הפנית שיחות מהמערכת באמצעות ip
-
אני רוצה לעשות הפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח באמצעות כתובת ip
חיפשתי הסבר ולא הצלחתי לעשות.
מישהו יכול לעזור לי??? -
@אבגדה https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-למענה-אנושי-כל-הסוגים/4?_=1611525920272#:~:text=לאחר כ30 יום.-,ניתוב שיחה לIP,-type%3Drouting_ip (תלחץ מקש ימני ופתח קישור בכרטיסיה חדשה)
-
@צדיק-תמים אמר בהפנית שיחות מהמערכת באמצעות ip:
@אבגדה https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-למענה-אנושי-כל-הסוגים/4?_=1611525920272#:~:text=לאחר כ30 יום.-,ניתוב שיחה לIP,-type%3Drouting_ip (תלחץ מקש ימני ופתח קישור בכרטיסיה חדשה)
רשמתי את זה
והוא לא מעביר אותי.
מה יכול להיות הבעיה?type=routing_ip routing_ip=11.22.33.44 routing_extension=000000000 ;routing_ip_dial_time=10 ;routing_ip_cancel_star_next=yes ;routing_ip_end_goto=/8 ;routing_ip_record=yes -
@אבגדה מישהו יכול לעזור לי???
-
@אבגדה אני לא מכיר את המודול הזה מנסיון
תתקשר מחר לשירות הלקוחות ותבקש עזרה בהגדרת הניתוב -
@אבגדה אמר בהפנית שיחות מהמערכת באמצעות ip:
רשמתי את זה
והוא לא מעביר אותי.
מה יכול להיות הבעיה?יש לך בבכלל שרת איפה לקבל השיחה ?
אם התשבה הוא כן
האם פתחתי חומות אש ? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות