Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
ח
@שמואל אמר בהצעת ייעול token API:
זה לא פשוט, זה לא יוכל להיות על בסיס הטוקנים הקיימים, זה דורש לפתח מערכת הזדהות שלמה מיוחדת לזה.
ראינו שאתה מסוגל להרים דברים כאלו.. תרים את הכפפה ותתחיל בהדרגה.. זה יהיה מאוד שימושי
N
@אנא שיניתי את משתני get במה שהם אמורים לקבל! לדוגמה, @amp-Software-0 עשה שיקבל "recipient" שבתכלס הוא מקבל "a"... ועשיתי את הסימן end בסוף כל תוצאה בכדי שלא יהיו שגיאות. וקצת סידרתי את הקוד...
א
@bc98400 אמר בגישה להתחברות ראשונית למערכת:
ואאני מנסה לחשוב אם תעלה למערכת את כל הקבצים שדרושים לך יש מצב שזה יעבוד
פעם עשיתי את זה ואז כשהתקשרתי למערכת עלתה לי הודעה שהמערכת עברה שינויים והם אופסו
@אנא אמר בהזמנת קו כשאין אפשרות לשיחה ממתינה:
אני צריך מספר וירטואלי לקו טלפון שאין בו אופציה לשיחה ממתינה
אין מה לעשות.
תפתח עם טלפון שתוכל לקבל שיחת אימות.
@מוטלה אמר באיפוס מערכת לברירת מחדל:
תראה גם כאן
יותר קל
אין תגובות
מ
@אור-האורות זה אכן לא ראוי להביא את המייל האישי... אבל זה לא האישי. זה המייל ששמואל הצדיק שם בחתימה אצלו בפורום מתמחים שכל אחד יוכל לפנות אליו.
@שמואל אולי תשים את זה גם פה בחתימה? 🙂
@אבוב אמר בניוד מספר כשר לימות:
ג. גם אם תצליח לנייד את זה לימות, הם לא יתנו לך לעשות מערכת תוכן עם מס' נייד
אני לא מדבר על ניוד אלא על הפניית שיחות
@חנון-המרבה תודה
L
@מבזקי-גור אתה מקפיץ נושא מלפני 3 שנים, אתה יכול לפתוח נושא חדש. הנושא הנוכחי ננעל!
@מתעניין תודה רבה בשירות לקוחות הביאו לי את המספר