עזרה במייל
-
-
@השפן-הקטן אמר בעזרה במייל:
לפני שבוע בערך ביקשתי עזרה במייל מהנהלת הפורום ולצערי לא נעניתי פעמיים.
מה עושים?תתקשר לשירות לקוחות ותגיד ששלחת מייל ותקבל שירות מיד
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים @nyh
אתם מההנהלה? לא. אז מה זה משנה במה הוא צריך עזרה? -
@אבו פניתי כמה פעמים לשירות לקוחות בנוגע לפורום והם אמרו שהם רק תמיכה תכנית ואין להם קשר לפורום.
-
ה השפן הקטן סימן נושא זה כשאלה ב
-
@השפן-הקטן אמר בעזרה במייל:
@אבו פניתי כמה פעמים לשירות לקוחות בנוגע לפורום והם אמרו שהם רק תמיכה תכנית ואין להם קשר לפורום.
תשלח מייל לשמואל - ימות המשיח shmuel@yemot.co.il
ותעדכן בבקשה -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים עד עכשיו לא הזכרתי אותו בכוונה, אבל הוא זה שכתבתי.
-
@השפן-הקטן אז אני לא יודע מה להגיד לך
-
@איזי
לא שואלים כאלה שאלות בפורום...
או בשרות לקוחות בשיחה
או במייל לשמואל
או כמו שאמרתי. לחכות שיענו -
@השפן-הקטן אמר בעזרה במייל:
@אבו פניתי כמה פעמים לשירות לקוחות בנוגע לפורום והם אמרו שהם רק תמיכה תכנית ואין להם קשר לפורום.
אז תשלח מייל ואם אז אין מענה תתקשר אליהם
-
@אבו אני כותב לך לאחר מעשה שכבר שלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות