• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    14 פוסטים 6 כותבים 2.8k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • L מנותק
      Liy @יוסף יצחק כהן
      נערך לאחרונה על ידי

      @יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

      כדאי מאוד לאחר הפעלת השיחה(חדר הוועידה)
      הקיש כוכבית 2 כדי שלא יכנסו אנשים אחרים לשיחה

      אפשר להגדיר שיוכלו להכנס לשלוחה עד 2 אנשים, או יותר. וכאשר יש יותר, לשים הקלטה של ״הקו תפוס״ ושלוחת ניתוק.

      י מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • י מנותק
        יוסף יצחק כהן @Liy
        נערך לאחרונה על ידי

        @liy
        נכון מאוד....

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ מנותק
          מתמחה בקווים @Liy
          נערך לאחרונה על ידי

          @liy אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

          @יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

          כדאי מאוד לאחר הפעלת השיחה(חדר הוועידה)
          הקיש כוכבית 2 כדי שלא יכנסו אנשים אחרים לשיחה

          אפשר להגדיר שיוכלו להכנס לשלוחה עד 2 אנשים, או יותר. וכאשר יש יותר, לשים הקלטה של ״הקו תפוס״ ושלוחת ניתוק.

          איך בדיוק עושים את זה?

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שרות פלוס IVR @מתמחה בקווים
            נערך לאחרונה על ידי

            @מתמחה-בקווים כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ל מנותק
              לעזור לכולם @יוסף יצחק כהן
              נערך לאחרונה על ידי

              @יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

              יש להגדיר ב- שלוחה 1, רשימת צינטוקים ולהוסיף את מי שרוצה לקבל את השיחה לרשימת הצינטוקים:

              type=tzintuk
              list_tzintuk=123
              
              type=tzintuk
              tzintuk_admin=yes
              list_tzintuk=000
              tzintuk_end=/1/1
              run_tzintuk_automat=yes
              

              יש לך טעות בהגדרת רשימת צינתוקים
              הגדרת בהרשמה רשימת צינתוקים 123
              ובשליחת הצינתוק 000

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מתמחה בקווים @יוסף יצחק כהן
                נערך לאחרונה על ידי

                @יוסף-יצחק-כהן
                לא עובד לי

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שמואל ש. @יוסף יצחק כהן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יוסף-יצחק-כהן נראה לי שזה כבר קיים כאן, לא?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יוסף יצחק כהן @לעזור לכולם
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @לעזור-לכולם אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

                    @יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

                    יש להגדיר ב- שלוחה 1, רשימת צינטוקים ולהוסיף את מי שרוצה לקבל את השיחה לרשימת הצינטוקים:

                    type=tzintuk
                    list_tzintuk=123
                    
                    type=tzintuk
                    tzintuk_admin=yes
                    list_tzintuk=000
                    tzintuk_end=/1/1
                    run_tzintuk_automat=yes
                    

                    יש לך טעות בהגדרת רשימת צינתוקים
                    הגדרת בהרשמה רשימת צינתוקים 123
                    ובשליחת הצינתוק 000

                    צודק,
                    סודר...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • י מנותק
                      יוסף יצחק כהן @מתמחה בקווים
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מתמחה-בקווים אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

                      @יוסף-יצחק-כהן
                      לא עובד לי

                      במה נתקעת???

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מתמחה בקווים @יוסף יצחק כהן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יוסף-יצחק-כהן
                        עשיתי הכל מה שכתבת ופשוט לא עובד
                        זה מגיע לתפריט שאפשר להיכנס בשלוחה 1 לועידה וזהו

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י מנותק
                          יוסף יצחק כהן @מתמחה בקווים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מתמחה-בקווים אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

                          @יוסף-יצחק-כהן
                          עשיתי הכל מה שכתבת ופשוט לא עובד
                          זה מגיע לתפריט שאפשר להיכנס בשלוחה 1 לועידה וזהו

                          את בטוח שכאן כתבת שמספר רשימת הצינטוקים הוא123?:

                          type=tzintuk
                          tzintuk_admin=yes
                          list_tzintuk=כתבת מספר123?
                          tzintuk_end=/1/1
                          run_tzintuk_automat=yes
                          
                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • י מנותק
                            יוסף יצחק כהן @שמואל ש.
                            נערך לאחרונה על ידי יוסף יצחק כהן

                            @שמואל-ש אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:

                            @יוסף-יצחק-כהן נראה לי שזה כבר קיים כאן, לא?

                            כן רק ששם זה צריך להקיש שלוחה ואתה הרי לא רוצה שמישהו יתקשר וזה יגיד לו להקיש 1 ורק אז זה מתקשר,ולכן יש כאן את ההסבר הזה. שעושה שיחשבו כאילו זה מספר אמיתי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מתמחה בקווים @יוסף יצחק כהן
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יוסף-יצחק-כהן
                              כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y yosafizak התייחס לנושא זה ב

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון