@מוטי-לוין
תודה רבה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי לקוח בפורום
-
שינוי הודעת מערכת "על ערך זה צברת" , "נקודות"
אני מעוניין לשנות את הודעת מערכת
M1304 ''על ערך זה צברת"וכן את הודעת מערכת
M1014 " נקודות "בהקלטה אחרת משלי אבל ההודעות האלה לא מופיעות בלשונית " הודעות " שבאתר ניהול המערכת תוכן
-
RE: המספר שחוייג איננו מחובר
@חיים100 אמר בהמספר שחוייג איננו מחובר:
@לקוח-בפורום זה אומר דבר פשוט (אין כזה דבר לחייג דרך פורטל התוכן זה לא מחייג אלא זה הפניה פנימית בתוך ימות) הקו לא מחובר על ידי ספק התקשורת אלא רק מופיע כזיהוי מערכת של ימות ולכן פורטל התוכן יכול להפנות אליו אבל להתקשר אליו אי אפשר
לא הבנתי ,אז זה מספר לא אמיתי או שזה מספר לא קיים? הרי זה קו שפתחתי מלפני כמה שנים ,והוא כמה שנים כן עבד בחיוג ישיר ,גם לפלאפונים כשרים(רק תקופה אחרי שפתחתי זה נחסם לכשרים וגם אחרי שהוא נחסם לכשרים הוא עדיין המשיך לעבוד בחיוג ישיר לפלאפונים רגילים)רק לאחרונה בימים האחרונים, הוא הפסיק לעבוד בחיוג ישיר(שאומר ''המספר שחוייג איננו מחובר'' )אחרי שכמה שנים הוא כן עבד.
-
RE: המספר שחוייג איננו מחובר
@eliyahu אמר בהמספר שחוייג איננו מחובר:
@לקוח-בפורום תפנה לשירות לקוחות
זה מספר שפתחתי לפני כמה שנים אצל המוקד החרדי פתרונות תקשורת אבל הם כבר כמה שנים לא פעילים
-
המספר שחוייג איננו מחובר
יש לי מערכת תוכן שעד לפני שבוע וחצי עבדה ואתמול והיום התקשרתי וישר אומרים ''המספר שחוייג איננו מחובר''.וניסיתי להתקשר גם ממספר אחר וגם שם אומרים ''המספר שחוייג איננו מחובר ''וכשאני מתקשר דרך פורטל התוכן היהודי הקו כן פועל
-
RE: באג במשחק קליקי החדש
(כתובת תמונה)
הוא כותב לי משחק לא תקין!
ועשיתי שאלות ותשובות
ואיך בוחרים מה יהיה התשובה הנכונה? -
שליחת סמס ללקוח בכניסת מנהל לחדר ועידה
איך ניתן להגדיר שכשהרב מעביר שיעור,איך שהוא נכנס לשלוחה שמפעילה את השידור החי המערכת תשלח ישר הודעת סמס לתלמידים שהשיעור התחיל? והאם זה עולה יחידות?
במילים אחרות
כשמנהל מפעיל חדר ועידה, המערכת שולחת ישר הודעת סמס למספרים מסוימים לפי רשימת תפוצה מסוימת שהגדרתי מראש?