הוצאת שיחות מהמערכת - והקלטת השיחות
-
הגדרתי כך:
`type=routing
routing_your_id=special.033*******
;routing_email_send=cancel
routing_record=yes
routing_email_address=****@gmail.comמדוע אין הקלטת שיחות במערכת ובמייל?
` -
@772268910 אמר בהוצאת שיחות מהמערכת - והקלטת השיחות:
;routing_email_send=cancel
זה אומר לא לשלוח למייל..
-
@מנסה
זה מבוטל. יש ; לפני. -
@מנסה
זה גם לא מקליט את השיחות במערכת. -
@772268910 אמר בהוצאת שיחות מהמערכת - והקלטת השיחות:
@מנסה
זה מבוטל. יש ; לפני.סתם אני שואל אז מה הקטע של זה בכלל???
אני בד"כ כותב ; שורה לפני איזה ההגדרה הסבר שאני יזכור מה עשיתי, אבל בשביל מה לעשות הגדרה שלא צריך אותה ולהשים ; לפני??? -
@אורי-ש אמר בהוצאת שיחות מהמערכת - והקלטת השיחות:
סתם אני שואל אז מה הקטע של זה בכלל???
אני בד"כ כותב ; שורה לפני איזה ההגדרה הסבר שאני יזכור מה עשיתי, אבל בשביל מה לעשות הגדרה שלא צריך אותה ולהשים ; לפני???זה למי שיש לו הגדרות שלתקופות הוא רוצה להשתמש בהם ולתקופות לא, או שרשם ההגדרה כי חשב שצריך את זה ועכשיו במקום למחוק את זה אז הוא רק שם את ה-; כדי שאם פעם אחר יחפש ההגדרה יהיה לו את זה בשלוחה זו במערכת.
בברכה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות