מודול ראוטינג
-
מדוע לפעמים החיוג מגיע לתא קולי הפרטי של הנציג?
(זה קורא בדר"כ, כאשר השיחה לא נענתה ע"י אחד הנציגים, ולאחר שהשיחה חזרה לתפריט, בוצע שוב חיוג)
אני רוצה שתמיד, באין מענה אנושי, השיחה תחזור לתפריט הקודם.
מה עושים? -
@ישראל-מאיר-1 איך המערכת תזהה אם זה תא קולי או שנציג עונה בשניהם השיחה נענית
-
אז מה עושים?
חייבים לבטל את התא קולי? -
@ישראל-מאיר-1 אין ברירה, זה באג שקרה לי גם הרבה, אבל אם יש לך תא קולי שבניתי בעצמך על מערכת של ימות אז יש לי פיתרון לזה.
-
@avrham מה הכוונה תא קולי של ימות?
שלוחה של השארת הודעה מוקלטת? (זה יש לי)אגב, איך עובדות כל המערכות האלו? מעולם לא הגיעה שיחה שהתקשרתי לתא קולי של נציג (יש מערכות רבות שפועלות על בסיס הרעיון הזה... איך הם עובדות בלי הבאג הזה?)