מייל על שיחה שלא נענתה - שיופיע במייל כמה זמן חיכה בשלוחה
-
כשמגיע מייל על שיחה שלא נענתה, יהיה תועלתי מאד אם יתווסף המידע על כמה זמן חיכה בשלוחה וכן כמה זמן היה על הקו באופן כללי - בגוף המייל
דוגמא לצורך, אם אדם התקשר וטייל להנאתו בכל המערכת, ובסוף נכנס 'לבדוק' את השלוחה של המענה האנושי, אוכל לדעת האם חשוב לחזור אליו או לא, אם אני יראה שהיה במשך דקה במערכת ובשלוחה של המענה האנושי רק 4 שניות (גם בלי שטייל בכל המערכת, אדם שלא חיכה בכלל ונכנס לשניה אחת) אין לי מה לחזור אליו, לעומת אדם שחיכה מעל 20 שניות. -
@עץ-השדה בשביל כזה דבר, אם יפתחו אפשרות לקבל מידע על שיחה ספציפית (לפי מזהה שיחה) זה גם יעזור.