• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. eliyahu
    E
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 48
    • נושאים 132
    • פוסטים 1097
    • הגבוה ביותר 716
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 1

    eliyahu

    @eliyahu

    ניהול

    2878
    מוניטין
    1100
    צפיות בפרופיל
    1097
    פוסטים
    48
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    eliyahu הפסק לעקוב עקוב
    ניהול

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי eliyahu

    • שינוי תפריט לשתי ספרות ללא שינוי שם לשלוחות

      שלום

      מכירים את זה שבניתם קו ובהמשך הזמן אתם רוצים שיהיה יותר מ9 שלוחות בתפריט?
      אז בגדול מה שעושים מגדירים שהתפריט יהיה בעל 2 ספרות ומשנים את השם לכל השלוחות. (לדוגמה שלוחה 9 הופכת ל09)
      אבל מה הבעייה? שלפעמים זה ממש דופק את כל המערכת. זה יוצר לינקים שבורים והרבה שלוחות מפסיקות לעבוד בגלל שהנתיב של השלוחות שונה.
      ובכן במקום שעכשיו תעברו שלוחה שלוחה ותשנו לה את השם יש פיתרון פשוט.
      עקבו אחריי.

      שלב ראשון משנים את התפריט ל2 ספרות על ידי ההגדרה הבאה

      digits=2
      

      שלב שני מגדירים בתפריט את ההגדרה הבאה

      text_extensions=yes
      

      שלב שלישי יוצרים קובץ בשלוחה בשם ExtensionNumbersAndAssociations.ini ומכניסים לו את ההגדרות הבאות

      00=0
      01=1
      02=2
      03=3
      04=4
      05=5
      06=6
      07=7
      08=8
      09=9
      

      וזהו. אין כל צורך לשנות את השם לשלוחות. הכל יעבוד תקין.


      הגדרת תפריט לשתי ספרות בכל המערכת

      במקרה שאתם מעונינים להגדיר את ההגדרה הנ"ל על כל המערכת (בשונה מההגדרה הנ"ל שעובדת רק באותה שלוחה שמוגדרת), יש להכניס בשלוחה הראשית של המערכת בתוך קובץ ExtensionNumbersAndAssociations.ini את ההגדרות הבאות:

      default_00=0
      default_01=1
      default_02=2
      default_03=3
      default_04=4
      default_05=5
      default_06=6
      default_07=7
      default_08=8
      default_09=9
      

      ע"פ הדוגמה:
      במידה ובשלוחה הראשית בקובץ ivr.ini מוגדר digits=2, אז בכל מקום במערכת שיהיה תפריט עם שלוחות בנות ספרה בודדת ושלוחות בנות 2 ספרות, המערכת תתחשב גם בהקשה של ספרה בודדת ותעביר את המאזין לשלוחה הרצויה.

      בהצלחה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      E
      eliyahu
    • קובץ שקט תקין להחלפת הודעות מערכת

      ב"ה

      מצורף בזה קובץ שקט תקני למערכות, למקרה שרוצים להחליף הודעת מערכת לשקט,

      יש מקומות שהמערכת יודעת להסתדר עם קובץ ריק, אבל יש מקומות כמו חדר ועידה ועוד שזה גורם כשל והמערכת לא מתקדמת בהתאם לציפיות. ולכן יש להשתמש בקובץ הזה.

      לסיכום: כל מקום שצריך הודעת מערכת שקט וכדומה, מומלץ מאוד מאוד להשתמש בקובץ המצורף

        quiet.wav

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה

      ב"ה

      שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה (ניתן להטמעה בכל מודול)

      ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח צנתוק (צלצול ניתוק) למחייג
      ההגדרה היא

      send_tzintuk=yes
      

      ברירת מחדל המספר ממנו יוצאת השיחה הוא המספר הראשי של המערכת
      ניתן להגדיר זיהוי של מספר משני או מספר שאושר לזיהוי יוצא
      ההגדרה היא

      send_tzintuk_from=0772222770
      

      במקרה כזה, המערכת תוציא את השיחה ממספר 0772222770

      שימו לב! ניתן לשלוח צנתוק לאותה שלוחה רק פעם אחת בשיחה.

