להיכן נעלמה הלשונית של קמפיין בוירטואל פלוס(נייד)?
-
בעבר חסמתי את השיחות הנכנסות לוירטואל פלוס(נייד) על ידי כניסה ללשונית "קמפיין" ובחירה שכל השיחות יהיו חסומות בתור ברירת מחדל.
כלומר אפילו לתא קולי אין הם נכנסות.
אבל כעת אי אפשר לשנות את ההגדרה כי הלשונית נעלמה!
-
@jack אפשר רק דרך אתר החדש
-
@א-גוטן ניסיתי ולא מצאתי.
-
תנסה לשים בשלוחה ראשית
password=123456789
-
-
@מתעניין ניסיתי את זה -https://www.call2all.co.il/yemot-admin-g1/#/Templates/000000
אבל לא משנה מה אעשה (ניסיתי גם כשאני מחובר וגפ כשלא)הלינק הנ"ל שולח אותי למסך login של האתר החדש ונתקע ללא אפשרות להקיש דבר
-
@kavkosher אני מעוניין לפתוח את החסימה שעשיתי וזה היפך כוונתי אבל תודה בכל אופן
-
תתחבר ולאח מכן תעתיק את הלינק ותשנה בכרטיסיה שהתחברת את הלינק למה שנתנו כאן
-
@kavkosher נסיתי ולא עובד עדיין נתקע במסך הכניסה כאילו אני לא מחובר
-
@jack אתה צריך לשנות את האפסים למס' הקמפיין שלך כמבואר שם
-
@מתעניין תודה רבה.