אין כיום דו״ח מסודר יותר מיום, וזה ממש חסר, לדוגמה יש לי מערכת עם כמות לא גבוהה של שיחות ביום, ואני רוצה למצוא מספר ספציפי שחייג אלי בטווח של שבוע, זה לפתוח 6 קבצים שונים ולחפש.
לא מבין איך לא עלה כזה צורך עד היום מצד לקוחות!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי איש זך
-
דוחו״ת חודשיים במודול תורפורסם בבקשות לפיתוח
-
מישהו נתקל פעם ב'הלשנה' לועדת הרבנים?? עלילה שקרית!פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
אני משתמש חדש, בד"כ נעזר הרבה בפורום ולא נצרכתי עד כה לכתוב פה, אבל היום קיבלתי טלפון מוזר למערכת שלי (לשלוחה של ניתוב) שהתחיל לשאול שאלות ואחרי כמה שאלות הבנתי שמדובר בועדת הרבנים והצלחתי להוציא ממנו שמישהו טען שיש בקו שלי דברים פסולים.
הקו הינו פרטי של מוסד קטן (כולל) ואין שם דברים שאינם דברי תורה וכו'
מישהו פעם נתקל בכזה דבר??
חבר סיפר לי שבעבר התלוננו לו על הקו הרבה והיה לו חסימות ובסוף מצא שזה מתחרה שלו שהתלונן שזה קו חדשות והם פשוט חסמו בלי לבדוק ופנה במייל מפורט עם הסיפור לועדה ומאז הפסיקו לחסום לו את הקו, אני מתחיל לחשוש שנהיה פה דרך מאד קלה לחסום קו של מתחרה או סתם הצקות... -
RE: באתר החדש מה זה?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@brochabar ככל הנראה הפיתוח הושלם... בנוסף לעריכה של ListAllInformation (חסר מאד מאד מאד בפרייבט!!)
צילום מסך 2021-01-17 ב-4.24.50 -
RE: פיתוח של מודל מקומות כמה עולהפורסם בפורום מפתחים API
@מבצע יש לך מערכות חיצוניות של מכירות ששם ברור שזה אפשרי, יש את ip מערכות נראה לי וגם מבזק nbs
-
RE: דוחו״ת חודשיים במודול תורפורסם בבקשות לפיתוח
אין קובץ אחד שמאגד את כל הדוחות של OK או של ALL וכן יותר מיום אחד
(אגב, השילוב גם חשוב, בOK רשום מי הנציג שענה ובALL רשום גם מצב שיחות שלא נענו, שזה חשוב לדעת לדוגמה האם המחייג שהתקשר וניתק התקשר שוב, האם הנציג ניתק או המחייג וכו׳) -
קצת שאפתני מדי, אבל חלום שאולי יתגשם...פורסם בפורום מפתחים API
אחרי שראיתי את המערכת הנהדרת של בניית מערכות גדולות באקסל - http://140.82.36.183//set/uploader_form.html עלה לי בראש אופציה שהיא שאפתנית כנראה אבל ממש חלום.
לאחרונה יותר ויותר מוסדות מגלים את האופציה של בקרה וניהול (כל המערכת בשלמותה מוכפלת לשלוחה 0 רק בהגדרה הפוכה, ז״א במקום להאזין לשיעור-מקליטים, במקום להיכנס לחדר ועידה-מפעילים, במקום לשלוח הודעה למורה-מאזינים וכן הלאה) וזה עבודה של שעות על גבי שעות, ההצעה שלי היא לבנות מערכת שסורקת את כל המערכת, ובונה בהגדרה הפוכה כמובן בקרה וניהול, כמובן שיש הגדרות נוספות ומשתנות ולכן לפחות שיקח רק את ההגדרות הבסיסיות מכל שלוחה, אבל במקום שיש האזנה המערכת תייצר הקלטה עם העברת הקובץ לשלוחה עם האזנה...
נכון שזה חתיכת עבודה אבל יהיה הגיוני ביותר לדרוש תשלום על כל שימוש -
RE: הפניה למערכת קול הלשוןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
טכנית הם יכולים לתת IP לחיוג, לא??
(על בסיס רעיון זה) -
RE: הפניה למערכת קול הלשוןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@כלומר
א' לדעתי הם מכניסים כסף לא רע מדק' נכנסות...
ב' על הצד שלא, אתה במחשב שלך צריך תוכנה, אבל הם מסתמא מותאמים בתשתיות ואופציות לעניין הזה, מסתמא כל מתכנת מתחיל יגיד לך כמה זה פשוט מבחינתם (זה ההרגשה שלי)
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי איש זך
-
RE: מישהו התנסה בשאלונים באתר ניהול חדרי ועידה?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@אברהם-חיים אמר במישהו התנסה בשאלונים באתר ניהול חדרי ועידה?:
@איש-זך
לא הבנתי?
הקישור ששלחת לסרטון לא נפתח -
RE: מישהו התנסה בשאלונים באתר ניהול חדרי ועידה?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@אברהם-חיים לא נפתח
@clickphone אמר במישהו התנסה בשאלונים באתר ניהול חדרי ועידה?:
@איש-זך מה זה לא רואה את זה באתר ניהול וועידה
בתוך הועידה עצמה יש לשונית ניהול:

-
מישהו התנסה בשאלונים באתר ניהול חדרי ועידה?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים

לא מבין איזה שלוחת API צריך בהגדרות השאלון.. אשמח להסבר ממישהו שהתנסה

-
RE: עזרה\ייעוץ | אחד הלקוחות שלי רוצה לעשות מצעד השנה בקו שלו.פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יוסף-חיים-כ-ז אמר בעזרה\ייעוץ | אחד הלקוחות שלי רוצה לעשות מצעד השנה בקו שלו.:
שלום, חברת ימות המשיח לא נותנת אופצייה לסקר . דבר עם השירות לקוחות.חג שמח.
מה??
-
RE: לוג השמעות לשלוחה ספציפיתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@anti-malware אמר בלוג השמעות לשלוחה ספציפית:
@שלומל-ה אני צריך משהו שמתעדכן כל שנייה.
יש כזה דבר?הקובץ ymgr מתעדכן מיידית, אבל צריך לפרק אותו, בעבר מפתח הראה לי בזום (לצורך העירכות לאירוע כלשהו) איך שהוא יוצר קוד php שמפרק אותו ויוצר דוח ממש יפה שמתעדכן כל כמה שניות, לא נראה מורכב מדי למי שמבין בזה...
-
RE: דוחו״ת חודשיים במודול תורפורסם בבקשות לפיתוח
אין קובץ אחד שמאגד את כל הדוחות של OK או של ALL וכן יותר מיום אחד
(אגב, השילוב גם חשוב, בOK רשום מי הנציג שענה ובALL רשום גם מצב שיחות שלא נענו, שזה חשוב לדעת לדוגמה האם המחייג שהתקשר וניתק התקשר שוב, האם הנציג ניתק או המחייג וכו׳) -
דוחו״ת חודשיים במודול תורפורסם בבקשות לפיתוח
אין כיום דו״ח מסודר יותר מיום, וזה ממש חסר, לדוגמה יש לי מערכת עם כמות לא גבוהה של שיחות ביום, ואני רוצה למצוא מספר ספציפי שחייג אלי בטווח של שבוע, זה לפתוח 6 קבצים שונים ולחפש.
לא מבין איך לא עלה כזה צורך עד היום מצד לקוחות! -
RE: שליחת כל קובץ מהמערכת למייל המוגדר במערכתפורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
@אהרן-שובקס בהקשה על 2 - ׳בחירה לא חוקית׳ (הקשת מייל)