      לעת עתה (עד להודעה אחרת בפורום) הצנתוק ללא עלות יחידות

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול API! מעבר להשמעת קובץ מנקודת יצירה מסוימת

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      חדש במודול API! מעבר להשמעת קובץ מנקודת יצירה מסוימת

      להלן ההגדרות

      העברת השיחה לשלוחת השמעת קבצים והשמעת קובץ ספציפי מנקודת עצירה מסוימת - go_to_folder_and_play

      הערכים הניתנים להגדרה

      • השלוחה אליה השיחה תועבר.
        לדוגמה /1/5 למעבר לשלוחה /1/5
      • שם הקובץ להשמעה.
        ניתן להגדיר ב-2 אפשרויות.
        האפשרות הראשונה היא לציין רק את שם הקובץ (לדוגמה 005) ואז בכזה מקרה המערכת תשמיע את הקובץ מהשלוחה אליה המשתמש מועבר.
        האפשרות השניה היא לציין נתיב מלא של הקובץ להשמעה. (לדוגמה /1/4/006) ואז בכזה מקרה המערכת תשמיע את הקובץ מהנתיב שצוין
      • נקודת עצירה בקובץ - באלפיות שניה (לדוגמה 1001)

      הגדרות לדוגמה

      go_to_folder_and_play=/1/5,005,1001
      go_to_folder_and_play=/1/5,1/4/006,1001
      

      בברכה,
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • שליחת DTMF מוגדר מראש (דימוי הקשות)

      שליחת DTMF מוגדר מראש

      ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח לשיחה הנכנסת DTMF (הקשת ספרות) מוגדר מראש
      ההגדרה היא

      send_dtmf=כאן יש לרשום את הספרות לשליחה
      

      לדוגמה

      send_dtmf=156
      

      בדוגמה, המערכת תשלח את הספרות 156

      ניתן גם להגדיר שהמערכת תקיש את הספרות במרווחי זמן, ושמשך הקשה יהיה זמן מסויים
      לדוגמא

      send_dtmf=123,5000,2000
      

      בדוגמא, המערכת תמתין 5 שניות (5000ms) ותקיש 1, ולאחר מכן, תמתין שוב 5 שניות, ותקיש 2, ושוב תמתין 5 שניות, ותקיש 3, ואורך ההקשה (הלחיצה) יהיה 2 שניות (2000ms)

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • "חרבות ברזל" - מספר עדכונים חשובים

      שלום וברכה,
      להלן מספר עדכונים


      עומס פניות

      אנו חווים כרגע עומס פניות חריג גם במוקד הטלפוני וגם במייל ומשתדלים לתת מענה לכל מי שפונה.
      אם לא קיבלתם מענה בטלפון ניתן לפנות במייל cs@yemot.co.il ובווצאפ 0533137770.


      דרושים

      עדכון מתאריך 26/10/2023 - זה כבר לא רלוונטי
      אם יש לכם היכרות עם המערכות שלנו, ואתם רוצים להירתם ולהצטרף למאמץ.
      שלחו לנו מייל לכתובת jobs@yemot.co.il עם פרטיכם.
      העבודה בתשלום.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • סדר פעולות בכניסה לשלוחה לפני המעבר למודול עצמו

      להלן יפורטו סדר הפעולות של המערכת שנעשה בכל כניסה לשלוחה
      לאחר הפעולה/בדיקה הראשונה המערכת ממשיכה לפעולה/בדיקה השניה. במידה והבדיקה הראשונה חסמה את הכניסה לשלוחה לא יתבצעו הפעולות/בדיקות הנוספות כלל

      key הסבר מידע נוסף
      1 check_if_mobile_kosher_phone בדיקה אם מספר כשר https://f2.freeivr.co.il/post/135553
      2 limit_call_seconds הגבלת אורך שיחה כהטמעה בכל מודול https://f2.freeivr.co.il/post/77
      3 mode_say_log השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/1248
      4 enter_if_time כניסה לשלוחה לפי זמנים https://f2.freeivr.co.il/post/941
      5 enter_after_time זמן פתיחת שלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/941
      6 password סיסמה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/948
      7 black_no_phone חסימת מספרים ללא זיהוי https://f2.freeivr.co.il/post/970
      8 check_phone_verify אימות דו שלבי https://f2.freeivr.co.il/post/969
      9 verify_phone_operator_network אימות רשת מקור השיחה https://f2.freeivr.co.il/post/167510
      10 white_list רשימה לבנה https://f2.freeivr.co.il/post/972
      11 black_list רשימה שחורה https://f2.freeivr.co.il/post/1246
      12 enter_id כניסה לפי מספר אישי https://f2.freeivr.co.il/post/1250
      13 check_did_and_go_to_folder הפנייה לפי מספר מחייג ו/או מחויג https://f2.freeivr.co.il/post/60
      14 check_access_filter אקסס פילטר https://f2.freeivr.co.il/post/60901
      15 send_sms שליחת מסרון (sms) בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/2770
      16 send_tzintuk שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/89969
      17 oref_check השמעת אזעקות בזמן אמת https://f2.freeivr.co.il/post/79323
      18 enter_foldar_end_time זמן סגירת שלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/941
      19 check_phone_number כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי https://f2.freeivr.co.il/post/1247
      20 checking_units_ext התראה על כמות נמוכה של יחידות או פג תוקף https://f2.freeivr.co.il/post/18757
      21 go_to_from_tzintuk פילטר לפי רשימת צינתוקים https://f2.freeivr.co.il/post/41323
      22 check_template_filter פילטר לפי מספר רשימות תפוצה https://f2.freeivr.co.il/post/124
      23 check_points_filter פילטר לפי ניקוד https://f2.freeivr.co.il/post/56097
      24 check_listening_ok פילטר לפי האזנה לקובץ מסוים במערכת https://f2.freeivr.co.il/post/92925
      25 check_api בדיקת הרשאת כניסה ב-API https://f2.freeivr.co.il/post/33763
      26 send_message_to_telegram שליחת הודעה לטלגרם בכל כניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/51968
      27 points_time הוספת ניקוד בהתאם לזמן האזנה https://f2.freeivr.co.il/post/48236
      28 send_dtmf שליחת DTMF מוגדר מראש https://f2.freeivr.co.il/post/78119
      29 play_campaign_message השמעת הודעות קמפיין (מלבד מודול תפריט - menu) https://f2.freeivr.co.il/post/62038
      30 check_if_music_on_hold פילטר כניסה ומעבר לפי בדיקה אם שידור חי אינטרנטי פעיל https://f2.freeivr.co.il/topic/14500
      31 limit_entries_folder_max הגבלת כמות כניסות לשלוחה בצורה כללית https://f2.freeivr.co.il/post/23170
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • חדש בממשק ה־API: שליטה חיה בקמפיינים, הודעות מותאמות אישית וסטטוס ברמת מספרים!

      ב"ה

      חדש בממשק ה־API: שליטה חיה בקמפיינים, הודעות מותאמות אישית וסטטוס ברמת מספרים!


      עדכון API - יכולות חדשות למפתחים

      שמחים לעדכן שמהיום ממשק ה־API של ניהול קמפיינים עבר שדרוג משמעותי.
      הוספנו יכולות מתקדמות שיאפשרו לכם שליטה גמישה, חכמה ודינמית על הקמפיינים - עוד לפני שיש ממשק GUI תואם.


      1. הפעלת קמפיינים - יותר גמישות, יותר שליטה

      הפקודה RunCampaign תומכת כעת ב:

      • 🔹 חיוג לרשימות מותאמות אישית בפורמט JSON עם מידע נלווה לכל מספר (name, text, moreinfo).
      • 🔹 קמפיינים מבוססי TTS עם הקראה אישית לפי מספר.
      • 🔹 קמפיינים משולבים עם SMS - הודעות SMS לניידים רגילים, וחיוג קולי לניידים כשרים.
      • 🔹 שליחת הודעת TTS כללית באמצעות ttsMessage - מחליף את קובץ הקול בתבנית.

      2. סטטוס קמפיין - עכשיו גם ברמת רשומות

      הפקודה GetCampaignStatus תומכת כעת בפרמטרים:

      • entries=... - לקבלת סטטוס מפורט על המספרים המחויגים לפי סוג (pending, done, bridged, failed ועוד).
      • range=from:to - להגבלת מספר התוצאות המוחזרות.
      • לכל מספר מוצג: סטטוס, משך, תוצאה, ניסיונות קודמים (redials) ועוד.

      ניתן כעת לראות תיעוד של כל ניסיון חיוג שבוצע, כולל זמן התחלה, האם חובר, וכמה זמן נמשך.

      סטטוס הקמפיין זמין לצפייה גם לאחר סיום הקמפיין ולמעשה מכיל מידע מפורט יותר מקובץ ה-html שחוזר בקריאת DownloadCampaignReport.


      3. ניהול קמפיין בזמן אמת

      הפקודה CampaignAction פוצלה לשני תחומים:

      א. פעולות כלליות על הקמפיין:

      פעולה תיאור
      stop עצירת הקמפיין מיידית
      setPaused=1/0 השהיית הקמפיין / חידושו
      setMaxActiveChannels שינוי כמות שיחות פעילות
      setMaxBridgedChannels שינוי כמות שיחות מחוברות

      ב. פעולות לפי מספרים (add, block, hangup) :

      • הוספה של מספרים חדשים תוך כדי ריצה.
      • חסימת מספרים - לא יבוצעו ניסיונות חיוג נוספים.
      • ניתוק מיידי של שיחות פעילות.

      ניתן לשלוח את המספרים בפורמט:

      0501234567:0527654321
      

      או:

      {
        "0501234567": "טקסט אישי"
      }
      

      והמערכת תחזיר:

      "data": [
        { "phone": "0501234567", "action": "add" }
      ]
      

      למי זה רלוונטי?

      כל מפתח המשתמש בממשק API לניהול קמפיינים - יוכל מעתה:

      • להפעיל קמפיינים עם שליטה מלאה על תוכן אישי
      • לעקוב אחר סטטוס מדויק ברמת המספר
      • לשלוט בקמפיין רץ ללא צורך לעצור אותו
      • להגיב בזמן אמת לאירועים תוך כדי הרצה (למשל חסימה או ניתוק)

      התיעוד המעודכן זמין כעת בשרשור המתאים.
      נשמח לשמוע פידבקים - וגם לשמוע אילו יכולות נוספות תרצו לראות!

      צוות ימות המשיח ☁️📞

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: menu-שלוחת תפריט

      התראה על הודעות בשלוחות במערכת

      ניתן להגדיר שבכניסה לתפריט המערכת תבדוק אם יש קבצים בשלוחות במערכת וא"כ תשמיע הודעה מתאימה על כך.

      יכול לשמש לדוגמה עבור "יש לך 4 הודעות בתא הקולי, לכניסה הקש 1" וכדומה

      שימו לב! המערכת עוקבת רק אחרי קבצים שממוספרים לפי מספר סידורי בלבד (000 001 וכדומה).


