• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יש שדה
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 0
    • נושאים 22
    • פוסטים 71
    • הגבוה ביותר 20
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    יש שדה

    @יש שדה

    65
    מוניטין
    41
    צפיות בפרופיל
    71
    פוסטים
    0
    עוקבים
    1
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יש שדה הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יש שדה

    • פוסט זועם ומתוסכל

      אני יושב וכותב את הפוסט הזה, לא כדי חלילה להציק או לפגע במישהו. אלא אך ורק לקבל נחמה ואולי להצליח להזיז משהו במערכת הזו. מקווה שהוא בכלל יהיה מובן.ולפני שאתחיל אני חייב לציין שאני חבר פורום ותיק, אבל לא אהבתי את השם שלי אז פתחתי חשבון חדש.
      @@@

      יש לי קצת גישה וידע במחשבים (עוד אחד שמרגיש ת'צמו), ובדברים שקצת מסבירים לי אני מתחיל לרוץ לבד.על פי הנראה מערכת ימות המשיח היא מערכת די פשוטה להפעלה, ועם הסבר פשוט גם הדיוטות יוכלו להבין בו.

      • אבל במקום זאת אני נכנס לפורום מתחיל לדפדף ומבין שמה שצריך זה לשתוק. 😥
        כי ככה הענינים מובנים לי:  מודול TTS בקימפול לRTV אם תכניס אותו בכניסת צינתוקים ותוסיף הגדרה MENU FFGR זה ירוץ לך כמו שעון שויצרי.
        ולמי שלא הבין אני מתכוון שהפרום מלא בהגדרות והפניות שהמשתמש הפשוט לא מבין, ומיד בורח (אולי לחברה אחרת).טוב אז החלטתי בשקט בשקט כשכולם ישנים להסתובב במרחבי הפורום ולנסות להעמיד משהו ארעי פשוט אבל עומד.
        @@@

      • זה התחיל עוד לפני הקורונה, פתחתי קו לכיתתי ואני מנסה להפעיל טריויה.אוקיי, איך פותחים? 
        נכנסים לפורום, 
        מחפשים טריויה 
        והאפשרות הראשונה היא: ברירת מחדל שיכנס לפי טלפון.😧 😧 😧
        אההה...?! מי???!!! למה? מצידי שלא יכנס 
        מי נכנס? המנהל? התלמיד?
        איך למען השם "פותחים שלוחה ומקליטים שאלות"??? 😤

      אהה.. הבנתי זה כתוב בשורה הבאה: אם כבר נכנס לאחד התיקיות שלפני כן... מי נכנס, לאיזה תיקיה? מי היה לפני כן התרנגול או הביצה?😿
      (לכו למדריך בנושא טריויה, זה מה שכתוב שם)
      טוב אני כבר כנראה אדיוט גמוור. התחלתי לקושש עצות מכאן מזה ומפה.😫

      עברו כמה חודשים נהייתי סופר מקצוען, עובדה שאני כבר יודע לבד להחליף הקלטות מערכת😉 , ולכן אני לובש עניבה ומחליט קצת לייעל את המערכת. לא כי בא לי, אלא כי אני חייב.
      אופס, גיליתי שיש כזה דבר "שלוחת ניהול לטריויה". הלכתי "בדיוק" לפי ההוראות, ומסתבר ש... כלום. חסרות הגדרות.

      • אני אחראי על המערכת בחיידר, והמנהל רוצה לברר כיצד מפעילים קמפיין. הוא קנה 20,000 נקודות והגיע הזמן להודיע על כך לעולם. אני  נכנס לפורום, מחפש ומחפש, ו... לא מוצא.
        אכן בעיה קטסטרופלית שחייבת פניה לשירות לקוחות (אני ציני לגמרי). 
        מסתבר שהדבר שהוא אחד הרוחיים לימות המשיח, קמפיין, מסתתר תחת  השרשור "תפריט". תודו שכל ילד היה מנחש זאת.
        קיצער,גם רגשית זה תרם לי להרגיש חסר דעת אבל אין לי איך להפעיל את הטלפון בצורה נורמלית. אני מגדיר הגדרות וההיפך יוצא לי.😰

      אז עוד לפני פיתוח תתחילו לשכתב את הפורום.

      אם כבר יש מילא כל כך הרבה נשמות טובות שעוזרות ב"עזרה הדדית ושלות משתמשים", למה שפשוט לא נתחלק כולם בשכתוב הפורום, במקום שיצטרכו לענות עוד פעם ועוד פעם על אותן שאלות ותשובות פשוטות?!😋

      1. קודם תחלקו בין נושאים שמתאימים למשתמש הפשוט לבין המשתמש הותיק.

