מדריך - כיצד ניתן לדעת האם השיחה שהגיעה אליי היא מהמרכזייה?
-
שלום לכולם,
המדריך הבא מיועד לבעלי מרכזיות לניתוב שיחה.
במדריך נציג מספר פתרונות שיעזרו לכם להבחין אם השיחות שמגיעות אליכם נכנסו באמצעות המרכזייה.
פתרון ראשון - שימוש בשלוחת IP
זהו הפתרון המומלץ ביותר והפשוט ביותר
כדי להשתמש בשלוחת IP יש להיכנס לאתר הניהול, לבחור בלשונית "מרכזיה עסקית" ולפעול לפי ההוראות.
פתרון שני - הגדרה של מספר המערכת כזיהוי היוצא
ניתן להגדיר שהמספר שיופיע על הצג אצל מקבל השיחה יהיה המספר של המערכת.יתרונות: תהליך פשוט בקבלת השיחה.
חסרונות: אין למקבל השיחה את המספר של המחייג עצמו.
פתרון שלישי - הודעה מוקלטת בתחילת השיחה
ניתן להגדיר שבעת מענה לשיחה, המערכת תשמיע הודעה מוקלטת למקבל השיחה ורק אחר כך תחבר אותו לשיחה עצמה.יתרונות: יש למקבל השיחה את המספר של המחייג
חסרונות: תהליך קבלת השיחה מורכב יותר וכולל שיהוי מסוים.
פתרון רביעי - קבלת התראה במייל או במסרון על כל שיחה
ניתן להגדיר שעל כל שיחה שמתקבלת, המערכת תשלח על כך הודעה/התראה במגוון דרכים (מייל, sms, טלגרם)יתרונות: יש למקבל השיחה את המספר של המחייג, תהליך פשוט בקבלת השיחה.
חסרונות: מצריך שימוש בציוד תומך.טיפ! ניתן לשלב את פתרון 2 ופתרון 4 ולקבל תוצאה טובה.
בהצלחה
-
E eliyahu העביר נושא זה מ-ניהול ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות