כפתור ליצירת קובץ INI חדש
-
אני ממליץ לעשות כפתור יצירת קובץ INI בתוך השלוחה, עם אופציה לקריאת שם כמובן, עבור כל הקבצים הנדרשים בשלוחות רבות, לדוגמא WhiteList.INI.
לדעתי הכי מומלץ לשים כאן:

מה שאני עושה כיום, אני מעתיק מהשלוחה ראשית את הivr.ini לשלוחה הרלוונטית, ומשנה את השם
-
@שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.
-
@שמונו אמר בכפתור ליצירת קובץ INI חדש:
אני ממליץ לעשות כפתור יצירת קובץ INI בתוך השלוחה, עם אופציה לקריאת שם כמובן, עבור כל הקבצים הנדרשים בשלוחות רבות, לדוגמא WhiteList.INI.
לדעתי הכי מומלץ לשים כאן:

מה שאני עושה כיום, אני מעתיק מהשלוחה ראשית את הivr.ini לשלוחה הרלוונטית, ומשנה את השם
תומך מאוד
@תוכן-ותמיכה אמר בכפתור ליצירת קובץ INI חדש:
@שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.
נכון אבל אם שמת לב כל השכלולים זה באתר הישן ושם הרבה יותר נוח וגם יש דברים שלא עובדים באתר החדש, והם גם לא מתחזקים את זה הרבה (למשל כניסה לרשימת תפוצה שא"א כבר תקופה ארוכה) אז לכן אני אשמח אם זה יהיה גם בישן
-
@תוכן-ותמיכה אמר בכפתור ליצירת קובץ INI חדש:
@שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.
פעם ראיתי את זה באתר החדש, היום אני כבר לא מוצא את זה
-
@שמונו בכפתור העלאת קבצים אפשר לבחור איזה קובץ להעלות
שם יש אפשרות לקובץ INI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות