• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר תגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    יהונתן ל 613 0
    15
    42
    1621
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6
      613 0 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי 613 0

      במכשיר זה כותב לך "תקלה" "לא הסתיים" ולא עושה כלום כמו ש @שמואל-ש. אמר

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ש
        שור שנגח נערך לאחרונה על ידי

        m1452.wav
        , ונשנה את ההודעת מערכת לM1452.
        לא מצליח להוריד את ההודעה הזו תוצאה: שגיאה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צבי 10 @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

          @שמחה-זו-הסיסמא אני רוצה להיות יותר רגוע.
          כשמשמיע "השיחה מועברת" הוא כבר עבר למערכת תוכן, או שעדיין לא? ועל מה חל החוק, לפני העברה או אחרי.
          כי אני יכול שבכניסה לשלוחה להשמיע
          M000 השיחה מוברת לתא הקולי

          זה חוקי?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

            חשוב לציין
            שרות עקוב אחרי והפניית שיחות לקו בימות
            אפשרי רק בגולן טלקום פרטנר סלקום.

            יהונתן ל א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • יהונתן ל
              יהונתן ל מורחק @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

              @שרות-פלוס-ivr אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

              בגולן טלקום

              בחבילה של גולן אפשרי אך ורק עם תוספת תשלום, ולא בחבילה הרגילה !

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שרות פלוס IVR @יהונתן ל נערך לאחרונה על ידי שרות פלוס IVR

                @יהונתן-ל לא נכון
                צריך פשוט לעשות עקוב אחרי
                במקום תא קולי שזה אכן בתשלום.

                יהונתן ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • יהונתן ל
                  יהונתן ל מורחק @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                  @שרות-פלוס-ivr אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                  צריך פשוט לעשות עקוב אחרי

                  איפה אפשר לעשות את זה ?

                  ש 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שרות פלוס IVR @יהונתן ל נערך לאחרונה על ידי

                    @יהונתן-ל דרך האתר "חשבון שלי"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • 6
                      613 0 @יהונתן ל נערך לאחרונה על ידי

                      @יהונתן-ל Screenshot 2021-09-30 143803.png

                      יהונתן ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • א
                        א גוטן @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                        @שרות-פלוס-ivr בהוט מובייל אפשר להפנות רק ל 0777

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שרות פלוס IVR @א גוטן נערך לאחרונה על ידי

                          @א-גוטן מידיעה?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            א גוטן @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                            @שרות-פלוס-ivr מנסיון

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • יהונתן ל
                              יהונתן ל מורחק @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • יהונתן ל
                                יהונתן ל מורחק @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                                @חדר-1 אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                                רק כדאי להעלות קבצים יותר איכותיים כי שומעים באיכות הקלטה. אולי אני יישלח / אעלה כאן בעז"ה

                                אשמח שתעלה כאן את ההקלטות של התא קולי, או שתשלח לי במייל, בכדי שאני יעלה אותם למדריך.
                                תודה רבה...

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ח
                                  חדר 1 @יהונתן ל נערך לאחרונה על ידי

                                  @יהונתן-ל אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                                  @חדר-1 אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                                  רק כדאי להעלות קבצים יותר איכותיים כי שומעים באיכות הקלטה. אולי אני יישלח / אעלה כאן בעז"ה

                                  אשמח שתעלה כאן את ההקלטות של התא קולי, או שתשלח לי במייל, בכדי שאני יעלה אותם למדריך.
                                  תודה רבה...

                                  עדיין לא הקלטתי, שאקליט אעלה

                                  יהונתן ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                                  • יהונתן ל
                                    יהונתן ל מורחק @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                                    @חדר-1 מחכה בקוצר רוח🤒

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ש
                                      שור שנגח נערך לאחרונה על ידי

                                      זה לא כמו תא קולי רגיל, בתא קולי רגיל ההודעה נשמרת אפי' אם מנתקים את הטלפון ובמערכת זה נשמר רק אם הקישו על מקש כלשהו,

                                      א 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אבוב @שור שנגח נערך לאחרונה על ידי

                                        @שור-שנגח אמר בתגובות - מדריך דואר קולי טלפוני במערכת טלפונית:

                                        זה לא כמו תא קולי רגיל, בתא קולי רגיל ההודעה נשמרת אפי' אם מנתקים את הטלפון ובמערכת זה נשמר רק אם הקישו על מקש כלשהו,

                                        אפשר להגידר שיישמר גם אם ניתקו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • 6
                                          613 0 @שור שנגח נערך לאחרונה על ידי 613 0

                                          @שור-שנגח ההגדרה היא:

                                          hangup_insert_file=yes
                                          

                                          נלקח מכאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • הנושא סומן כשאלה  6 613 0 
                                          • הנושא סומן כנפתר  6 613 0 
                                          • א
                                            אברהם.נ נערך לאחרונה על ידי

                                            שלום @יהונתן-ל
                                            עשיתי בדיוק כמו שאמרת
                                            אבל כשהוא נכנס לשלוחה 4
                                            הוא אומר השיחה מועברת לתא קולי הגעתם לתא קולי בטלפון מספר
                                            ואז הוא אומר אין מענה בשירת ההיפיהאי משהוא כזה
                                            ולא אומר את המספר
                                            ואח''כ הוא חוזר עוד פעם ואומר השיחה מועברת וכ''ו
                                            מה אני יכול לעשות ?
                                            תודה רבה

                                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון