@שלוחה-404 שלחת בקשה לפתיחה?
-
RE: מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!
מה זה ?
זה מאגר מספרים לקווים שניתן להאזין ללא פרסומות
לפי מה שהבנתי יש להמון קווים מספרי 1-700 אבל זה לא מפורסם, וחבל... -
RE: מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!
@שלוחה-404 זה אתר שהרגע בניתי, צריך שמישהו ישלח לבדיקה...
-
RE: מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!
ועכשיו בשביל שנוכל להנות מהאזנה ללא פרסומות:
https://pirsomot-no.lovable.app
(לא השקעתי יותר מידי!)נ.ב.
האזהרה באתר אומנם נראית מאוד מלחיצה אבל זה עשוי למקרה ש... וואלה לא יודע מה יקרה!!! -
RE: מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!
חבר'ה, בשביל לעשות קצת סדר בכל מה שדובר פה על ה-1-700, הנה השורה התחתונה ממה שעלה בשרשור (קחו בחשבון שרוב הדברים פה הם שמועות והשערות, שום דבר לא רשמי ב-100%):
מי מקבל? מוסדות חינוך (כמו ישיבות ובתי ספר עם מעל 300 תלמידים), קווים גדולים עם הרבה דקות (מדברים על אזור ה-25,000 דקות ומעלה), או פשוט בתשלום חודשי של כמה עשרות שקלים דרך שירות הלקוחות.
למה כולם עוברים? כנראה בגלל המודל הכלכלי. לפי תקנות משרד התקשורת, יש על מספרי 1-700 דמי קישורית (קש"ג) על כל דקת שיחה נכנסת מנייד, מה שכנראה מאפשר לחברות לתת את המספרים האלה בלי פרסומות. בנוסף, מוסדות חותמים שאם יהיה סבסוד ממשלתי בעתיד, הוא ילך לחברה.
החיסרון: הצינתוקים עדיין יוצאים ממספר רגיל ולא מה-1-700.
בקיצור, כרגע זה בעיקר שילוב של השערות לגבי התנאים המדויקים, אבל זה הכיוון בגדול.
-
RE: עקיפה של ועד בני תורה, דחוף! דחוף! דחוף!
@מני-22 יש את המספר לשיוך?
אני יכול לעשות את זה לבד? -
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 באמת מטורף!
הכל כל כך ברור!זה רשמי של ימות המשיח?
-
RE: ימות המשיח העלה את המחיר הורדת פרסומות אמיתי??
@שואל-שאלה אני שואל, איך הםהעלו מחיר?
פשוט התחילו לגבות יותר?
התקשרו להודיע?
או רק מי שמעכשיו רוצה להוריד פרסומות זה עולה יותר? -
RE: ימות המשיח העלה את המחיר הורדת פרסומות אמיתי??
הם התקשרו להודיע או שרק מי שמתקשר מעכשיו זה 30 ש"ח?
-
דחוף! רשימות תפוצה
כבר הרבה פעמים נסתי
אבל אף פעם זה לא עבד!
אני רוצה שהמאזינים בקו יוכלו לבחור את השעות שבהם הם יקבלו צינתוקים,
מישהו יכול לעזור? -
RE: דחוף!!!!! איפה כותבים את מספרי הטלפון?
@שואל-שאלה עדיין לא מגיב
צריך לכתבו משהו קודם?
זה צריך להיות בקובץ מיוחד? -
RE: דחוף!!!!! איפה כותבים את מספרי הטלפון?
@שואל-שאלה אבל אני רוצה שההפנייה תהיה רק למי שלוחץ 3 ולא מהשלוחה הראשית