• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מייל על שיחה שלא נענתה - שיופיע במייל כמה זמן חיכה בשלוחה

    בקשות לפיתוח
    2
    2
    149
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עץ השדה נערך לאחרונה על ידי עץ השדה

      כשמגיע מייל על שיחה שלא נענתה, יהיה תועלתי מאד אם יתווסף המידע על כמה זמן חיכה בשלוחה וכן כמה זמן היה על הקו באופן כללי - בגוף המייל
      דוגמא לצורך, אם אדם התקשר וטייל להנאתו בכל המערכת, ובסוף נכנס 'לבדוק' את השלוחה של המענה האנושי, אוכל לדעת האם חשוב לחזור אליו או לא, אם אני יראה שהיה במשך דקה במערכת ובשלוחה של המענה האנושי רק 4 שניות (גם בלי שטייל בכל המערכת, אדם שלא חיכה בכלל ונכנס לשניה אחת) אין לי מה לחזור אליו, לעומת אדם שחיכה מעל 20 שניות.

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ש
        שואל ברצינות @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

        @עץ-השדה בשביל כזה דבר, אם יפתחו אפשרות לקבל מידע על שיחה ספציפית (לפי מזהה שיחה) זה גם יעזור.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון