בכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו'
-
מי מתנדב להעלות הודעות": "בוקר טוב"-"צהריים טובים"- וכו'
??? -
@שחר אמר בבכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו':
מי מתנדב להעלות הודעות": "בוקר טוב"-"צהריים טובים"- וכו'
???אני אמור להכניס הקלטות של בוקר טוב וכו'?
יש למישהו אותם? -
@יהונתן-כץ תבקש רשות מימות אם תוכל לקחת מהקו של השרות לקוחות את ההקלטה שלהם.
-
@רבי-יצחק
תודה!!!
ואז איפה אני מכניס אותם? -
@brochabar אמר בבכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו':
הגדרתי את זה
play_file_date=yes
file_to_play_date=h
כולל ההודעות בשלוחה PlayDateסליחה שאני שואל, רק שאני יהיה בטוח, הגדרת:
type=menu play_file_date=yes file_to_play_date=h?
(בדגש על ה-TYPE) -
@רבי-יצחק
שאלתי אותם וענו לי שזה 250 ש''ח +מע''מ -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק בכללות מומלץ להכניס קישורים כך
-
אין אפשרות לעשות את זה בקלות?
זה מסובך לי מאוד -
@קו-מענינתי2 זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב!
ראה כאן -
זה הפנה אותי לאיך משתמשים בפורום
-
@קו-מענינתי2 כשאתה מגיב תלחץ על תגובה (בצד שמאל של הפוסט) כדי שיהיה אפשר לדעת למי אתה מתכוון.
התכוונה שמסובך לעשות קישור?
א"כ הפניתי אותך להדגמה פשוטה וטובה. -
@שלוימי לא
התכונתי למה צריך לעשות כל כך הרבה הגדרות למה אין לזה הגדרה אחת פשוטה? -
@קו-מענינתי2 זה הסיבה...
@יהונתן-כץשאלתי אותם וענו לי שזה 250 ש''ח +מע''מ
-
כאילו עולה כסף כדי לעשות את זה?
-
@קו-מענינתי2 הם משלמים משכורת למפתחים, וכשמציעים בכסף אז זה זז מהר יותר.
-
@קו-מענינתי2 דווקא זה הגדרה הכי פשוטה שיכולה להיות, תכניס את ההגדרות שכתוב שם, תעשה בסך הכול 3 קבצי השמעה, ותשנה להם שמות כפי שמופיע שם.
-
@שלוימי אמר בבכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו':
@קו-מענינתי2 הם משלמים משכורת למפתחים, וכשמציעים בכסף אז זה זז מהר יותר.
טוב ממה הם יתפרנסו אם לא מדברים כאלה?
-
@רבי-יצחק אמר בבכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו':
@קו-מענינתי2 דווקא זה הגדרה הכי פשוטה שיכולה להיות, תכניס את ההגדרות שכתוב שם, תעשה בסך הכול 3 קבצי השמעה, ותשנה להם שמות כפי שמופיע שם.
להכניס עשרות הגדרות זה קל?
-
@יהונתן-כץ
רם יש קו כזה ששומעים בו אתה יכול להקליט ואז להעלות לועיד את הקו ההוא ולחתוך את ההקלטה עם formatfectori או כ לתוכנה אחרת -
לא מבין מה אתה כותב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות