קו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות
-
@liy
נכון מאוד.... -
@liy אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
@יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
כדאי מאוד לאחר הפעלת השיחה(חדר הוועידה)
הקיש כוכבית 2 כדי שלא יכנסו אנשים אחרים לשיחהאפשר להגדיר שיוכלו להכנס לשלוחה עד 2 אנשים, או יותר. וכאשר יש יותר, לשים הקלטה של ״הקו תפוס״ ושלוחת ניתוק.
איך בדיוק עושים את זה?
-
-
@יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
יש להגדיר ב- שלוחה 1, רשימת צינטוקים ולהוסיף את מי שרוצה לקבל את השיחה לרשימת הצינטוקים:
type=tzintuk list_tzintuk=123type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=000 tzintuk_end=/1/1 run_tzintuk_automat=yesיש לך טעות בהגדרת רשימת צינתוקים
הגדרת בהרשמה רשימת צינתוקים 123
ובשליחת הצינתוק 000 -
@יוסף-יצחק-כהן
לא עובד לי -
@יוסף-יצחק-כהן נראה לי שזה כבר קיים כאן, לא?
-
@לעזור-לכולם אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
@יוסף-יצחק-כהן אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
יש להגדיר ב- שלוחה 1, רשימת צינטוקים ולהוסיף את מי שרוצה לקבל את השיחה לרשימת הצינטוקים:
type=tzintuk list_tzintuk=123type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=000 tzintuk_end=/1/1 run_tzintuk_automat=yesיש לך טעות בהגדרת רשימת צינתוקים
הגדרת בהרשמה רשימת צינתוקים 123
ובשליחת הצינתוק 000צודק,
סודר... -
-
@יוסף-יצחק-כהן
עשיתי הכל מה שכתבת ופשוט לא עובד
זה מגיע לתפריט שאפשר להיכנס בשלוחה 1 לועידה וזהו -
@מתמחה-בקווים אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
@יוסף-יצחק-כהן
עשיתי הכל מה שכתבת ופשוט לא עובד
זה מגיע לתפריט שאפשר להיכנס בשלוחה 1 לועידה וזהואת בטוח שכאן כתבת שמספר רשימת הצינטוקים הוא123?:
type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=כתבת מספר123? tzintuk_end=/1/1 run_tzintuk_automat=yes -
@שמואל-ש אמר בקו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות:
@יוסף-יצחק-כהן נראה לי שזה כבר קיים כאן, לא?
כן רק ששם זה צריך להקיש שלוחה ואתה הרי לא רוצה שמישהו יתקשר וזה יגיד לו להקיש 1 ורק אז זה מתקשר,ולכן יש כאן את ההסבר הזה. שעושה שיחשבו כאילו זה מספר אמיתי
-
-
Y yosafizak התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות