אני יושב וכותב את הפוסט הזה, לא כדי חלילה להציק או לפגע במישהו. אלא אך ורק לקבל נחמה ואולי להצליח להזיז משהו במערכת הזו. מקווה שהוא בכלל יהיה מובן.ולפני שאתחיל אני חייב לציין שאני חבר פורום ותיק, אבל לא אהבתי את השם שלי אז פתחתי חשבון חדש.
@@@
יש לי קצת גישה וידע במחשבים (עוד אחד שמרגיש ת'צמו), ובדברים שקצת מסבירים לי אני מתחיל לרוץ לבד.על פי הנראה מערכת ימות המשיח היא מערכת די פשוטה להפעלה, ועם הסבר פשוט גם הדיוטות יוכלו להבין בו.
-
אבל במקום זאת אני נכנס לפורום מתחיל לדפדף ומבין שמה שצריך זה לשתוק.
כי ככה הענינים מובנים לי: מודול TTS בקימפול לRTV אם תכניס אותו בכניסת צינתוקים ותוסיף הגדרה MENU FFGR זה ירוץ לך כמו שעון שויצרי.
ולמי שלא הבין אני מתכוון שהפרום מלא בהגדרות והפניות שהמשתמש הפשוט לא מבין, ומיד בורח (אולי לחברה אחרת).טוב אז החלטתי בשקט בשקט כשכולם ישנים להסתובב במרחבי הפורום ולנסות להעמיד משהו ארעי פשוט אבל עומד.
@@@ -
זה התחיל עוד לפני הקורונה, פתחתי קו לכיתתי ואני מנסה להפעיל טריויה.אוקיי, איך פותחים?
נכנסים לפורום,
מחפשים טריויה
והאפשרות הראשונה היא: ברירת מחדל שיכנס לפי טלפון.
אההה...?! מי???!!! למה? מצידי שלא יכנס
מי נכנס? המנהל? התלמיד?
איך למען השם "פותחים שלוחה ומקליטים שאלות"???
אהה.. הבנתי זה כתוב בשורה הבאה: אם כבר נכנס לאחד התיקיות שלפני כן... מי נכנס, לאיזה תיקיה? מי היה לפני כן התרנגול או הביצה?
(לכו למדריך בנושא טריויה, זה מה שכתוב שם)
טוב אני כבר כנראה אדיוט גמוור. התחלתי לקושש עצות מכאן מזה ומפה.
עברו כמה חודשים נהייתי סופר מקצוען, עובדה שאני כבר יודע לבד להחליף הקלטות מערכת , ולכן אני לובש עניבה ומחליט קצת לייעל את המערכת. לא כי בא לי, אלא כי אני חייב.
אופס, גיליתי שיש כזה דבר "שלוחת ניהול לטריויה". הלכתי "בדיוק" לפי ההוראות, ומסתבר ש... כלום. חסרות הגדרות.
- אני אחראי על המערכת בחיידר, והמנהל רוצה לברר כיצד מפעילים קמפיין. הוא קנה 20,000 נקודות והגיע הזמן להודיע על כך לעולם. אני נכנס לפורום, מחפש ומחפש, ו... לא מוצא.
אכן בעיה קטסטרופלית שחייבת פניה לשירות לקוחות (אני ציני לגמרי).
מסתבר שהדבר שהוא אחד הרוחיים לימות המשיח, קמפיין, מסתתר תחת השרשור "תפריט". תודו שכל ילד היה מנחש זאת.
קיצער,גם רגשית זה תרם לי להרגיש חסר דעת אבל אין לי איך להפעיל את הטלפון בצורה נורמלית. אני מגדיר הגדרות וההיפך יוצא לי.
אז עוד לפני פיתוח תתחילו לשכתב את הפורום.
אם כבר יש מילא כל כך הרבה נשמות טובות שעוזרות ב"עזרה הדדית ושלות משתמשים", למה שפשוט לא נתחלק כולם בשכתוב הפורום, במקום שיצטרכו לענות עוד פעם ועוד פעם על אותן שאלות ותשובות פשוטות?!
-
קודם תחלקו בין נושאים שמתאימים למשתמש הפשוט לבין המשתמש הותיק.
-
תכניסו נושאים לתוך כותרות , "לחצנים" "אפשרויות השמעה", "אפשרויות מסחריות","מתאים לכיתה" "הגדרות זיהוי כניסה לשלוחה".
למה על ההתחלה באיזור התעשיה יש מליון נושאים???!! מתחילים עם נושאים ואז עושים בתוכם תתי נושאים. -
בתוך כל מדריך תלכו לפי סדר בניית השלוחה. בטריויה לא מתחילים לפי מה ייכנס ואיזו תיקיה. כי אני לא יודע מה זה תיקיה. ואיך ייכנס אם עוד לא בניתי שלוחה.
א. כך יוצרים שלוחה.
ב. כך מקליטים שאלות.
ג. מה צריך להגדיר כדי שהשלוחה תפעל.
וכן הלאה. במקום שיצטרכו לשאול ב"עזרה בנושאים כללים": שלום איך כותבים 'א'. -
את הפורום יכתוב אחד שמתמחה בלשון ולא אחד שמתמחה בתכנות.
-
תשאלו מנין לי החוצפה להכתיב איך לכתוב. פשוט מאוד, אני המשתמש, אני צריך להבין, לא החברה. אחרת בשביל מה כל הפורום?!
הלוואי ומישהו יקרא את הפוסט הזה בכלל.
הלוואי ואיזושהי תועלת תצמח ממנו.
תודה מראש