• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!

    הסברים מסודרים ממשתמשים
    חדר 1 שירות לקוחות חינם מוזיקה בהמתנה חדר ועידה
    2
    2
    3299
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חדר 1 נערך לאחרונה על ידי חדר 1

      מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!

      ב"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! ימות המשיח, 'שנת הקהל' ה'תשפ"ג

      מוזמנים להגיב, להעיר ולהאיר על הנושא בפוסט התגובות על המודולים מבית חדר 1, בלחיצה כאן!

      הסבר

      מתחילים:

      כל המקומות שבהם מופיע קוד ההטמעה (הצהוב) עם אפשרות להעתקה, יש להכניסו לתוך קובץ ההגדרות - ext.ini בשלוחה.
      באתר החדש יש למצוא את הקובץ בתוך השלוחה וללחוץ על העיפרון, באתר הישן יש ללחוץ על הלשונית "הגדרות מתקדמות" שבתוך השלוחה. בהצלחה!

      מתקדמים:

      השלוחה בנויה באופן של שלוחת חדר ועידה/שידור חי שהלקוח אינו יודע ששלוחה זו הינה חדר ועידה/שידור חי. באמצעות כמה שכלולים ניתן להגיע לשלוחה שנראית כמו שלוחת ראוטינג רגילה. תוכלו לעשות קצת "שיפוצים" ולפרסמם בפוסט התגובות על המודולים מבית חדר 1. בהצלחה!

      שלב ראשון - וחובה:

      בכדי שתוכלו לקבל צינתוק כאשר לקוח מחייג פתחו שלוחה מסויימת והכניסו לתוך קובץ הext.ini בשלוחה:

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      יש להתקשר ממס' הטלפון של הנציג/ים/ות, להוסיף אותם לרשימת הצינתוקים ולאחר מכן למחוק את השלוחה.

      שלוחה 1: שליחת הצינתוק לנציג ומעבר לחדר הועידה - שיחה עם הנציג

      בשלוחה 1 בתפריט הראשי המאזינים נכנסים ל"שירות הלקוחות". שלוחה זו מוגדרת כ"שליחת צינתוק" לרשימת 123, הרשימה אליה נרשמו הנציג/ים/ות.
      ההגדרות אותן עליכם להכניס לקובץ הext.ini בשלוחה:

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/1/1
      run_tzintuk_automat=yes
      title=מעבר לשירות הלקוחות
      

      בונוס - אפשרות נוספת להגדרה לבחירתכם:

      תוכלו להוסיף כניסה לפי זמנים. לדוגמא, באם הנכם רוצים ששרות הלקוחות של בית העסק שלכם יהיה זמין בשעות מסוימות בלבד, הכניסו לקובץ הext.ini בשלוחה:

      enter_if_time=08:30-19:30.*.*.*
      

      בדוגמא זו שעות הפעילות יהיו בין השעות 08:30 בבוקר ועד 19:30 בערב.

      לאחר מכן באם תרצו, תוכלו להעביר אותו לשלוחת הקלטות לשירות הלקוחות, יש להוסיף לקובץ הext.ini של השלוחה:

      enter_if_time_close_goto=/השלוחה
      
      • תוכלו לשנות את השעה והזמנים, יש להעלות קובץ לשלוחה בשם M1114 ובו להקליט:
        "המענה האנושי סגור כעת. שעות הפעילות הם בין השעות (השעות שהגדרתם). הנכם מועברים להקלטת הודעה לשירות הלקוחות (באם הגדרתם)".

