האם יש דרך לשנות דרך השלוחה במערכת את הגדרות בשרת
-
בשרת מופיע לי שעל השאילתא אפשר לענות במקש בין ספרה אחת בלבד, האם ניתן יהיה להגדיר דרך השלוחה שניתן יהיה להקיש בשתי ספרות בלבד
-
@אליהו
איפה מופיע בשרת? -
בשאילתות בנויות בשרת API ובמקום לשנות את ההגדרות בשרת אני מעונין באופציה לשנות דרך שלוחות במערכת
-
@אליהו
איך זה כתוב לך בשרת (השאילתה)? -
@טוסטוס-לא-יעבור
הענין הוא שאני לא כתבתי את זה
ומי שכתב את השאילתא אין לי דרך ליצור איתו קשר -
@אליהו אמר בהאם יש דרך לשנות דרך השלוחה במערכת את הגדרות בשרת:
בשרת מופיע לי שעל השאילתא אפשר לענות במקש בין ספרה אחת בלבד, האם ניתן יהיה להגדיר דרך השלוחה שניתן יהיה להקיש בשתי ספרות בלבד
יש לך גישה לשרת?
אם כן זה אפשרי או שתתחבר לבד ותשנה
או שזה דבר דינאמי שכל הזמן צריך להשתנות ואז תצטרך לעשות שלוחה שמפרקת את הקוד , משנה את הקטע הרלוונטי, ומחזירה חזרהאם תרצה אוכל לעשות לך שלוחה כזאת (בתשלום ).
שלח מייל ל cs@mgmivr.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות