אין זיהוי מיוחד בשלוחת תור
-
עד היום כל נציג כשקיבל שיחה דרך המערכת היתה אופציה להוסיף הגדרה queue_add_01=yes שהנציג יראה 1 או 61 כשמתקשרים דרך המערכת
למעשה זה הפסיק לפעול
מי שיוכל לעזור בענין -
-
@שואל-ברצינות זה כרוך בעלות ?
וכן אם הבנתי שכבר אין את האופציה הזאת של הזיהוי המיוחד רק מרכזיה עיסקית ? -
@יעקב-ב עוד שאלה אפשר לעשות זיהוי עם מספר משני של המערכת ?
-
@יעקב-ב כן.
-
@נר-יצחק על איזה מהשאלות התשובה ?
תודה רבה