      • חובה: יש להשתיק את הודעת M3338 בכל מצב שבו הגדרתם את השלוחה.
        ההשתקה מתבצעת ע"י העלאת קובץ שקט לשלוחה ושינוי שמו ל M3338, הקובץ להורדה:

          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav

      שלוחה 1/1: שלוחת החדר ועידה - שיחה עם הנציג

      ההגדרות אותן עליכם להכניס לקובץ הext.ini בשלוחה:

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      confbridge_live_no_goto=wait_live
      

      כמו כן חובה להגדיר בקובץ הext.ini בשלוחה (בכדי שלא ישמיע את שיר ההמתנה לחדר הועידה/שידור חי "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי"):

      confbridge_music_on_hold=ztomao+patiach
      

      כדי שזה יחליף את מנגינת השידור חי למנגינת שרות לקוחות - "שיחתכם חשובה לנו, אנא המתינו ותענו בהקדם".

      תוכלו להגדיר בקובץ הext.ini בשלוחה מנגינות אחרות:

      • שידורים חיים - STREAMING:

      ניתן להגדיר באמצעות אתר הניהול בלשונית "שידור חי אינטרנטי".
      שימו לב! על הקישורים להיות קישורי 'סטרימיניג', ולא קישור לדף שבו יש וידאו או שמע להזרמה.

      • צמאה (מוסיקה בלבד) - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=ztomao
      
      • מוסיקה לשירות הלקוחות בגרסת מנגינה ווקאלית - ניגון חב"ד, מבצע: ר' יוסי גולדשטיין - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Vocal
      
      • אני מאמין - קאבר ווקאלי
        קרדיט: דוידי נחשון & אבי ריימי. הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Vocal_ani_maamin
      
      • תורתו מגן לנו - ווקאלי
        קרדיט: המלחין החסידי ר' פינחס שיינברגר. הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Vocal_torato_magen_lanu
      

      שהלקוח ישמע ברקע ערוצים או תכניות רדיו:

      • רדיו שבזי - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Shabazi
      
      • ערוץ הכנסת - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=ArutzHaKnesset
      
      • רדיו גאולה FM - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=GeulaFM
      
      • רדיו גלי ישראל - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=GLI
      
      • רדיו טוקר FM - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=TokerFM
      
      • ערוץ 7 - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=AR7
      
      • ערוץ תנועת התשובה / ביחד - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Beyachad
      
      • כדי שהלקוח ישמע מוזיקה משלוחה מסויימת:
        בעת לחיצה ימנית על תיקיה:

      2d9b127c-5c52-4777-8bd5-a6f450c799d7-image.png

      ניתן להגדיר על כל תיקיה במערכת שהתוכן שלה יהיה כמוזיקה בהמתנה למודולים השונים (במקרה שלנו מודול שירות לקוחות).

      אין צורך להכניס בתיקיה קובץ הגדרות ext.ini . המערכת מנגנת את הקבצים שבתוך התיקיה בצורה אקראית.

      הגדרות נוספות בשלוחה:

      • יש להשתיק את הודעות מערכת:
        M1008, M1815,M1816.
      • ההשתקה מתבצעת ע"י העלאת קובץ שקט לשלוחה ושינוי שמו ל M3338, הקובץ להורדה:
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .
        השינוי הוא פשוט: יש להעלות 3 פעמים את ההודעה המצורפת ולשנות את שמה לM1008,M1815,M1816.

      שלוחת ניהול חדר הועידה:

      עליכם להגדיר שלוחה מוגנת בסיסמא שבה תיכנסו לאחר קבלת הצינתוק למענה ללקוח בה תשמעו: "מספר הממתינים בחדר הועידה הוא 1 (דוגמא) - לכניסה לחדר הועידה הקישו 1".

      ההגדרות אותן עליכם להכניס לקובץ הext.ini בשלוחה:

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_exit=yes
      conf_bridge_folder_to_play=/1/1
      

      כדאי מאוד שלאחר כניסתכם לחדר הועידה לחצו כוכבית 2 כדי לנעול את חדר הועידה בכדי שלא ייכנסו עוד לקוחות, או שתעשו באם אתם עסק גדול וחוששים מכניסת כמה לקוחות ביחד, פעלו לפי מה שכתב @brochabar כאן (ניתן לשלב ביניהם).

