@מוטי-לוין
הבנתי,
תודה רבה

-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 באמת מטורף!
הכל כל כך ברור!זה רשמי של ימות המשיח?
-
RE: קובץ זמני למי שהמערכת שלו לא עובדת
@פלוס לא נראה לי שמישהו באמת יודע חוץ מימות המשיח שמשום מה לא נותנים מידע ברור...
-
RE: 📞 מאגר קווי תוכן ומידע - בממשק מסודר
למה אני לא יכול לעשות
להודעות???

-
RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם
אני לא מצליח לעשות את השלוחה הזאת בקו זה אומר - אין מענה בשרת API
-
RE: לייק / דסלייק - ושכלולים נוספים!! 👍🎀🏅✨
אני צריך דחוף כזה דבר, אבל אולי אם נפנה כולם לחברה - לדוגמא בוקר אחד פתאום הם יקבלו מלא מיילים, הם יעשו את זה בלי 2,000 ש"ח.
מה אתם אומרים?
-
רשימת תפוצה
אני רוצה לעשות שמתי שנרשמים לצינתוקים יהיה כמה אפשריות:
- קבלת צינתוקים עד השעה 22:00
- קבלת צינתוקים עד השעה 23:00
- קבלת צינתוקים עד השעה 00:00
- קבלת צינתוקים 24 שעות ביממה
איך אני עושה את זה???
-
דחוף!!! לייק - דיסלייק בהשמעת קבצים
יש אפשרות לעשות שלחיצה על מקש מסוים תדווח על לייק ולחיצה על מקש אחר תדווח על דיסלייק,
לדוגמא -
כשילחצו על 7 ישמעו - הלייק יתקבל בהצלחה.
וכשילחצו על 9 ישמעו - הדיסלייק יתקבל בהצלחה
ואז המערכת לוקחת את הנתונים ושומרת אותם בקובץ כלשהו...
? -
RE: רשימת תפוצה
@י-ע קודם כל,
איך אני בכלל פותח כמה רשימות תפוצה? -
טלזכור
מה אני צריך להגדיר בשביל שאני יוכל לקבל שיחה חוזרת מיידית ולא רק לפי שעות וימים?
-
RE: מעבר למערכת אחרת עם פרוטקציות???
@נ.נ
הסיבה להבדל בין המערכות נעוצה בשיתוף הפעולה של "ימות המשיח" עם "ועדת בני תורה".כחלק מתנאי הכשרות, הוועדה חוסמת מעברים (ניתוביות) למספרים מסוימים שאינם מאושרים על ידה. המדיניות הנוכחית היא שמעברים שהוגדרו לפני כניסת החסימה לתוקף ממשיכים לעבוד כסדרם, אך כל ניסיון להגדיר את אותו הניתוב במערכת חדשה נחסם ומושמעת ההודעה "מספר זה אינו מורשה לחיוג".