      2. תכניסו נושאים לתוך כותרות , "לחצנים" "אפשרויות השמעה", "אפשרויות מסחריות","מתאים לכיתה" "הגדרות זיהוי כניסה לשלוחה".
        למה על ההתחלה באיזור התעשיה יש מליון נושאים???!! מתחילים עם נושאים ואז עושים בתוכם תתי נושאים.

      3. בתוך כל מדריך תלכו לפי סדר בניית השלוחה. בטריויה לא מתחילים לפי מה ייכנס ואיזו תיקיה. כי אני לא יודע מה זה תיקיה. ואיך ייכנס אם עוד לא בניתי שלוחה.
        א. כך יוצרים שלוחה.
        ב. כך מקליטים שאלות.
        ג. מה צריך להגדיר כדי שהשלוחה תפעל.
        וכן הלאה. במקום שיצטרכו לשאול ב"עזרה בנושאים כללים": שלום איך כותבים 'א'.

      4. את הפורום יכתוב אחד שמתמחה בלשון ולא אחד שמתמחה בתכנות.

      5. תשאלו מנין לי החוצפה להכתיב איך לכתוב. פשוט מאוד, אני המשתמש, אני צריך להבין, לא החברה. אחרת בשביל מה כל הפורום?!

      הלוואי ומישהו יקרא את הפוסט הזה בכלל.
      הלוואי ואיזושהי תועלת תצמח ממנו.
      תודה מראש

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      שלום לכם חברים

      1. קודם כל הייתי רוצה להציע במקום ימות פדיה, ויקימות המשיח. מה דעתכם?😊

      2. תודה ל @33064325 שקרא לי מגיב ולא מתלונן. אני מרגיש שאולי השיח טיפטיפה הפך למתלונן אז חס ושלום.

      3. לגבי האמרה שהאתר בנוי למקצוענים.
        אז מה, הם עושים צחוק מעצמם? כותבים פורום, נושאים על גבי נושאים, פורום עזרה הדדית, והכל למקצוענים?! כשהשאלות שם לפעמים פשוטות לעיורים.
        הם רוצים שכל אחד יבין, שיבנו מערכות שגורפות כסף ובלי להטריד אותם.
        אבל כשזה מגיע לכתיבה בפורום, מי נמצא במשרד כדי לכתוב?! מתכנת ששבר את המוח כיצד לפתור בעיה, ועכשיו במקום לנשום הוא צריך גם לכתוב, וגם לכתוב בעברית.
        התוצאה לפנינו בכל רחבי הפורום.

      4. כמו שהבאתי דוגמא מהשלוחת ניהול טריויה, חסרות הגדרות בסיסיות.
        עכשיו, אני יושב כאן בעמדת מחשב בתשלום, רץ 10 דקות מהבית, מגדיר הגדרות, שש ושמח, חוזר הביתה. התלמידים מתקשרים שהשלוחה לא תקינה, וכך שוב ושוב. עד ש60 שאלות שהקלטתי שוכבות כהפך שאין לה אובנין(😉 )
        מקצוען או מתחיל, נדפקתי.
        אם לפני שהיו מפרסמים את הפוסט היו נותנים לי לקרוא ולערוך, לי ולכל השאר כאן, הרבה צער היה נחסך.
        אבל בלא תגמול המצב ישאר כמו @אאד שבסוף התייאש.

      5. מאיפה לי לדעת שנוספו דברים חדשים, מה עם איזה מסך בצד שירצדו בו כותרות של הדברים החדשים?! שדברים נפתרו. אני יעבור כל יום על 60 נושאים שקיבלתי למייל ואני לא מתמצא בהם?!
        בקיצור טון של הצעות. אבל הם עסוקים, והכיסאות נופלים בין הדברים. פניתי אליהם כמה פעמים, אבל לא היה להם זמן לחזור אלי. וכנראה לא יהיה להם נציג שיהיה צמוד אלי לשאלות.
        תודה שקראת עד כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      |-|-אשכבה לפוסט-|-|-|-|
      |-|-בסופו של דבר שמחתי לראות שיש גם כאלה שמרגישים כמוני. ומאז ומתמיד הרגישו כך.
      שמחתי גם לראות שכשפתחו את אפשרויות חדר ועידה מיד עשו סרטון.
      אני עדיין מחכה לתותחים שירימו את הכפפה ויתחילו להריץ סרטונים.
      5 דקות ביום להסריט את עצמך מבצע אפשרות כלשהיא.
      אם יש איזשהו מאגר סירטונים חדש, אשמח לשמוע עליו.
      היו ברוכים לה'
      יהי זכרו ברוך-|

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה
    • RE: טקסט לדיבור

      @שאול אמר בטקסט לדיבור:

      @יש-שדה כאן בפורום? אין אפשרות!

      אבל רציתי לתת עוד סל של מחמאות ל@anti-malware שיהיה לו כח להכין עוד סרטונים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • השמעת קובץ בחדר ועידה

      שלום לכם תותחים.
      איני מיודע אם כבר פותח או לא, אז אבקש, מקסימום יעבירו אותי למשיח אחר.
      פיתחתם משהו מוצלח מאוד, והוא, השמעת קובץ בחדר ועידה.
      בקשתי היא: להוסיף מצב של עצירת הקובץ באמצע השמעה, וכן אפשרות להשהיית הקובץ.
      🙏 🙏 🙏

      פורסם בבקשות לפיתוח השמעת קבצים חדר ועידה
      י
      יש שדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      כתבתי הערתי ואז פתאום שוב חוזרים למושגים כמו API. אויש

      ולגבי השאר אני רוצה להדגיש חזור והדגש. ימות המשיח היא חברה עם שירות 10000000000000000000000.
      הפורום מבולבל ומעייף.
      אלו שתי דברים שונים.
      ולגבי הימות פדיה. שוב. בדף הבית אסור כל כך הרבה נושאים.
      ואולי כדאי במקום שורות, לחצנים.
      אל תשכחו שזה צריך להיות מובן... לי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה
    • RE: שלוחת טריויה לא מתפקדת

      @שרות-פלוס-ivr הסתדר ברוך ה'.
      תודה לכווווווווווווווווווווולם
      ותןדה לשרות פלוס על הניצחון

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      @יש-שדה אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      פשוט צריך אתר חדש...

      צריך גם להחליף בדחיפות את כל שופטי בית המשפט העליון.
      השאלה אם תהיה לך האנרגיה לכך.
      ככל הנראה, לא.
      ובלי תגמול, כדאי שנתייאש עכשיו.
      אז עזרה יד ביד, צריך לפתוח איזשהי כיתה וירטואלית, כל אחד יציע הצעות, ישויץ ביכולות, ולאט לאט נגיע למשהו יפה.
      בדקתי את רשימת הנושאים ב"איזור התעשיה", היא נראית ארוכה, אבל היא ברת ביצוע, ואם נצמצם אותה לנושאים, אז בכלל.
      שיהיה לנו בהצלחה.
      מי מרים את הכפפה???!!!
      אל תרים יש שם ג'וק
      @ימות-המשיח ראית את ההצעות? מה דעתך?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      אימאאאאאאאאאאאאאללללללללללללאאאאאאאאאאאא!!! הצילו!!!!

      לא היתה לי כמה ימים גישה לאינטרנט, וכבר אני לא מבין מה קורה.

      לכל אלו שהגיבו לפני כמה ימים (ובפרט העמודים והפטישים😝 ), על כך שאני בא בתלונות!
      לפני ש"אתם" מתלוננים, אנא בדקו כמה שיבחתי והיללתי את ימות המשיח לפני ואחרי הבעת מחשבותיי.
      לא היתה תלונה אחת (!!!) על ימות.
      מה כן?!
      ניסיתי להסביר בצורה קצת יותר ויזואלית את הבלבול השורר בפורום ולבקש עזרה בענין, וכמובן להירתם לכך.

      טענתם:
      א. תשלם!
      ניסיתי. ימות ביקשו ממני להסתדר לבד מכיון שזה היה בפרוץ הקורונה, ומכיון שאני די טכנולוגי עשיתי זאת.

      ב. מוטלה וחבריו יעזרו לך!
      למה שמראש לא ישקיעו עוד רבע שעה של עריכה ומוטל'ה יוכל לשבת בנחת ולעזור לדברים הבאמת דחופים.
      יותר מזאת, כל כוונתי הייתה לנסות לרתום את עצמי ולנסות לתרום לעריכת הפורום.

      ג. מי שמשקיע מבין/מי שבאמת משקיע מבין!
      בתוך עמי אנוכי יושבת. על כל 3 שהבינו, יש 30 שלא הבינו ו/או שפרשו לחברות אחרות, או שהתייאשו. (יש כאלו שהחליטו לשלם, אבל אותם אשמיט כי הם הורסים לי ת'טיעון😉 ).

      אז לסיכום, רק רציתי לעורר את הקהילה שכל אחד יקח על עצמו חלק קטן, ותוך זמן קצר יצא משהו מושלם.

      ועכשיו לאטום
      (כשנפל לי הרעיון, לא הצלחתי לישון מרוב התרגשות. אז אנא אל תפילו אותו בשניה).
      בואו אנחנו נתחיל ליצור...
      חכו... זה מגיע....
      סירטונים!!!
      גאוני, לא?!
      כל יום אתה נכנס לנושא קטן, יוצר שלוחה ומסריט את עצמך, מוסיף הגדרות ומצלם.
      יש לך זמן. אתה מוסיף הגדרות בנושא ושולח.

      אני (אין לי נסיון בענין) ועוד מי שיסכים מוסיף קצת כתוביות. והרי לכם תוצאה כפולה עם חצי זמן עבודה.
      מה דעתכם?
      (איזה פחד...)

      אין ולא הייתה שום כוונה לפגוע באף אחד, אנא סילחו לי אם בכל זאת זה קרה
      ביייייייייי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      @dudu אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      @יש-שדה סליחה על ההערה,
      אבל מה שכתבת:

      כל יום אתה נכנס לנושא קטן, יוצר שלוחה ומסריט את עצמך, מוסיף הגדרות ומצלם.

      יש לך זמן. אתה מוסיף הגדרות בנושא ושולח.

      מה יש להסריט בזה?
      איך אני עושה "העתק" "הדבק"?
      מה יש לראות פה?
      לכל מודול יש הגדרות שצריך לשים בשלוחה, אחרי שרואים סרטון אחד של ימות איך יוצרים שלוחה ושמים בה הגדרות, למה צריך לעשות הסרטה לכל מודול?
      לא נראה לי שיש פה אנשים עד כדי כך חסרי הבנה (או שאני טועה 😞 )

      עובדה שהציבור (לא כולם לא כולם) מתקשה.
      אני לא מדבר על נושאים פשוטים.
      אבל נגיד , אני רוצה להפוך את הקו שלי, שכל מתקשר יזוהה לפי המספר זהות שלו שיש לי, ולשייך אותו לכיתה וכן הלאה. התייאשתי. לא נעים לי גם לבקש עזרה כשאני יודע שאצטרך לשאול שוב ושוב.
      תאר לך סירטון שמתאר כיצד עושים זאת, סרטון שני לאפשרות החליפית וההבנה הייתה עולה פי 2
      בסרטון גם לא צריך לדעת להתנסח פשוט עושים מה שצריך ואוטומטית זה מובן.

      טריויה
      לא נראה לך שווה סירטון?!

      סקר
      לא נראה לך שווה סירטון?!

      צינתוקים חינם (אין לי מושג מה זה הלוואי ואדע)
      לא נראה לך שווה סירטון?!

      שלוחת ניהול טריויה
      לנלש"ס?!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יש שדה

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יש שדה

    • האזנה אחרונה- לשלוחה מסויימת

      תגובה: האזנה אחרונה - last_play

      שלום וברכה
      בציטוט המצורף מופיעות הוראות כיצד להטמיע שההאזנה האחרונה תתייחס רק לשלוחה מסויימת.

      כתוב שם להפריד עם פסיק. אבל מופיעים שם מספרים כמו 1/2 2/2 לא הבנתי מתי לשים לוכסן ומתי פסיק.
      אשמח לעזרה
      תודה מראש

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • לא מצליח לעשות שלוחה לניהול

      שלום וברכה

      בעבר חל שיבוש מסויים במערכת שלנו שלא באשמתנו.
      יום אחד כל השלוחות נהיו ל"השמעת קבצים" במקום "תפריט".

      ולבעיה בעצמה:
      עכשיו גיליתי ששלוחת הניהול גם נהייתה "השמעת קבצים".
      אז נכנסתי ללשונית "מאפיינים" בחרתי סוג "כניסה לניהול" מאשר... קופץ ל"השמעת קבצים".
      ככה כמה פעמים.

      אז נכנסתי להגדרות מתקדמות
      מחקתי את ה TIPE
      כדי שאוכל לכתוב בו מחדש שלוחת כניסה לניהול
      אבל אני לא מוצא את המילים הנכונות מה לכתוב.

      אז השאלה היא:

      1. למה זה לא מאושר כשלוחת ניהול אחרי שאני לוחץ אישור?
      2. מה לכתוב כדי להפוך אותו לשלוחת ניהול?

      עריכה:
      מחקתי את כל השלוחה
      יצרתי שלוחה חדש והגדרתי אותה "כניסה לניהול".
      לא עוזר.
      אני לוחץ 0 הוא אומר לי: בשלוחה זו עדיין אין השמעות.

