• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    97 פוסטים 39 כותבים 10.8k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • N מנותק
      nyh @111
      נערך לאחרונה על ידי

      @111 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

      @111

      תמונות

      Screenshot 2022-07-12 015438.png

      Screenshot - 2022-07-12T013246.189.png

      Screenshot - 2022-07-12T013152.907.png

      Screenshot 2022-ttttt.png

      Screenshot - 2022-07-12T014353.571.png

      Screenshot - 2022-07-12T014638.645.png

      Screenshot 2022-07-12 013628.png

      Screenshot - 2022-07-12T012958.341.png

      r56.png

      34567.png

      כשאני בא לפתוח זה עושה לי שגיאה.

      1111 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • א מנותק
        אבו @111
        נערך לאחרונה על ידי

        @111 אתם נותנים תשלום על דקות במערכות?
        אם לא אז מה זה?
        f554c702-bf25-46b5-b195-7c579f93feba-image.png

        מ ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ מנותק
          מנסה @אבו
          נערך לאחרונה על ידי

          @אבו

          לכאורה זה לשלוח חשבונית על קניות

          כמו מי שקונה יחידות למערכת שלו

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ש מנותק
            שואל ברצינות @אבו
            נערך לאחרונה על ידי

            @אבו
            זה נראה פשוט העתק של השדות שיש בניהול הרגיל
            2bf9f1a1-12b4-4eea-a295-19a5ed59f610-image.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • י מנותק
              יענקלה הכוכב @111
              נערך לאחרונה על ידי

              @111 תודה רבה!!!
              אין אפשרות לזרז את תהליך הפתיחה? לוקח המון זמן

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י מנותק
                יענקלה הכוכב @111
                נערך לאחרונה על ידי

                @111 משפחה פון חסרים כמה תפריטים, ועוד כמה, תודה רבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • B מנותק
                  ber134678 @111
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @111 לממשק הזה חיכינו.
                  מדהים, תודה לכם!
                  ניכרת ההשקעה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • 1111 מנותק
                    111 @nyh
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @nyh אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                    @111 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                    @111

                    תמונות

                    Screenshot 2022-07-12 015438.png

                    Screenshot - 2022-07-12T013246.189.png

                    Screenshot - 2022-07-12T013152.907.png

                    Screenshot 2022-ttttt.png

                    Screenshot - 2022-07-12T014353.571.png

                    Screenshot - 2022-07-12T014638.645.png

                    Screenshot 2022-07-12 013628.png

                    Screenshot - 2022-07-12T012958.341.png

                    r56.png

                    34567.png

                    כשאני בא לפתוח זה עושה לי שגיאה.

                    תשלח מייל לשירות לקוחות 01TELTECH@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש מנותק
                      שמואל ש. @111
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @111 לוקח לו מאוד מאוד הרבה זמן להתקין מערכת!!!

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ש מנותק
                        שואל ברצינות @שמואל ש.
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל-ש אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                        @111 לוקח לו מאוד מאוד הרבה זמן להתקין מערכת!!!

                        המקסימום שאני ראיתי הוא בערך 7 דקות, וזה עדיין הרבה פחות מאשר לבנות לבד שלב אחרי שלב, ללמוד לשאול וכו'...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • נ מנותק
                          נר יצחק @111
                          נערך לאחרונה על ידי נר יצחק

                          @111 9a0b2e31-4dbf-4606-8779-9a846426d3e9-image.png

                          1111 0 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 1111 מנותק
                            111 @נר יצחק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @נר-יצחק

                            מה הבעיה ? תעשה אימות במייל !

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 0 מנותק
                              0796069755 @נר יצחק
                              נערך לאחרונה על ידי 0796069755

                              @נר-יצחק אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                              @111
                              https://f2.freeivr.co.il/assets/uploads/files/1657650892342-9a0b2e31-4dbf-4606-8779-9a846426d3e9-image.png

                              @נר-יצחק

                              מה הבעיה ? תעשה אימות במייל !

                              הבעיה היא שהם נותנים לך לעשות אימות במייל תוך פחות מדקה, ואם לא הספקת בזמן הזה הוא כותב שאי אפשר לבצע אימות בטווח של פחות מ-10 דק'

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ח מנותק
                                חסיד ותיק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @111
                                באם יש לי מערכת בימות המשיח ואני רוצה לפתוח מספר אמריקאי שיעשה הפניה אליו מיד (שיהיה שייך לי גם)
                                זה אפשרי לקחת מספר אמריקאי בטלטק ולהעבירו למערכת שלי ?

                                1111 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ב מנותק
                                  ביבי נתניהו @111
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @111
                                  בלי קשר לפונציונליות, הממשק יפה, נקי, וידידותי מאוד
                                  חבל שזה לא כך בימות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • ש מנותק
                                    שואל ברצינות @0796069755
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @0796069755 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                    @נר-יצחק אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                    @111
                                    https://f2.freeivr.co.il/assets/uploads/files/1657650892342-9a0b2e31-4dbf-4606-8779-9a846426d3e9-image.png

                                    @נר-יצחק

                                    מה הבעיה ? תעשה אימות במייל !

                                    הבעיה היא שהם נותנים לך לעשות אימות במייל תוך פחות מדקה, ואם לא הספקת בזמן הזה הוא כותב שאי אפשר לבצע אימות בטווח של פחות מ-10 דק'

                                    ממה שאני יודע - האימות יכול לעבוד עד 5 דקות אחרי השליחה

                                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שמואל ש. @111
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @111 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                      אלפון קהילתי

                                      @111 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                      מערכת סקרים

                                      @111 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                      מערכת מכירות

                                      עדיין לא פעילים?

                                      1111 א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • 1111 מנותק
                                        111 @חסיד ותיק
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @חסיד-ותיק אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                        @111
                                        באם יש לי מערכת בימות המשיח ואני רוצה לפתוח מספר אמריקאי שיעשה הפניה אליו מיד (שיהיה שייך לי גם)
                                        זה אפשרי לקחת מספר אמריקאי בטלטק ולהעבירו למערכת שלי ?

                                        למספר אמריקאי יש עלות אם אתה מעניין תשלח מייל שירות לקחות 01teltech@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 1111 מנותק
                                          111 @שמואל ש.
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל-ש

                                          צריך לעובד
                                          עם לא עובד לך תשלח מייל שירות לקחות 01teltech@gmail.com עם פרטים מלא

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש מנותק
                                            שמואל ש. @111
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @111 אמר בחברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק:

                                            צריך לעובד

                                            איפה יש פה
                                            11fa42c9-5d2d-4022-956a-37d93406466a-image.png

                                            דבר כזה?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון