@שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי תוכן ותמיכה
-
מספר לא ישראלי למערכת בימות המשיח
יש אפשרות לקבל מספר לא ישראלי למערכת בימות?
-
RE: iptel.org | החשבון שלך הושבת
@שרות-פלוס-ivr לקבלת שיחות SIP בחשבון שנמצא על השרת הרגיל...
השירות הוא חינמי לחלוטין, אבל זה נותן אופציה רק לשיחות נכנסות כמובן... -
RE: רשימת כל המספרים שחייגו למערכת
@פישל כתב ברשימת כל המספרים שחייגו למערכת:
@תוכן-ותמיכה לשונית שיחות נכנסות
יורד משם קובץ אקסל עם סולמיות במקום נתונים
-
RE: רשימת כל המספרים שחייגו למערכת
@פישל כן, אבל זה יורד למחשב בקובץ לא קריא, זכור לי שראיתי בעבר הסבר איך לתקן את הקובץ.
אשמח לקישור -
רשימת כל המספרים שחייגו למערכת
שלום וברכה
איך אפשר להנפיק דו"ח מלא של כל היסטוריית המספרים שחייגו למערכת?
-
RE: הסרה מרשימת צינטוקים
@תוכן-ותמיכה כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@הרב כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@תוכן-ותמיכה תגדיר בשלוחה שדרכה אתה רוצה שיוכלו לעשות את זה ככה:
;מודול צינתוקים type=tzintuk ;שם רשימת הצינתוקים שממנה יוסר המספר list_tzintuk=123 ;הגדרת כניסה לשלוחה כמנהל tzintuk_admin=yes
ואז יהיה לך בשלוחה הזאת את התפריט הזה:
להפעלת צינתוק הקישו 1, למחיקת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 2, לאיפוס כל רשימת הצינתוקים הקישו 3, לשמיעת כמות הנרשמים הקישו 4, להזמנת מספר לרשימת הצינתוקים הקישו 5, לחסימת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 6, ליציאה הקישו כוכביתהגדרתי בדיוק את זה ואני רואה שלכולם יש גישה לשלוחה... לא רק למנהל
הסתדרתי.
הגדרתי כניסה לשלוחה על פי רשימה לבנה בלבד
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי תוכן ותמיכה
-
RE: כמה מתקשרים יכולים להאזין בו זמנית למערכת?
@אA אני צריך כרגע נתונים מדוייקים
-
כמה מתקשרים יכולים להאזין בו זמנית למערכת?
כמה שיחות נכנסות מערכת רגילה בימות המשיח יכולה להחזיק בו זמנית?
-
RE: הפניית שיחות למרכזיה של חברה אחרת באמצעות כתובת IP
אולי מישהו כאן יכול לעזור?
זה ממש דחוף -
הפניית שיחות למרכזיה של חברה אחרת באמצעות כתובת IP
אני צריך לבצע הפנייה כזאת לכמה שעות והמרכזיה שאמורה לקבל את השיחות רוצים לדעת מה הכתבות IP של ימות המשיח כדי לפתוח לכתובות שלהם את האפשרות להתחבר.
איך ניתן לדעת מה הכתובות הרלוונטיות? -
מערכת תורים | חיוג אוטומטי ללקוחות מרשימת אקסל
יש אפשרות להגדיר רשימת מספרים בשלוחת תור שהמערכת תחייג אוטומטית ללקוחות מרשימה מוגדרת מראש, מספר אחרי מספר ותחלק את השיחות בין הנציגים של המערכת?
כמובן צריך גם דו"ח מפורט מי ענה לשיחה ומי לא -
RE: הסרה מרשימת צינטוקים
@תוכן-ותמיכה כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@הרב כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@תוכן-ותמיכה תגדיר בשלוחה שדרכה אתה רוצה שיוכלו לעשות את זה ככה:
;מודול צינתוקים type=tzintuk ;שם רשימת הצינתוקים שממנה יוסר המספר list_tzintuk=123 ;הגדרת כניסה לשלוחה כמנהל tzintuk_admin=yes
ואז יהיה לך בשלוחה הזאת את התפריט הזה:
להפעלת צינתוק הקישו 1, למחיקת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 2, לאיפוס כל רשימת הצינתוקים הקישו 3, לשמיעת כמות הנרשמים הקישו 4, להזמנת מספר לרשימת הצינתוקים הקישו 5, לחסימת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 6, ליציאה הקישו כוכביתהגדרתי בדיוק את זה ואני רואה שלכולם יש גישה לשלוחה... לא רק למנהל
הסתדרתי.
הגדרתי כניסה לשלוחה על פי רשימה לבנה בלבד -
RE: הסרה מרשימת צינטוקים
@הרב כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@תוכן-ותמיכה תגדיר בשלוחה שדרכה אתה רוצה שיוכלו לעשות את זה ככה:
;מודול צינתוקים type=tzintuk ;שם רשימת הצינתוקים שממנה יוסר המספר list_tzintuk=123 ;הגדרת כניסה לשלוחה כמנהל tzintuk_admin=yes
ואז יהיה לך בשלוחה הזאת את התפריט הזה:
להפעלת צינתוק הקישו 1, למחיקת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 2, לאיפוס כל רשימת הצינתוקים הקישו 3, לשמיעת כמות הנרשמים הקישו 4, להזמנת מספר לרשימת הצינתוקים הקישו 5, לחסימת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 6, ליציאה הקישו כוכביתהגדרתי בדיוק את זה ואני רואה שלכולם יש גישה לשלוחה... לא רק למנהל
-
הסרה מרשימת צינטוקים
יש דרך להסיר מספר שנרשם לרשימת צינתוקים ספציפית?
כמובן הכוונה האם מנהל מערכת יכול למחוק מספר מסויים שהצטרף לרשימת הצינתוקים