קובץ IVR.INI בשלוחה פנימית
-
האם אפשר לפתח שיהיה אפשר לשים קובץ IVR.INI בשלוחה פנימית כדי שכל השלוחות בתוכה יפעלו לפי מה שכתוב בהכמו שיש בשלוחה הראשית???
-
@אבוב אמר בקובץ IVR.INI בשלוחה פנימית:
האם אפשר לפתח שיהיה אפשר לשים קובץ IVR.INI בשלוחה פנימית כדי שכל השלוחות בתוכה יפעלו לפי מה שכתוב בהכמו שיש בשלוחה הראשית???
לא
הבנתי שעובדים על זה אבל בינתיים לא עובד -
@111 אמר בקובץ IVR.INI בשלוחה פנימית:
@אבוב אמר בקובץ IVR.INI בשלוחה פנימית:
האם אפשר לפתח שיהיה אפשר לשים קובץ IVR.INI בשלוחה פנימית כדי שכל השלוחות בתוכה יפעלו לפי מה שכתוב בהכמו שיש בשלוחה הראשית???
בינתיים לא עובד
בשביל זה ביקשתי שיפתחו...

-
@אבוב כיום יש כבר אופציה כזו?
(אחרי 3 שנים..) -
@זעליג לא
-
פ פלמנמוני התייחס לנושא זה
-
פ פיתה התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות