הזמן הסביר. -
@יהונתן-ל אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):
@613-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):
@יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקוליכדי לשפר את זה יותר
ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכתno_ringing=yes
קיבלתי את הארה, סידרתי את זה פה!!!
מאוד יפה, השתמשתי ועזר לי מאוד.
רק כדאי להעלות קבצים יותר איכותיים כי שומעים באיכות הקלטה. אולי אני יישלח / אעלה כאן בעז"ה -
@חדר-1 אדרבא תעלה פה את ההקלטות, ואני יעלה את זה בשירשור
-
@613-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):
@יהונתן-ל אולי תערוך תוסיף את זה למדריך המסודר שלך
יש אפשרות בגולן (אני משער בכל החברות) לעשות שרות שמכונה "עקוב אחריי" הפנית מספר
מגדירים שאם הלקוח לא זמין או שלא עונים זה מעביר לאחר המתנה של 15 שניות למספר האחר שמוגדר ניתן להגדיר שהמספר הוא מספר מערכת של הדואר הקולי שהגדרתם
ועכשיו יש לכם דואר קולי חינמי רגיל לחלוטין
ניתן גם להגדיר בטלפון את המספר כחיוג מהיר לדואר הקולי:
בהגדרות הטלפון ברוב המכשירים ניתן לשנות את מספר הטלפון של שמיעת ההודעות בדואר הקוליכדי לשפר את זה יותר
ניתן להגדיר במערכת שכשמתקשרים לא ישמעו צליל חיוג
וכך יעברו ישר לדואר הקולי אם לא עניתם בלי לשמוע עוד צליל אחר של חיוג
יש להגדיר את ההגדרה הבאה בקובץ ה ivr של המערכתno_ringing=yes
אגב אני רואה שפתחת נושא על המדריך שעשיתי, אז כתבתי שם לתגובות לחצו "כאן".
-
@613-0 בגולן אי אפשר לעשות הפנית שיחה אם אין מענה זה בתשלום נוסף
-
@משה-כהן-2
נראה לי שבהגדרות בפלפון יש אפשרות לשנות את מספר התא הקולי. -
@משה-כהן-2 באתר יש אפשרות עקוב אחרי לטלפון
בחינם וגם דרך שירות הלקוחות
עובדה אני בגולן וזה עובד בחינם -
@613-0
לא עדיף לעשות את זה בפלאפון? -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בתגובה: [מדריך - דואר קולי](https://f2.freeivr.co.il/topic/6991/):
@613-0
לא עדיף לעשות את זה בפלאפון?בגולן א"א לעשות במכשיר-רק באתר
-
במכשיר זה כותב לך "תקלה" "לא הסתיים" ולא עושה כלום כמו ש @שמואל-ש. אמר
-
m1452.wav
, ונשנה את ההודעת מערכת לM1452.
לא מצליח להוריד את ההודעה הזו תוצאה: שגיאה -
@שמחה-זו-הסיסמא אני רוצה להיות יותר רגוע.
כשמשמיע "השיחה מועברת" הוא כבר עבר למערכת תוכן, או שעדיין לא? ועל מה חל החוק, לפני העברה או אחרי.
כי אני יכול שבכניסה לשלוחה להשמיע
M000 השיחה מוברת לתא הקוליזה חוקי?
-
חשוב לציין
שרות עקוב אחרי והפניית שיחות לקו בימות
אפשרי רק בגולן טלקום פרטנר סלקום. -
@שרות-פלוס-ivr אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:
בגולן טלקום
בחבילה של גולן אפשרי אך ורק עם תוספת תשלום, ולא בחבילה הרגילה !
-
@יהונתן-ל לא נכון
צריך פשוט לעשות עקוב אחרי
במקום תא קולי שזה אכן בתשלום. -
@שרות-פלוס-ivr אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:
צריך פשוט לעשות עקוב אחרי
איפה אפשר לעשות את זה ?
-
@יהונתן-ל דרך האתר "חשבון שלי"
-
-
@שרות-פלוס-ivr בהוט מובייל אפשר להפנות רק ל 0777