שלוחת טריויה לא מתפקדת
-
שיניתי הגדרות בשלוחה. וכעת איך שנכנסים אליה ההודעה היא שסיימנו בהצלחה, וזהו. אין אפשרות להתחבר לשלאלות.
אפשר עזרה דחופה?
זה לת"ת -
@יש-שדה מוגדר לטריוויה קבועה?
-
@יש-שדה אמר בשלוחת טריויה לא מתפקדת:
שיניתי הגדרות בשלוחה. וכעת איך שנכנסים אליה ההודעה היא שסיימנו בהצלחה, וזהו. אין אפשרות להתחבר לשלאלות.
אפשר עזרה דחופה?
זה לת"תתעתיק לכאן את ההגדרות
-
@לעזור-לכולם א. תודה לשתיכםם.
ב. היו הגדרות אחרות. וזה גם היה מוגדר לשבועי. וכשביטלתי, הכל השתבש.
ברוך השם הרוב הסתדר.
כעת הוא אומר לי על כל שאלה: "כבר קיבלת ניקוד על שאלה זו"
זה שאני אעתיק את ההגדרות לכאן לא יעזור. כי יש הגדרות נסתרות. כלומר הגדרות שאושרו אבל הם לא מופיעות (ככה זה כשמשנים הגדרות דרסטית)
והרי ההגדרות הגלויות לרגע זה:
type=trivia_questions
title=טריויה
trivia_questions_special_answer=yes
trivia_questions_location=always
trivia_questions_points_1=50
trivia_questions_points_2=50
trivia_questions_expires_no_more_points=1m

-
@יש-שדה תמחק את הלוג של הנקודות
-
@שרות-פלוס-ivr הסתדר ברוך ה'.
תודה לכווווווווווווווווווווולם
ותןדה לשרות פלוס על הניצחון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות