מיד אחרי הצליל שלפני ההקלטה- אומר ההודעה קצרה מדי ולא נותן להקליט.
ההגדרות בשלוחה:
type=create_tts
title=רובוט
create_tts_in_folder=2
create_tts_record_save_in_folder=5/2
create_tts_select_file_number=yes
create_tts_record_option=6-4-20
מיד אחרי הצליל שלפני ההקלטה- אומר ההודעה קצרה מדי ולא נותן להקליט.
ההגדרות בשלוחה:
type=create_tts
title=רובוט
create_tts_in_folder=2
create_tts_record_save_in_folder=5/2
create_tts_select_file_number=yes
create_tts_record_option=6-4-20
שבעמוד הראשון של שלוחות במערכת תהיה פריסה גלויה של כל השלוחות הקימות עם לחצן כניסה כמו הכחולים שקימים כבר.
@איגוד-חריש
ישבתי על זה בדיוק בימים האחרונים והצלחתי בס"ד. אשמח לעזור . הגדרת ראוטינג מולטי.
קישור לדף-ותעשה העתק הדבק ותגדיר רק מהגדרות מתקדמות-https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-כל-הסוגים/2?_=1589987006817
המייל שלי לעזרה-halah.tby@gmail.com
@dudu
האם בצינתוקים האלה יש אפשרות שיצנטק רק מי שהשאירו עבורו הודעה אישית?
במודל תור, לא מצלצל לכןלם יחד, זה מולטי,אבל מה שקיבלתי תשובה מהמערכת -להשתמש במודל תור.https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-כל-הסוגים/4?_=1589987006752
@ברוקר
אוקי,
בעבר השתמשתי בזה, היום שיניתי למודל ראוטינג הפשוט + הגדרת מולטי + הגדרת כניסה לפי שעות ומעבר לשלוחה הבאה אם סגור ששם מוגדר נציגים אחרים. צריך לשים שקט בהודעה -M1114
-שלוחה זו סגורה כעת.
כך עובר משלוחה לשלוחה עד שמגיע לאחרונה - ששם יש הודעה על זמני המענה שלנו. במקום שלוחה זו סגורה. (אחכ -עובר אצלי לשלוחת אישורים כדי לשלוח לי למייל שיחות שלא נענו.)
מאוד נח לשימוש.
type=routing
enter_if_time=08:00-09:00.*.*
enter_if_time_close_goto=/9/31
title=מענה אנושי בוקר
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2,3,4,5
routing1=029999999
;משרד
routing2=039999999
;בית
routing3=0535555555
;טוקמן מזכיר
routing4=0538888888
;ברוך
routing5=0508888888
;שלום
routing_end_time=25
;כדי שלא יעבור לתא הקולי של הנציגים.
routing_end_goto=/7/41
routing_answer_tfr=yes
routing_answer_tfr_hangup_goto=/7/41
routing_email_name=מענה אנושי בוקר
limit_call_seconds=yes
limit_call_seconds_disconnect_time=120
limit_call_seconds_end_time_go_to=/9/35/10
routing_your_id_add=93
ההגדרה של limit_call - לא זוכר אם עובד במודל זה, אך נראה לי שהגדרתי בשלוחה לפני (שהיא לא ראוטינג) ומנתק את השיחה אחרי שתי דקות. ועובר לשלוח "אישור" למייל שנותקה שיחה וכו'.
בהצלחה!
שלום וברכה!
מפרסם לתועלת ולתשומת לבכם לתקלות שעלולות להתרחש.
black_no_phone=yes
black_no_phone_goto=/1
את הודעת המערכת M1122
- "מספר הטלפון שלכם אינו מזוהה" החלפתי בשניונת שקט.
בהצלחה!
@קופת-הקהל אמר בחדש! מספרים בשירות סמס למייל/url + וירטואל פלוס:
יהיה טוב אם ניתן לשלוח SMS חזרה מהמייל לשולח
בנתיים אפשר להסתדר עם שליחת סמס מהירה מהמערכת https://freeivr.co.il/misc/sendsms/
מצלצל לכולם ביחד-זה מולטי.
מעבר לנציג הבא רק במודל תור. שלחתי קישור.
מה ההגדרה? איפה אני מוצא הסברים? מיועד לסדנאות שצריכות להפרש ע"פ תקופה, ומעונין שהמאזין ישמע קובץ ראשון ואחרי שבוע של ישום יוכל לשמוע קובץ 2 וכן הלאה.
ושהמערכת תזהה איזה קובץ שמע ותגיש לו את הבא.
תודה מראש!
@הלאה-תמיכה-בילודה
אני משתמש בו הרבה בין המעברים ומשנה את ההודעה הרשום בוצע בהצלחה לשקט.
אני ניסיתי גם, כשיש כבר שם מוקלט במערכת, לא ירשום, אז מחקתי מהקבצים כדי שיבקש מכל מי שנכנס שוב יחד עם התכונה של הרישום.
לא התעמקתי בהגדרות שלך כי אני לא מונח בזה עכשיו, כשעניתי לך בדיוק ישבתי על אותו מודל ועדין זכרתי מה עשיתי, לא רוצה להטעות אותך.
enter_id=yes
enter_id_type=phone
או: enter_id_type=list
או: enter_id_type=list_all_information
ואח"כ
enter_id_record_stt_add_val_name=yes
enter_id_record_stt_tts=yes
login_add_val_name=yes
say_name=val_name
tts_voice=Sivan
תודה תודה, בדיוק ביקשתי בהודעה אחרת שישלחו לי הסבר על זה.