      בשלב ראשון יש להגדיר

      menu_check_playfile_message=yes
      

      בשלב השני יש להגדיר את השלוחות במערכת לבדיקה
      ההגדרה היא (דוגמה)

      menu_check_playfile_message_1=2/2
      menu_check_playfile_message_2=folder
      menu_check_playfile_message_3=personal-id
      

      הסבר על הדוגמה:

      1. בהגדרה menu_check_playfile_message_X מגדירים את השלוחות למעקב כשבמקום X יש לרשום את הסדר הרצוי לבדיקה (כלומר, איזה שלוחה תיבדק ראשונה ואיזה שניה וכן הלאה)
      2. לאחר מכן יש לרשום =
      3. לאחר מכן יש לרשום את נתיב השלוחה לבדיקה.

      בדוגמה למעלה מוגדר כך:

      1. בדיקה בשלוחה "2/2"
      2. בדיקה בשלוחה "folder"
      3. בדיקה של קבצים אישיים בשלוחה "personal".
        לדוגמה עבור זיהוי phone-0772222770 המערכת תבדוק בנתיב personal/Phone/0772222770.
        (כלומר התוספת של -id מגדירה את הבדיקה בתיקייה אישית)

      כמובן שניתן להגדיר עוד שלוחות לבדיקה.


      לאחר הבדיקה המערכת תשמיע M2596 "יש לך..." (כמות הודעות)M2597 "הודעות חדשות" M2598 "בשלוחה..." (שם שלוחה).

      זה יוצא כך: "יש לך 5 הודעות חדשות בשלוחה 1"

      שימו לב! את שם השלוחה המערכת מקריאה בצורה אוטומטית. ניתן להעלות קובץ לשלוחה והמערכת תשמיע אותו כשם השלוחה (במקום ההקראה האוטומטית)
      שם הקובץ צריך להיות כך PlayfileMessageCheck-שם שלוחה
      לדוגמה, עבור שלוחה 1/1 שם הקובץ הוא PlayfileMessageCheck-1-1

      אם ברצונכם שהמערכת תשמיע רק שיש הודעות חדשות ולא תשמיע את הכמות ואת השלוחה יש להגדיר

      menu_check_playfile_message_1_say_new_only=yes
      

      בדוגמה, עבור השלוחה הראשונה שנבדקה המערכת לא תשמיע את כמות ההודעות אלא רק תשמיע M2595 "יש לך הודעות חדשות"
      (כמובן שבמקום "1" ניתן להגדיר מספר אחר בהתאם לבדיקה הרצויה)


      השמעת הודעה רק למספר שנמצא ברשימת צנתוקים מסוימת

      כברירת מחדל המערכת משמיעה את ההודעה לכל אחד.
      ניתן להגדיר שההודעה תושמע רק למספר שנמצא ברשימת צנתוקים מסוימת
      ההגדרה היא

      menu_check_playfile_message_1_check_in_list_tzintuk=שם הרשימה
      

      במקרה כזה, עבור השלוחה הראשונה שנבדקה המערכת תשמיע את ההודעה רק למי למספר שנמצא ברשימת הצנתוקים שהוגדרה.
      (כמובן שבמקום "1" ניתן להגדיר מספר אחר בהתאם לבדיקה הרצויה)


      טיפ

      מומלץ לשלב את האפשרות הזאת עם ההגדרות של ארכיון בשלוחת השמעת קבצים. ראו כאן.

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • RE: הודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה"

      סיפור לשינה: "גלגולו של פיצ'ר"

