מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות
-
למישהו עובד מודול שליחת קובץ למייל לפי הקשת המאזין?
דחוף ביותר -
האם למישהו יש מידע מתי דואר פון יחזור לעבוד? זה מאוד מאוד דחוף
תודה -
אהבת ישראל אמר לי שזה על שרת חינמי ולכן זה הפסיק לעבוד

-
@מאיר-האלוף זה בכל לא על שרת חינמי. אנחנו משקיעים בשרתים על מנת שלכם יהיה כיף. חבל סתם להטעות
-
@מ-מ-פליישער
מה עם המודול של שליחת קובץ למייל ע"פ הקשת המאזין? -
@שלומי1155 אני מאד רוצה לעזור אך בזכות שאני בישיבה אני לא עם סמרטפון אלא רק ביום שישי, וזה ההזדמנות לבדוק את זה. ולכן כדי שאזכור, תתקשר ל 0534100432 ושמה יש השארת הודעה באמצעות מקשי הטלפון ותשאיר לי הודעה קצרה לתקן את זה ובעזרת ה' אטפל
-
-
@מ-מ-פליישער
אני מזכיר לטפל במודול שליחת קובץ לפי הקשת המאזין,
זה מאוד יעזור לי ולכולם -
@מ-מ-פליישער
ואני גם מאוד ישמח אם תטפל בספר טלפונים שיתחיל לעבוד הוא יהיה מאוד שימושי -
@שלמה1155 אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער
מה עם המודול של שליחת קובץ למייל ע"פ הקשת המאזין?@אהרן-שובקס פיתח משהו כזה בפנייה למייל שלו ash6783397@gmail.com
תוכל לראות כאן -
@פיסטוק-חלבי
סבבה, אבל @מ-מ-פליישער פיתח את זה בחינם לציבור... -
פוסט זה נמחק! -
אני בעזרת ה' יחזיר את זה. קצת סבלנות
-
חדש! לניהול דרך האינטרנט לחצו כאן
איך יש לי שם משתמש וסיסמה?
זה מספר המערכת והסיסמה? -
@מ-מ-פליישער
בשורה גדולה ומשמחת -
@אנוכי אמר במקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות:
@מ-מ-פליישער
בשורה גדולה ומשמחתחזר?
-
@brochabar
התכונתי שבשורה שמחזירים -
-
@מ-מ-פליישער
אם אתה כבר פה לא רק ביום שישי אולי תסדר את הספר טלפונים מאוד נודה לך -
@מ-מ-פליישער
ועוד יותר נשמח אם זה יהיה כמו זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות