מדריך - כיצד ניתן לדעת האם השיחה שהגיעה אליי היא מהמרכזייה?
-
שלום לכולם,
המדריך הבא מיועד לבעלי מרכזיות לניתוב שיחה.
במדריך נציג מספר פתרונות שיעזרו לכם להבחין אם השיחות שמגיעות אליכם נכנסו באמצעות המרכזייה.
פתרון ראשון - שימוש בשלוחת IP
זהו הפתרון המומלץ ביותר והפשוט ביותר
כדי להשתמש בשלוחת IP יש להיכנס לאתר הניהול, לבחור בלשונית "מרכזיה עסקית" ולפעול לפי ההוראות.
פתרון שני - הגדרה של מספר המערכת כזיהוי היוצא
ניתן להגדיר שהמספר שיופיע על הצג אצל מקבל השיחה יהיה המספר של המערכת.יתרונות: תהליך פשוט בקבלת השיחה.
חסרונות: אין למקבל השיחה את המספר של המחייג עצמו.
פתרון שלישי - הודעה מוקלטת בתחילת השיחה
ניתן להגדיר שבעת מענה לשיחה, המערכת תשמיע הודעה מוקלטת למקבל השיחה ורק אחר כך תחבר אותו לשיחה עצמה.יתרונות: יש למקבל השיחה את המספר של המחייג
חסרונות: תהליך קבלת השיחה מורכב יותר וכולל שיהוי מסוים.
פתרון רביעי - קבלת התראה במייל או במסרון על כל שיחה
ניתן להגדיר שעל כל שיחה שמתקבלת, המערכת תשלח על כך הודעה/התראה במגוון דרכים (מייל, sms, טלגרם)יתרונות: יש למקבל השיחה את המספר של המחייג, תהליך פשוט בקבלת השיחה.
חסרונות: מצריך שימוש בציוד תומך.טיפ! ניתן לשלב את פתרון 2 ופתרון 4 ולקבל תוצאה טובה.
בהצלחה
-