      סיפורנו עוסק במודול השמעת קבצים הפופולרי.
      גיבור סיפורנו הוא לא אחר מאשר פיצ'ר האזנה אחרונה.
      הפיצ'ר נולד מתוך בקשה פשוטה ותמימה "השיחה התנתקה לי באמצע שהקשבתי למשהו חשוב, אנא עזרו לי לחזור לקובץ ששמעתי".
      לאחר לידתו, הפיצ'ר סבל מבעיות גדילה ועם הזמן הוא התחיל להתמודד עם בקשות מורכבות יותר בסגנון "למה אתה מחזיר אותי לשלוחה 1? אני רציתי רק את שלוחה 2!"
      בהמשך, כבר כולם ממש כעסו עליו "אתה בכלל לא עובד! במקום להחזיר אותי למיקום הנכון אתה רק מתלונן וצורח "שגיאה" "שגיאה" ולא מקשיב למה שאומרים לך".
      וכך הלך הפיצ'ר ודעך ודעך עד שהגיע לבית החולים על סף התמוטטות.
      בבית החולים ניסו לטפל בחולה בדרכים המקובלות, אבל התברר ששום דבר לא עוזר והחולה לא מראה סימני החלמה.
      בלית ברירה, התיישבו הרופאים והחליטו על ניתוח מורכב.
      הניתוח הסתיים והחולה כרגע במחלקת התאוששות מחובר למוניטור צמוד.
      אנחנו מקווים שבקרוב ממש, הפיצ'ר יקום בריא ושלם ויחזור לשמח את כלל המאזינים.
      ועד כאן סיפורנו לערב זה.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי eliyahu

    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @8503524 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @eliyahu המודל לא עובד לי טוב
      הוא עבד לי ואחרי כמה פעמים הוא כאילו נחסם
      הוא משמיע את הגינגל אבל בפיעל אינו מחייג לנציג

      תשלח פרטים למייל
      eliyahu@yemot.co.il

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @מוטי-לוין למה לא?
      לדעתי כבר יש הקלטת שיחות

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @אופיר ייתכן ובעתיד יהיה תשלום, ולכן כתבתי שאם יהיה שינוי ידיעו על זה פה בפורום.
      אין לי כ"כ מה להוסיף מעבר לזה.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @8503524 תנסה להעתיק הגדרות מהמודול הישן ולראות אם עובד

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @היועץ-שלנו כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @eliyahu זה אמור להיות בחינם לטווח ארוך? פשוט צריך לדעת האם להשקיע בבניית המערכת

      כרגע המודול הוא ללא עלות יחידות עד להודעה חדשה.
      אני לא יודע מתי יתחילו לגבות תשלום, אבל אם זה יקרה - יודיעו על זה פה.

      אגב, גם מודול API שפורסם לפני יותר מ-7 שנים נכתב שהוא חינם בצורה זמנית וזה נשאר ככה עד עכשיו 🙂

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @clickphone כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @eliyahu לא הבנת או שלא הובנתי נכון, אני מתכוון לשאול האם יש משהו "דרמטי" במודול שהשתנה ואנחנו צריכים לדעת על כך

      כמו שכתבתי בהתחלה: המודול הוא בעל מאפיינים זהים שמבוסס טכנולוגיה שונה.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @עץ-השדה מדיניות השמעת הפרסומות שם היא בדומה לשאר המודולים (כלומר, אם המערכת ללא פרסומות אז גם במודול הזה לא יהיה)

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @clickphone מורכב לפרט
      פשוט להיכנס לשרשור ולראות מה קיים
      אם חסר משהו שאתה צריך, אפשר לבקש ונשתדל להוסיף בהקדם

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      ב"ה


      חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור

      המודול נועד להחליף את מודול queue הוותיק במודול בעל מאפיינים זהים שמבוסס טכנולוגייה שונה.
      כל הפרטים בשרשור הזה
      (שימו לב שהשרשור שם מתעדכן כל הזמן בהגדרות נוספות ולכן כדאי לעקוב אחרי העדכונים)

      המודול כרגע רץ בצורה ניסיונית ולכן אין בו עלות יחידות בחיוג ליעדים בישראל עד להודעה חדשה כאן בפורום

      כאמור, מדובר בגרסת בטא, כך שאם נתקלתם בבעיות, נשמח להתעדכן כאן בשרשור.

      בברכה
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חיסכון אוטומטי בדקות

      @פלוס זה רק אם המאזין שולח את השיחה לעצמו

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      E
      eliyahu