תקלה באקסס - מי יודע?
-
נסיתי להוריד דחות האזנה כמימים ימימה ומפיע לי הודעה כזאת מה זה?
יצוין שקובץ מחודש שעבר כן ירד לי
. -
@מתעניין
זו בעיה שקיבלתי כמה פניות לגבה
מסתבר שהיה באג מסוים לימות המשיח שהם שמרו ערכים לא לפי הקידוד הקבוע דהיינו מפריד % כפסיק, ו # כשווה, אלא בשניהם הם עשו סולמית
וכן כפילות של המפריד %% מה שיוצר באג בהמרה של זה ל JSON
אני אישית הוספתי למודולים שביקשו ממני שורה שמחליפה ומתקנת את הקידוד השגוי -
@אריה תודה
אשמח לקבל למודל הורדת נתוני האזנה -
@מתעניין
תעשה החלפה שלEnterHebrewDate#לEnterHebrewDate%
ולא בהכרח שזה הבעיה היחידה -
מה יהיה?
-
@מתעניין
אולי @אריה יכין משהו שיעבוד עם ההמרה החדשה של ימות, כך לא יהיה בעיות עם המפרידים.
ניתן לקבל את הקבצים ל json או ל csv או html.
https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות/56?_=1663618285696
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות