שמירת נתון לאורך כל השיחה



  • האם יש אפשרות שכאשר לקוח נכנס לשלוחה 0 שמבקשת סיסמא
    ובמידה והוא אומת אז מעבירה אותו לשלוחה 1 כדי לבצע שינוי בהזמנה
    ולחילופין אם אותו לקוח לא עבר דרך שלוחה זו אז זה בקשה חדשה ואז לבצע בשרת את הבקשה החדשה ולא שינוי בהזמנה
    ז"א צריך פרמטר שנשמר לאורך כל השיחה שאומר לי האם הוא הגיע לשלוחה זו ע" שהוא עבר אימות
    תודה מראש



  • @מגד

    1. אפשר לשמור את הנתון על השרת.
    2. @ימות-המשיח אמר במודול-api-תקשור-עם-מחשבים-וממשקי-נתונים-חיצוניים:

    הסבר לערכים

    הערך השני
    במידה וכבר קיבלת את הערך שמופיע בערך הראשון לדוגמא הלקוח כבר הקיש את התעודת זהות שלו בשיחה הנוכחית בשלב קודם, האם להשתמש במה שקיים במערכת או לא להשתמש ולקבל מחדש.
    ברירת מחדל המערכת תקבל מחדש, במידה ומוגדר yes המערכת תשתמש במה שהלקוח הקיש מקודם ותצרף אותו לסטרינג של השליחה



  • @sbb0799
    נכון אתה צודק ואני משתמש בצורה הזו
    רק אם הוא לא נכנס דרך שלוחה הזו אז אני רוצה להגיד לו שבוצעה כבר הבקשה ולא ניתן לבצע פעמיים
    אבל אם הוא נכנס דרך השלוחה של האימות אז אם הוא לחץ לשינוי פרטי הזמנה אז אני לא יתריע לו שיש לו כבר אותו פריט בהזמנה
    לכן אני צריך נתון שמוחזק לאורך כל השיחה שאומר שהוא מבקש שינוי



  • @מגד
    לא הבנתי בדיוק את הנקודה
    אבל נראה שהדרך הכי פשוטה זה לשמור את מה שאתה רוצה על השרת
    אתה יכול לשמור במסד נתונים את הסטטוס של כל לקוח


התחבר כדי לפרסם תגובה