מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות
-
@brochabar
התכונתי שבשורה שמחזירים -
-
@מ-מ-פליישער
אם אתה כבר פה לא רק ביום שישי אולי תסדר את הספר טלפונים מאוד נודה לך -
@מ-מ-פליישער
ועוד יותר נשמח אם זה יהיה כמו זה -
@מ-מ-פליישער
במודל החדש של קבצים דרך הדרייב
איפה נמצא הכתובות הid?????
-
פוסט זה נמחק! -
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
-
פוסט זה נמחק! -
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
-
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
-
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
זה אומר לי
"אין מענה משרת API" -
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
זה אומר לי
"אין מענה משרת API"תבדוק כעת
-
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
זה אומר לי
"אין מענה משרת API"תבדוק כעת
לא שומים כלום
ואחרי זה חוזר לתפריט הראשי
-
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
זה אומר לי
"אין מענה משרת API"תבדוק כעת
לא שומים כלום
ואחרי זה חוזר לתפריט הראשי
אני אבדוק את זה. יכול להיות ששמת קובץ להורדה יותר גדול מ10MB(מגה בייט)?
-
-
כלומר להעלאה למערכת
-
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
זה אומר לי
"אין מענה משרת API"תבדוק כעת
לא שומים כלום
ואחרי זה חוזר לתפריט הראשי
אני אבדוק את זה. יכול להיות ששמת קובץ להורדה יותר גדול מ10MB(מגה בייט)?
MB 86 (89,925,457 בייטים)
-
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מערכת-תהילים אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
https://drive.google.com/file/d/1tm7vi8_6hjnmE3oHfK51fHtZ-PPU3FG/view
בין ה /d/ ל /view
ואיך כתובים קובץ שמע/הסרטה??
בהגדרות המקדמות אם זה אודיו או שמע כתבתי כבר convertAudio ובקישור זה לא משנה איך מופיע תמיד זה מופיע כמו שכתבתי (לקוח מהמקור מקובץ שמע אך שיניתי את הid)
זה אומר לי
"אין מענה משרת API"תבדוק כעת
לא שומים כלום
ואחרי זה חוזר לתפריט הראשי
אני אבדוק את זה. יכול להיות ששמת קובץ להורדה יותר גדול מ10MB(מגה בייט)?
MB 86 (89,925,457 בייטים)
כמדומני שדרך המערכת זה יכול להעלות רק עד 10MB. אבל לא סגור על זה. אבדוק את זה מחר או במוצש ואתה תבדוק אם קובץ של עד 10 mb מעלה. בסיידר?

-
@מ-מ-פליישער מה זה ההגדרה של העלאת קבצים?
כל הקבצים שנמצאים בדרייב עולים אוטומטית?
איפה מגדירים את ההגדרות? -
@mhl
הid(שם מזהה) של הקובץ בגוגל דרייב.{מצויין בכל כתובת לינק של גוגל דרייב תחת השדה id}api_add_1=id=ngf6v6ub6oh
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות