דיגיקול - דפי נחיתה עם התממשקות טלפונית
-
ב"ה
להגדרות השלוחה הטלפונית
תמיד רצית לעשות רישום גם בטלפון וגם באתר ולא ידעת איך?מהיום זה אפשרי!!!
מערכת דיגיקול, המערכת אשר מאפשרת לכם לקבל נתונים גם בדיגיטל וגם בטלפון!!!
והכל בממשק חדשני, נוח וקל לתפעול, עם מינימום הגדרות.אז ככה, המערכת מחולקת לשני חלקים, א. אתר הניהול, ב. השלוחה הטלפונית.
אתר הניהול
נכנסים לאתר דיגיקול מבצעים הרשמה אם עדיין לא רשומים, ונכנסים עם שם המשתמש והסיסמה שלכם.
נגיע למסך הראשי
(למעלה בצד שמאל מעל ההתנתקות, נוכל ללחוץ על החץ הקטן בכדי להגיע להגדרות שלנו.)בכדי לפתוח שאלון, נלחץ על הלחצן המרכזי "צור שאלון", ונגיע לדף הגדרות השאלון.
ניתן שם לשאלון שלנו (לדוגמה רישום לקייטנת קיץ תשפב), נגדיר מתי ייפתח השאלון למענה, וגם מתי ייסגר השאלון, נוכל גם להגדיר מקסימום נרשמים - כלומר מקסימום תשובות שניתן לענות לשאלון, נוכל להוסיף את פרטי העסק שיוצגו לעונים באתר, (קוד API נשאיר כרגע), ולבסוף נבחר את סגנון דף הנחיתה שלנו באתר, וכן האם נרצה לקבל מייל על כל תגובה שעונים לשאלון שלנו, וכן האם אנחנו מסכימים שאדם אחד יענה פעמיים (מיועד אם הגדרנו מזהה לכל עונה כפי שנרחיב בהמשך, ואז במידה ולא מאופשר מענה כפול, לא יוכל אותו מזהה לענות פעמיים).נגלגל קצת את הדף
וכאן נוכל להוסיף כותרת והסבר, וכן נוכל להעלות תמונת רקע לאתר, וכן את לוגו החברה שלנו.בסוף נוכל להגדיר האם יש תשלום למענה על השאלון שלנו, בכדי להגדיר תשלום, יש להקדים כמה הגדרות, ראה להלן.
ובסוף כמובן לא נשכח ללחוץ על "שמור".
אחרי שהוספנו את השאלון הראשון שלנו נגיע למסך הזה
באייקון הפלוס בצד שמאל נוכל להוסיף עוד שאלונים, והעיקר נלחץ על הלחצן "לפרוט מלא", בכדי להיכנס לתוך השאלון שיצרנו, ונגיע למסך הבא.
בצד ימין יש לנו שלושה אייקונים, שאלות תגובות והגדרות.
את מסך ההגדרות אנחנו כבר מכירים....
כעת נעבור למסך השאלות, ונוסיף סעיף (בכל שאלון ניתן להוסיף כמה סעיפים שרוצים, הסעיפים נועדו לסדר את השאלות לפי נושאים, ובעתיד ייפתח פיתוחים שונים על בסיס הסעיפים, בעז"ה), ניתן שם לסעיף ונחלץ על "שמור".
כעת נלחץ על הפלוס בתוך הסעיף
וייפתח בפנינו טופס להוספת שאלה.נבחר קודם את סוג השאלה (שאלת טקסט, או מספר, או בחירה וכו'), נכניס את השאלה, ואת התשובות אם צריך, ונסמן האם מענה על השאלה הזאת היא חובה.
ובסוף נלחץ על "הוסף" בכדי להוסיף את השאלה.כך ייראה המסך לאחר הוספת השאלה
בצד ימין יופיע מספר השאלה, ובצד שמאל יש לנו אייקון לעריכת השאלה, וכן אייקון למחיקת השאלה.כמובן נוכל להוסיף שאלות ככל שנרצה (באמצעות האייקון פלוס בתוך הסעיף).
שאלת מזהה
נוכל להחליט על שאלה מסוימת, שהתשובה על זה משמש כמזהה של העונה, לדוגמה שאלה כמו "הקישו את מספר הטלפון שלכם", ואז אם לא הגדרתם "אפשר מענה כפול" בהגדרות השאלון, לא יהיה אפשרי לענות פעמיים עם אותו מספר טלפון.
והכי חשוב! בטלפון השאלה הזו לא תוצג בכלל אלא יתקבל מהמזהה של השיחה, וכדלהלן.תשלום על השאלון
אם נרצה שכל מי שעונה יחויב בתשלום (עובד כרגע באתר רק עם חברת איי כאונט (icount), נצטרך קודם כל להגדיר בחשבון שלנו אפשרות של סליקת אשראי.
בצד שמאל למעלה (מעל ההתנתקות) יש חץ קטן, וכניסה להגדרות
נעבור לכרטיסייה "אמצעי תשלום" ונלחץ על הוסף, נחליט על שם כלשהי לאפשרות תשלום הזאת, ונוסיף את הפרטים שלנו מאיי כאונט, ונשמור את האפשרות.
לאחר מכן נעבור להגדרות השאלון, ולמטה נסמן את האפשרות "הגדר תשלום בשליחה".
נבחר מתוך הרשימה את האפשרות תשלום שהוספנו, ונכניס את הסכום שיש לחייב.למעלה יש לנו בכל שאלון שלושה אייקונים
הימני (עין) מוביל לתצוגת דף הנחיתה, במרכזי (לינק) יעתיק לנו לינק שמוביף לדף הנחיתה, את הלינק נוכל להטמיע באתרים, או לשלוח במייל וכדו', והשמאלי (העתק) יעתיק לנו את קוד השאלון, אותו נטמיע בשלוחה הטלפונית, וכדלהלן. -
השלוחה הטלפונית
ראשית נגדיר את סוג השלוחה
type=digi_call
בנוסף אם יש לנו שאלת מזהה, יש להגדיר את הזיהוי בהתאם, לדוגמה אם הגדרנו שאלה של "הקישו את מספר הטלפון שלכם" כשאלת מזהה, יש להגדיר את הזיהוי טלפון - phone, והמערכת ישלח את זה מראש כדי לבדוק האם המזהה הזה כבר ענה.
קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול
רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
במודול זה ברירת המחדל היא זיהוי טלפוני
הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
הרשאות כניסה לשלוחה
כעת נצטרך להגדיר את קוד השאלון (ניתן להעתיק מתוך האתר ראה לעיל).
digi_call_questionnaire_code=478432abc
וכן את הקוד של API (מתוך הגדרות השאלון)
digi_call_verification_code_api=123hghg
כל שאלה מושמעת מהמרה של הטקסט שהכנסתם באתר, אם ברצונכם שיושמע קובץ מוקלט, ניתן להעלות קובץ ששמו כמספר השאלה.
כמו"כ בסוג שאלה של בחירה או בחירה מרובה, האופציות שניתן לבחירה מושמעות ברירת מחדל מההמרה לטקסט, אם רוצים שישמיע הקלטה משלכם, יש לפתוח תיקייה בתוך השלוחה עם שם השאלה, ובתוכו להכניס את קבצי ההקלטה לפי מספר התשובה, לדוגמה אם לשאלה 3 יש 4 אופציות, פותחים תיקייה ונתונים לה שם "3", ובתוכו מכניסים קבצים, 1, 2, 3, 4.בשאלה שהמענה עליו הוא מלל, ברירת מחדל יש תפריט האם לענות בהקלטה או בהקלדה, אם רוצים שיהיה רק הקלטה ניתן להגדיר
digi_call_answer_text=record
ואם רוצים שיהיה רק הקלדה ניתן להגדיר
digi_call_answer_text=keyboard
במידה והוא עובר להקלטה, אז לאחר ההקלטה המערכת תמיר את ההקלטה לטקסט, וישלח את הטקסט לדיגיקול, תהליך המרת זה, כרוך בתשלום על ההמרה, במידה ורוצים שלא ימיר את ההקלטה וההקלטה תישמר בשלוחה בתוך תיקיית Record ומספר השאלה (לדוגמה לשאלה מספר 1 ההקלטות יישמרו ב Record1), והטקסט שיגיע לדיגיקול יהיה המילה "הקלטה", ניתן להגדיר
digi_call_convert_recording_to_text=no
ברירת מחדל לאחר ההקלטה שמומרת לטקסט המערכת משמיעה קודם את ההקלטה המקורית, ולאחמ"כ את ההמרה לטקסט, אם רוצים שלא ישמיע את ההקלטה המקורית אלא יעבור מייד להשמעת ההמרה ניתן להגדיר
play_original_digicall_recording=no
כמו"כ כברירת מחדל בשאלת טקסט שענו בהקלטה, המערכת משמיעה את ההמרה לטקסט (במידה והומר), ניתן להגדיר שלא ישמיע את ההמרה
digicall_play_recording_converted_to_text=no
אם הגדרתם תשלום לשאלון, יש להוסיף כאן את ההגדרות של שלוחת סליקת אשראי, כל ההגדרות למעט סוג השלוחה והסכום שמתקבלים מהאתר (ניתן להגדיר את הסכום אם רוצים שהסכום בטלפון יהיה שונה מהאתר).
השמעת מספר האישור
ברירת מחדל משמיע את מספר האישור, אם רוצים שלא ישמיע ניתן להגדירdigi_call_play_the_confirmation_number=no
מעבר בסיום
ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
digi_call_end=/1/2
ניתן להגדיר שבמידה והיה שגיאה יעבור לשלוחה אחרת (ברירת מחדל עושה כמו יציאה רגילה כנ"ל, אבל אם רוצים לשנות)ההגדרה היא:
digi_call_end_no=/1/3
הודעות מערכת
M4600
לא הוגדר קוד שאלון
M4601
קוד שאלון שהוגדר בשלוחה אינו תקין
M4602
המערכת מזהה שכבר עניתם על השאלון
M4603
שגיאה כללית
M4604
לדילוג הקישו * וסולמית
M4605
שגיאה, השאלה לא נמצאת
M4606
שגיאה, המערכת מזהה שכבר עניתם על שאלה זו
M4607
התשובה נקלטה בהצלחה
M4608
סיימתם בהצלחה את השאלון
M4609
הקישו
M4610
לבחירה הקישו 1 להמשך ללא בחירה הקישו 2
M4611
דילוג על השאלה נקלטה בהצלחה
M4612
נא הקישו את תשובתכם ולסיום הקישו סולמית
M4613
נא הקליטו את תשובתכם ולסיום הקישו סולמית
M4614
אם התשובה היא כן הקישו 1, אם התשובה היא לא הקישו 2
M4615
נא בחרו את אחד מהאפשרויות הבאות ולסיום הקישו סולמית
M4616
מייד נשמיע לכם את האפשרויות הניתנות לבחירה, ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת
M4617
לשאלון זה יש תשלום בסך
M4618
להמשך למענה לשאלון הקישו 1 ליציאה הקישו 2
M4619
השאלון עדיין לא נפתח
M4620
השאלון כבר פג תוקף
M4621
השאלון כבר עבר את המקסימום התשובות שניתן לענות
M4622
שגיאה בנתונים
M4623
בכדי לסיים ולשמור את התגובות הינכם מועברים לתשלום
M4624
התשלום התקבל בהצלחה ותגובתכם נשמרה בהצלחה
M4625
שגיאה בקבלת התשלום
M4626
למענה בהקלטה הקישו 1, למענה בהקשה הקישו 2
M4627
נא הקישו את התאריך בארבעה ספרות, שתים ליום שתים לחודש וארבע לשנה
M4628
לאישור הקישו 1
M4629
מספר אישור
M4630
לשמיעה חוזרת של מספר האישור הקישו 1 לסיום הקישו 2 או המתינו
M2858
לאישור הקישו 1, להקלטה מחדש הקישו 2 לשמיעה חוזרת הקישו 3
M4631
הכנסתם אימייל לא תקין
M4632
הכנסתם טלפון לא תקין
M4633
הכנסתם תאריך לא תקין
M4634
הכנסתם מספר לא תקין
M4635
כן ולא חייב להיות או 1 או 0
M4636
תיבת סימון חייבת להיות כן
M4637
הערך שהכנסתם לא תקין
M4638
הערך חייב להיות
M4639
הסכום לא מגיע למינימום שהוגדר
M4640
המינימום הוא
M4641
הסכום לא מגיע למקסימום שהוגדר
M4642
המקסימום הוא
M4643
אורך הטקסט קצר מידי
M4644
אורך הטקסט חייב להיות
M4645
אורך הטקסט ארוך מידי
M4646
אורך הטקסט חייב להיות עד
M4647
תוים
M4648
התאריך מוקדם מידי
M4649
התאריך המינימלי הוא
M4650
התאריך מאוחר מידי
M4651
התאריך המקסימלי הוא
M4652
למעבר להכנסת אימייל הקישו 1
M4653
הינכם מועברים להקשת אימייל
M4654 שימו לב המענה לשאלה הבאה כרוכה באימות נוסף למספר הטלפון שתכניסו
M4655 האימות יתבצע בסמס
M4656 האימות יתבצע בשיחת צינתוק
M4657 האימות יישלח לטלפון כשר בשיחת צינתוק במקום סמס
M4658 נא בחרו את אופן ביצוע האימות, לסמס הקישו 1 לשיחת צינתוק הקישו 2 ליציאה הקישו כוכבית
M4659 כעת נשלחה קוד זמני בהודעת סמס למספר הטלפון שהוזן, נא הקישו אותו במקשי הטלפון ולסיום הקישו סולמית
M4660 כעת נשלחה קוד זמני בשיחת צינתוק למספר הטלפון שהוזן יש לזכור את ארבע ספרות האחרונות של המספר שחייג אליכם, ולהקיש אותו במקשי הטלפון ולסיום סולמית
M1910 מספר הטלפון שהוקש אינו תקין אנא נסו שנית
M1856 השעה שהקשתם אינה תקינה
M1857 התאריך שהקשתם אינו תקין
M1858 תעודת הזהות שהקשתם אינה תקינה -
-