שמת לב שבשבועות אחרונים משאירים לי תא קולי וזה לא מגיע משום מה למייל בדקתי ההגדרות והכל תקין כמו בעבר, האם ידוע למישהו סיבה לכך?
שמת לב שבשבועות אחרונים משאירים לי תא קולי וזה לא מגיע משום מה למייל בדקתי ההגדרות והכל תקין כמו בעבר, האם ידוע למישהו סיבה לכך?