      שכוייעח

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית שלוחת ניהול מאפיינים
      י
      יש שדה
    • RE: כל המערכת נמוגה

      @שמחה-זו-הסיסמא

      @שמחה-זו-הסיסמא כתב בכל המערכת נמוגה:

      איך אפשר לעזור לך בפורום

      לדעת אם זה מקרה ציבורי ועל כן זה ייפתר בהמשך. או שאולי יש הגדרה קטנה שצריך לשנות.
      או שאכן נדרש טיפול מקצועי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • כל המערכת נמוגה

      שלום וברכה
      יש לי מערכת לת"ת פעילה מאז הקורונה.
      כרגע, לכל שלוחה שאני נכנס "אין השמעות בשלוחה זו".
      ובכלל מדובר בשלוחת תפריט.
      קיצער כאילו הקו נמוג. (נראה שזה מאז החסימה הזמנית של כל הקווים על ידי "משרד התקשורת")
      אשמח לעזרה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • הפניה למערכת אחרת-איך?

      שלום וברכה
      שוטטתי הפורום ולצערי לא הצלחתי לדוג הוראה ברורה.
      אני רוצה להפנות את הילדים למערכת "השגחה פרטית".
      האם זה בכלל אפשר (בצורה פשוטה בלבד)?
      האם זה יעלה לי כסף?
      תודה ראש

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • חלוקת גמרא-רק מסכתות מסויימות. ושמיעת השיעור.

      שלום וברכה
      האם יש אפשרות להגביל את המערכת למסכתות מסויימות?

      שאלה שניה: האם במידה ובחרתי שלא להשמיע את השיעור. האם יש אפשרות להשאיר לתלמיד לבחור אם לשמוע או לא?

      שאלה שלישית: האם יש אפשרות שלא כל אחד שייכנס מיד יקבל פרק/דף. אלא יישאל אם הוא רוצה לקבל בכלל?
      תודה
      כל מענה מהיר יבורך כי יש לי מחשב זמין רק בזמן הקרוב.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • RE: איך אני יודע כמה הקשיבו לכל הקלטה?

      @פישל כתב באיך אני יודע כמה הקשיבו לכל הקלטה?:

      @יש-שדה תגדיר בשלוחה הרצויה את ההגדרה הבאה

      שמיעת כמות המספרים שהאזינו להודעה בהקשה על 0
      control_play0=say_listening_data_amount
      

      ואז בהקשה על מקש ה 0 תשמע כמה מספרים הקשיבו להודעה.
      אתה יכול לשנות את המספר לכל מקש אחר.

      א. תודה על התגובה, המהירה.
      ב. לכתוב את ההודעה הזאת בעברית? כלומר להוסיף גם את השורה הראשונה או רק את השניה?
      יש אפשרות לעשות זאת שרק מנהל יוכל לשמוע?
      תודה ענקית

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • איך אני יודע כמה הקשיבו לכל הקלטה?

      שלום וברכה
      אני כבר הרבה מ-א-ו-ד זמן לא בפורום, אשמח לסובלנות אם זו שאלה ידועה, כי לא מצאתי.
      אני מלמד בכיתה.
      אני חייב לדעת כמה ילדים הקשיבו לכל השמעה.
      יש מצב טלפוני לדבר כזה?
      אם לא. איך בודקים זאת באופן ממוחשב.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • RE: שלוחת טריויה לא מתפקדת

      @שרות-פלוס-ivr הסתדר ברוך ה'.
      תודה לכווווווווווווווווווווולם
      ותןדה לשרות פלוס על הניצחון

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה
    • RE: שלוחת טריויה לא מתפקדת

      @לעזור-לכולם א. תודה לשתיכםם.
      ב. היו הגדרות אחרות. וזה גם היה מוגדר לשבועי. וכשביטלתי, הכל השתבש.
      ברוך השם הרוב הסתדר.
      כעת הוא אומר לי על כל שאלה: "כבר קיבלת ניקוד על שאלה זו"
      זה שאני אעתיק את ההגדרות לכאן לא יעזור. כי יש הגדרות נסתרות. כלומר הגדרות שאושרו אבל הם לא מופיעות (ככה זה כשמשנים הגדרות דרסטית)
      והרי ההגדרות הגלויות לרגע זה:
      type=trivia_questions
      title=טריויה
      trivia_questions_special_answer=yes
      trivia_questions_location=always
      trivia_questions_points_1=50
      trivia_questions_points_2=50
      trivia_questions_expires_no_more_points=1m
      4bbf35fd-8c9f-4011-9faa-7682882fb17d-chrome_ClSrbMU7YH.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יש שדה