חדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי
-
@זעליג קו רגיל.
שורה תחתונה כל מה שנפתח שם זה ivr. התבנית לא ממש משנה. -
נוסף
השתקה,
החזקה,
העברת שיחה לשלוחה אחרת\למספר אחר ושיפורים נוספים. -
@שמואל אפשר גם שאם ש כמה ממתינים שהם ימתינו בתור וישמעו בנתיים מוזיקה בהמתנה?
-
ניסיתי להשתמש בזה אך כתוב לי מנותק?
-
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@שמואל אפשר גם שאם ש כמה ממתינים שהם ימתינו בתור וישמעו בנתיים מוזיקה בהמתנה?
מה הקשר לתור?
@א-גוטן אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
ניסיתי להשתמש בזה אך כתוב לי מנותק?
יתכן חסימה אולי באינטרנט אצלך, תוכל לשלוח לי את פרטי המערכת שלך במייל ואבדוק האם אני רואה איזה בעיה מהצד שלנו.
-
@שמואל אני לא יכול לענות לשיחות!
אני רואה שמתקשרים אלי וכשאני לוחץ על "מענה" נרשם אצלי שהשיחה לא נענתה והלקוח חוזר לשלוחה קודמת
עוד מישהו נתקל? -
@שאול אני
-
@שמואל אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@שמואל אפשר גם שאם ש כמה ממתינים שהם ימתינו בתור וישמעו בנתיים מוזיקה בהמתנה?
מה הקשר לתור?
אם יש שתי מתקשרים, מה עם המתקשר השני? הוא ממתין או מה?
-
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
אם יש שתי מתקשרים, מה עם המתקשר השני? הוא ממתין או מה?
השיחה מתנתקת לשני.
-
@שמואל אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
אם יש שתי מתקשרים, מה עם המתקשר השני? הוא ממתין או מה?
השיחה מתנתקת לשני.
זה מה ששאלתי, האם אין אופצייה לעשות שהשני ישאר על הקו וימתין שהראשון יסיים ויפנה את הקו
-
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
זה מה ששאלתי, האם אין אופצייה לעשות שהשני ישאר על הקו וימתין שהראשון יסיים ויפנה את הקו
לא.
זה לא מיועד לזה.
אפשר ליצור תור ממתינים במודול תור. -
@שמואל אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
אפשר ליצור תור ממתינים במודול תור.
בניתוב ל-SIP?
@שמואל אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
זה לא מיועד לזה.
למה לא? אם יש לי כמה מתקשרים? מה הם חטאו שיש מישהו לפניהם שבגלל זה הם מתנתקים???
-
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
בניתוב ל-SIP?
בניתוב למערכת שמוגדרת לחיוג sip
@שמואל-ש אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
למה לא? אם יש לי כמה מתקשרים? מה הם חטאו שיש מישהו לפניהם שבגלל זה הם מתנתקים???
לא חטאו .. הם פשוט מנסים לחייג לשלוחה תפוסה..
-
אני נכנסתי למרכזיה עסקית וניסיתי ללחוץ על הלחצן שכתוב אבל זה לא מראה לי סימן של קישור
-
איך אפשר להגדיר שהחייגן יישאר פתוח תמיד?
והאם יש אפשרות שיקפוץ לי הודעה, כל פעם שיש שיחה נכנסת?
תודה מראש -
@שמואל
ראשית כל עבודה נפלאה והתקדמת ממש גדולה מצדכם בהחלט היה נדרש בשורה מאוד משמחת למוקד שמוציא מאות שיחות מידי יום
אני מעלה פה בקשה שלדעתי מאוד תייעל את המערכת הזו ותהפוך אותה לשימושית מאוד!!
שהחייגן הזה יהיה ניתן להגיע אליו ללא גישה לכלל המערכת אם אני רוצה שנציג יעבוד על זה ולא יהיה חשוף לכל המידע ולכל ההגדרות של המערכת אני לא יכול הוא חייב להגיע כמנהל למערכת רק אז לחייג
אולי משהו חיצוני לא דרך הניהול {שכמובן יהיה עם סיסמה} יהיה ממש מצויין יש לי כבר כמה נציגים שני רוצה שיעבדו על זה רק אני חושש שיזיקו בטעות להגדרות של המערכת ובלל לכל המידע
אשמח לתגובה
תודה רבה!! -
@qwerty אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@שמואל
ראשית כל עבודה נפלאה והתקדמת ממש גדולה מצדכם בהחלט היה נדרש בשורה מאוד משמחת למוקד שמוציא מאות שיחות מידי יום
אני מעלה פה בקשה שלדעתי מאוד תייעל את המערכת הזו ותהפוך אותה לשימושית מאוד!!
שהחייגן הזה יהיה ניתן להגיע אליו ללא גישה לכלל המערכת אם אני רוצה שנציג יעבוד על זה ולא יהיה חשוף לכל המידע ולכל ההגדרות של המערכת אני לא יכול הוא חייב להגיע כמנהל למערכת רק אז לחייג
אולי משהו חיצוני לא דרך הניהול {שכמובן יהיה עם סיסמה} יהיה ממש מצויין יש לי כבר כמה נציגים שני רוצה שיעבדו על זה רק אני חושש שיזיקו בטעות להגדרות של המערכת ובלל לכל המידע
אשמח לתגובה
תודה רבה!!למשל - קישור קבוע עם סיסמה בכניסה יכול להיות רלוונטי?
-
@שמואל כן פצצה!
-
@שמואל אולי אפילו אם זה אפשרי שבאותו קישור יהיה ניתן לקבל שיחות זה יהיה ממש יעיל
-
@qwerty אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@שמואל אולי אפילו אם זה אפשרי שבאותו קישור יהיה ניתן לקבל שיחות זה יהיה ממש יעיל
מה זה לקבל, זה יאפשר להתחבר לחשבון ה Sip על גבי הדפדפן בדיוק כמו שמאופשר לאחר התחברות.