מיד אחרי הצליל שלפני ההקלטה- אומר ההודעה קצרה מדי ולא נותן להקליט.
ההגדרות בשלוחה:
type=create_tts
title=רובוט
create_tts_in_folder=2
create_tts_record_save_in_folder=5/2
create_tts_select_file_number=yes
create_tts_record_option=6-4-20
מיד אחרי הצליל שלפני ההקלטה- אומר ההודעה קצרה מדי ולא נותן להקליט.
ההגדרות בשלוחה:
type=create_tts
title=רובוט
create_tts_in_folder=2
create_tts_record_save_in_folder=5/2
create_tts_select_file_number=yes
create_tts_record_option=6-4-20
שבעמוד הראשון של שלוחות במערכת תהיה פריסה גלויה של כל השלוחות הקימות עם לחצן כניסה כמו הכחולים שקימים כבר.
@איגוד-חריש
ישבתי על זה בדיוק בימים האחרונים והצלחתי בס"ד. אשמח לעזור . הגדרת ראוטינג מולטי.
קישור לדף-ותעשה העתק הדבק ותגדיר רק מהגדרות מתקדמות-https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-כל-הסוגים/2?_=1589987006817
המייל שלי לעזרה-halah.tby@gmail.com
@dudu
האם בצינתוקים האלה יש אפשרות שיצנטק רק מי שהשאירו עבורו הודעה אישית?
במודל תור, לא מצלצל לכןלם יחד, זה מולטי,אבל מה שקיבלתי תשובה מהמערכת -להשתמש במודל תור.https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-כל-הסוגים/4?_=1589987006752
@ברוקר
אוקי,
בעבר השתמשתי בזה, היום שיניתי למודל ראוטינג הפשוט + הגדרת מולטי + הגדרת כניסה לפי שעות ומעבר לשלוחה הבאה אם סגור ששם מוגדר נציגים אחרים. צריך לשים שקט בהודעה -M1114
-שלוחה זו סגורה כעת.
כך עובר משלוחה לשלוחה עד שמגיע לאחרונה - ששם יש הודעה על זמני המענה שלנו. במקום שלוחה זו סגורה. (אחכ -עובר אצלי לשלוחת אישורים כדי לשלוח לי למייל שיחות שלא נענו.)
מאוד נח לשימוש.
type=routing
enter_if_time=08:00-09:00.*.*
enter_if_time_close_goto=/9/31
title=מענה אנושי בוקר
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2,3,4,5
routing1=029999999
;משרד
routing2=039999999
;בית
routing3=0535555555
;טוקמן מזכיר
routing4=0538888888
;ברוך
routing5=0508888888
;שלום
routing_end_time=25
;כדי שלא יעבור לתא הקולי של הנציגים.
routing_end_goto=/7/41
routing_answer_tfr=yes
routing_answer_tfr_hangup_goto=/7/41
routing_email_name=מענה אנושי בוקר
limit_call_seconds=yes
limit_call_seconds_disconnect_time=120
limit_call_seconds_end_time_go_to=/9/35/10
routing_your_id_add=93
ההגדרה של limit_call - לא זוכר אם עובד במודל זה, אך נראה לי שהגדרתי בשלוחה לפני (שהיא לא ראוטינג) ומנתק את השיחה אחרי שתי דקות. ועובר לשלוח "אישור" למייל שנותקה שיחה וכו'.
בהצלחה!
שלום וברכה!
מפרסם לתועלת ולתשומת לבכם לתקלות שעלולות להתרחש.
black_no_phone=yes
black_no_phone_goto=/1
את הודעת המערכת M1122
- "מספר הטלפון שלכם אינו מזוהה" החלפתי בשניונת שקט.
בהצלחה!
מצלצל לכולם ביחד-זה מולטי.
מעבר לנציג הבא רק במודל תור. שלחתי קישור.
listening_mark=yes
ההגדרה הזו מוגדרת ועובדת פיקס ברוך ד'.
פתאום בשבועיים האחרונים אני מקבל דווחים שנשמעות הודעות ישנות מאוד שכבר נשמעו מזמן. וכביכול היו כבר מחוקות.
משהו יודע למה?
אולי יש צורך לאפס משהו אחרי תקופה?
אשמח לתגובה, זה קצת דחוף, כי יצר לנו בלבול...שממשיך...
בשליחת צינתוק אוטומטי בתשלום, כשחסר יחידות נשמעת הודעה "קיימת שגיאת מערכת" בקול של רובוט שונה מהקול הקבוע של הודעות המערכת, ניסיתי לחפש את שם ההודעה ברשימה הזאת
אבל לצערי היא לא נמצאת.
אשמח לעזרה. אני מעוניין שכאשר חסרות יחידות לא ישמע כלום ויועברו למקום אחר ולא הצלחתי למצוא את ההגדרה של המעבר אם חסר יחידות, וכן את שם ההודעה כדי להכניס שניה שקט במקום.
מחקתי רשימת תפוצה מיותרת, וזה גרם שכל הרשימות שינו את המספר הסידורי שלהם, לאחר שהתפנתה שורה.
זה משבש את כל המערכת, מה עושים?
מה מספר הודעת מערכת זו. לא כתוב - ובדקתי את כל האופציות בשלוחה (השמעת קבצים) ולא מצאתי.
מיד אחרי הצליל שלפני ההקלטה- אומר ההודעה קצרה מדי ולא נותן להקליט.
ההגדרות בשלוחה:
type=create_tts
title=רובוט
create_tts_in_folder=2
create_tts_record_save_in_folder=5/2
create_tts_select_file_number=yes
create_tts_record_option=6-4-20
@מים-אחרונים כתב במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
@ימות-המשיח איפה נמצא התוסף שהופך טקסט לקול רובוטי?
יש תשובה?
ניסיתי את מודל יצירת TTS דרך הטלפון ועובד מצוין, (חוץ מזה שלפני אישור ההקלטה משמיע נורא לאט את התוצאה, אבל בשלוחה משמיע מצוין.)
אני רוצה להקליט או להקליד TTS דרך הטלפון לרשימת תפוצה. כמו האופציה במודל הקלטות הקלטה לקמפיין+איפוס...
האם קיים השילוב הזה?