לא נפתר הגבלת זמן המתנה לחדר ועידה
-
בהתאם למה שכתוב בהסבר על שירות לקוחות חינמי
האם יש אפשרות להגביל את זמן ההמתנה לחדר ועידה?
כלומר, אם מישהו התקשר וממתין ושומע מוזיקה, האם אפשר להגביל שכאשר עובר רבע שעה ועדין לא הופעל חדר הוועידה הוא יעבור לשלוחה אחרת להשארת הודעה וכדו'?
אמנם יש אפשרות של טיימר לשיחה אך האם יש אפשרות שהטיימר יהיה רק כל עוד חדר הוועידה לא הופעל ואם הוא הופעל הטיימר יפסיק את פעולתו?תודה רבה מראש למסייעים!!
-