      הסבר קצר:

      ברגע שהלקוח נכנס לשלוחה 1 הוא מועבר אוטומטית לשלוחה 1/1 שזה חדר ועידה/שידור חי, ששם הוא שומע "שיחתכם חשובה לנו" או מוזיקה אחרת לפי הגדרתכם, והוא לא יודע שנשלח צינתוק ברגע שהוא נכנס לשלוחה, ואז הנציג/ה נכנס/ת לניהול החדר ועידה/שידור חי ומדבר/ת איתו.
      המעלה היא שכל השיחה הלקוח אינו יכול להעלות בדעתו שזוהי חדר ועידה/שידור חי ולא מעבר לשירות לקוחות רגיל (ראוטינג).

      דיבור בשיחה עם הנציג:

      שימו לב! באם ברצונכם שלא להכנס דרך שלוחה מסוימת אלא דרך שלוחת ניהול המערכת (בדרך כלל שלוחה 0) ובתוכה שלוחה 1, הקשה 1*1 ו# וכניסה לשידור, תצטרכו לחתום על טופס ייעודי שבו תצהירו שדרך מס' הטלפון שלכם תוכלו לנהל חדרי ועידה בהתאם לרוח ההלכה והחוק, בצירוף צילום ספח תעודת זהות. לטופס הקליקו כאן.

      אבל - בכל מקרה, מפני שהגדרנו שאתם נכנסים לדבר עם הלקוח דרך שלוחת ניהול החדר ועידה מסוג conf_bridge_type=admin, המיקרופונים ייפתחו אוטומטית בכל מערכת, גם אם לא חתמתם על הטופס.

      הקלטת השיחה ושליחתה באימייל או בהודעת SMS

      השיחה מוקלטת באופן אוטומטי ונשמרת בשלוחה 1/1. באם ברצונכם שתישמר בשלוחה אחרת, הגדירו בקובץ הext.ini של השלוחה:

      folder_move=/1
      

      בדוגמא זו ההקלטות יישמרו בשלוחה 1.
      באם ברצונכם להגדיר שלא יהיה כלל הקלטת שיחה, הגדירו בקובץ הext.ini של השלוחה:

      conf_bridge_record=no
      

      באם ברצונכם שלאחר כל שיחה תישלח הקלטה לאימייל המוגדר במערכת בלשונית "הגדרות משתמש", הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      conf_bridge_send_mail=yes
      email_title=הקלטת שיחה שירות הלקוחות
      

      בדוגמא זו כותרת המייל תהיה "הקלטת שיחה שירות הלקוחות", תוכלו לשנות את שם המייל.

      באם ברצונכם לשלוח למייל אחר, הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      email_address=כתובת האימייל
      

      באם ברצונכם לשלוח למייל שני/שלישי, הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      email_address2=כתובת האימייל השנייה
      

      דו"ח השיחה

      סוגי הדוחות הקיימים (מלבד הדו"חות באתר הניהול):

      • דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט csv (מותאם לאקסל)
      • דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט html (מותאם לצפייה נוחה בדפדפן)
      • מסרון SMS למנהל בסיום, עם פרטים על המשתתפים בשירות הלקוחות
      • דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט csv (מותאם לאקסל)

      מדובר בקובץ כלל מערכתי חודשי.
      הקובץ נשמר בתיקיית Log/csv/LogConfBridgeEnterExit
      שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${month}.csv.

      לכל המשתמשים בתוכנת אקסל חשוב לדעת שני נקודות.

      • לאקסל יש הגבלת שורות של 1,000,000 שורות, וכאשר הקובץ יעבור את ההגבלה הזו, אקסל לא יהיה מסוגל לפותחו (ניתן להשתמש באקסס או בכל תוכנת נתונים אחרת).
      • קריאת הנתונים באקסל מוגדרת כברירת מחדל על קידוד ANSI והיות והקידוד ברוב השרתים הינו UTF-8, לכן יש לייבא את הנתונים בקידוד UTF-8, ולא לפתוח רגיל.
        (הסבר לייבוא נתונים לאקסל בקידוד UTF-8 ניתן למצוא כאן)

      דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט html (מותאם לצפייה נוחה בדפדפן):

      הדוחות נשמרים ב-4 קבצים שונים.

      • קובץ לפי חדר. כלומר אם בשלוחה מסוימת, שירות הלקוחות הופעל 6 פעמים, יווצרו 6 דוחות שונים.
        הקובץ נשמר בתיקיית Log/LogConfBridgeEnterExit/${day}
        שם הקובץ לדוגמה
        LogThisConfBridgeEnterExit.1-5-8-2021-03-11-16-28-25.html
        בדוגמה, דוח עבור חדר ועידה שבשלוחה 1/5/8 בתאריך 11/03/2021 בשעה 16:28:25
      • קובץ יומי לפי שלוחה. כלומר אם בשלוחה מסוימת חדר הועידה הופעל 6 פעמים יווצר דוח אחד.
        הקובץ נשמר בשלוחה הרלוונטית בתיקיית {day}$
        שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${day}.html
      • קובץ יומי כלל מערכתי.
        הקובץ נשמר בתיקיית Log/LogConfBridgeEnterExit/${day}
        שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${day}.html
      • קובץ חודשי כלל מערכתי.
        הקובץ נשמר בתיקיית Log/LogConfBridgeEnterExit/${month}
        שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${month}.html

      הדוחות נראים כך:

      שלוחה שם השלוחה טלפון תאריך עברי תאריך שעת כניסה שעת יציאה סך הכל זמן חדר ועידה סוג כניסה
      1 חדר ועידה / שידור חי 0555555555 י"א ניסן ה'תשפ"ג 12/4/2022 00:00:00 01:00:00 1:0:0 /1 0773137770 הפעלה מדבר

      באם ברצונכם שמספר הטלפון הרשום ב"הגדרות משתמש" יקבל SMS כשנגמר השיחה (בעלות יחידות), הגדירו בקובץ הext.ini בשלוחה:

      conf_bridge_send_sms=yes
      

      מלל ההודעה:

      • במידה וקיים שם לשלוחה, המערכת תשים את שם השלוחה, במידה ולא קיים המערכת תשים את מספר השלוחה לדוגמא 1/1
      • תאריך עברי, לועזי, וזמן פתיחת השיחה על ידי הנציג.
      • במידה ולקוח נכנס בהצלחה, והמערכת מכירה את השם שלו דרך כניסה עם זיהוי אישי - המערכת תכתוב את השם, במידה ולא קיים שם - המערכת תכתוב את מספר הטלפון שלו.

      תמחור יחידות - קבלת הSMS:

      עד 70 תווים עד 134 תווים עד 201 תווים עד 268 תווים עד 335 תווים
      יחוייב לפי הודעה 1 יחוייב לפי 2 הודעות יחוייב לפי 3 הודעות יחוייב לפי 4 הודעות יחוייב לפי 5 הודעות
      עד 402 תווים עד 469 תווים עד 536 תווים עד 603 תווים עד 670 תווים
      יחוייב לפי 6 הודעות יחוייב לפי 7 הודעות יחוייב לפי 8 הודעות יחוייב לפי 9 הודעות יחוייב לפי 10 הודעות

      עלות היחידות:

      חבילת יחידות לבחירה מחיר לחבילה מחיר יחידה לפני מע"מ מחיר חבילה כולל מע"מ
      100 27 ₪ 23.1 אגורות 27 ₪
      200 50 ₪ 21.4 אגורות 50 ₪
      500 115 ₪ 19.7 אגורות 115 ₪
      1,000 220 ₪ 18.8 אגורות 220 ₪
      5,000 950 ₪ 16.3 אגורות 950 ₪
      10,000 1,800 ₪ 15.4 אגורות 1,800 ₪
      20,000 2,340 ₪ 10 אגורות 2,340 ₪

      לרכישת חבילות גדולות יותר במחירים מוזלים פנו לשירות הלקוחות, במייל y0773137770@gmail.com או במוקד 0773137770 שלוחה 6, מוקד לילה בשלוחה 12.

      מקור

      הגבלת זמן השיחה

      באם ברצונכם שהלקוח יוכל לדבר איתכם למשך זמן מוגבל שתגדירו, הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      limit_call_seconds=yes
      

      כברירת מחדל, הלקוח יוכל לשוחח איתכם כ1800 שניות שזה כחצי שעה, לשינוי לזמן אחר (שניות בלבד!!), הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      limit_call_seconds_disconnect_time=כאן תכתבו את מספר השניות בלבד - לדוגמא, ל3 דקות כיתבו 180.
      

      לאחר הזמן שהגדרתם, המערכת תבצע 2 פעולות:

      פעולה ראשונה:
      המערכת תשמיע את הודעת מערכת M1167 - שלום ותודה, תוכלו לשנות אותה בהעלאת קובץ בשם M1167 לשלוחה.

      פעולה שניה:
      המערכת תנתק את השיחה. תוכלו לשנות למעבר לשלוחה אחרת ע"י הגדרה בקובץ הext.ini של השלוחה:

      limit_call_seconds_end_time_go_to=השלוחה עם סלש בהתחלה
      

      שימו לב שההגבלה היא גם לזמן ההמתנה למענה, כך שבאם אתם מעוניינים שלא לענות לשיחה לדוגמא - המאזין ינותק לאחר הזמן שקבעתם.

      חדש - החזרה למצב המתנה והמאזין מחכה ואז הנציג חוזר לשוחח עם הלקוח

      ניתן להקיש *8 במהלך השיחה ולצאת מהחדר, וכך המאזין חוזר לשמיעת שיר ההמתנה. לאחר מכן המנהל יכול להיכנס שוב לניהול, ולשוחח.
      מיועד לבעלי עסקים שלדוגמא הלקוח רוצה להזמין מוצר והם צריכים לשים אותו על מצב המתנה.
      חובה להגדיר גם בשלוחת החדר וגם בשלוחת הניהול

      conf_bridge_exit=yes
      

      או פשוט, בקובץ הivr.ini הראשי במערכת.

      קרדיטים וקישורים נוספים

      • המנגינות השונות והשידורים בהמתנה לשידור החי באדיבות חברת "ימות המשיח פתרונות תקשורת".
      • קרדיט ל @eliyahu על ה"קובץ שקט", הלקוח מכאן.
      • השידור החי ומודול הצינתוקים החינמי במערכות ivr2, יוצאים לאור באדיבותם של חברת "ימות המשיח פתרונות תקשורת".
      • קרדיט ל @brochabar, @אהרן-שובקס, @אלחנן1 ו @שמואל-כהן על המודולים הנוספים.

      קישורים נוספים ממודולים אחרים:

      • ניתוב שיחה ללא עלות יחידות - @brochabar.
      • מעבר לשלוחות שונות לפי כמות מאזינים בשלוחה מסוימת - @אהרן-שובקס.
      • מעבר לשלוחות שונות לפי כמות המאזינים - @ימות-המשיח.

      באם יש לכם מודולים נוספים שפורסמו או שלא פורסמו, בבקשה כתבו לי כאן לזיכוי הרבים ונפרסם קישור. מפתחי api, תוכלו להעזר כאן.

      **
      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

      חדר 1


      ⬆ חזרה לתחילה

      קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 20
      • קופת הקהל
        קופת הקהל ניהול @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • הועבר מ הסברים מסודרים ממשתמשים ע"י  ש שמחה - זו הסיסמא 
        • הועבר מ ניהול ע"י  ש שמחה - זו הסיסמא 
        • הוזכר על-ידי  מ מ.ל.ל 
        • הוזכר על-ידי  I ivrפון 
        • הוזכר על-ידי  ק קובי י. 
        • הוזכר על-ידי  ח חזקי ראזנבערג 
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון